0
78
מתוך
100
לפי
4
מדרגים
צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
100 מתוך 100
אז נכון שיש דעה קדומה על מוסכים, אבל אני שמח לבשר כי מצאתי מוסך מורשה של UMI, אמריקן אוטו בפ"ת , שהוא אחד המוסכים האמינים והמקצועיים שפגשתי, איציק המנהל הוא אדם הגון וישר שנותן תחושה כי הגעת למקום הנכון, הידיעה שאני יכול להיות רגוע שמטפלים ברכב שלי ,שווה כל שקל. הצוות המקצועי והיחס האדיב נותנים את ההרגשה שאתה לקוח VIP. ממולץ בחום
100 מתוך 100
חבל שיש אנשים ממורמרים שרואים ומספרים את החלק השחור שהם רואים מהעיניים הצרות והשליליות בלי לראות ולתאר את כל הסיפור. אני לקוח מרוצה במוסך זה שנים כמו עוד מאות לקוחות מרוצים. השירות והאדיבות במוסך זה הם שם דבר.
איציק בנאדם מקסים ופרפקציוניסט בצורה בלתי רגילה.
אסף
100 מתוך 100
הכרתי את איציק לפני כשמונה שנים ומאז אני קונה רכבים אמריקאיים במיוחד כדי לטפל במוסך אמריקן אוטו.
הכרתי את המוסך של איציק בהמלצת חברה.
היום אני יודעת שאיציק הינו בנאדם ישר כמו סרגל ופרפקציניסט ואני מאוד מעריכה ומרוצה מהיחס שאני מקבלת ומהטיפול שרכבי מקבל.
אין לי מושג מה עבר ביניהם אבל מאוד הופתעתי לקרוא ביקורת זו אך אין בעיני כל כוונה לשנות את הדעה שלי ועוד רבים לגבי איציק לזובסקי והמוסך שאותו הוא מנהל.
לימור
20 מתוך 100
כל עוד מנהל המוסך הוא איש נבזה העונה לשם איציק- אל תתקרבו למוסך הזה.
את הרכב שלי הכנסתי לשם לאחר תאונה. תיקון בפח ובצמיג ולשם כך האוטו הוחזק במוסך למשך 5 ימים. כל יום ההייתי מתקשרת למוסך ומקבלת חצי תשובות. לאחר קבלת הרכב הם שלחו אותי לדרכי, מבלי להחליף את הצמיג החדש בצמיג הספר שהיה מותקן ברכב. לאחר מס' שבועות גיליתי את העניין והגעתי אליהם לאחר שבפנצר'יה נמסר לי שהצמיג שקיבלתי מהמוסך לא תואם לרכב שלי. חזרתי למוסך ובזבזתי עוד יום עבודה שלם בציפייה לצמיג המתאים. לא ביקשתי פיצוי למרות עגמת הנפש וימי העבודה. כאשר חברת הביטוח של הרכב שפגע בי החלה להערים בעיות התקשרתי למנהל המוסך וביקשתי ממנו לדחות את חיוב האשראי לחודש לאחר מכן כדי לאפשר לי זמן לסדר את העניין מול חברת הביטוח.
בשיחת הטל' איתו הזכרתי לו את שקרה והוא סירב לבקשתי לעזרה. כששאלתי האם הסיבה היא טכנית מול חברת האשראי הוא אמר שבפירוש לא והבעיה היא עם תזרים המוזמנים שהוא רוצה שיכנס בזמן לעסק שלו. האטימות, הזלזול בלקוח, ההתנשאות והאופן שבו הדברים נאמרו היה מבייש כל בעל מקצוע המכבד את עצמו.
תתבייש לך, אני מאחלת לך הרבה לקוחות זועמים כמוני שלא יחזרו לעולם.