צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
הגעתי לסניף חולון של אוטו גלאס ע"מ לתקן שמשה שבורה בהנחיית חברת הביטוח שלי שיש לה הסכם עם אוטו גלאס.
חויית השרות היתה מתחת לכל ביקורת, העובדים והלקוחות עצבניים איש איש מסיבתו, ובשעתיים ששהיתי שם שמעתי לא מעט תלונות וצעקות מצד לקוחות עצבניים ומנהל המקום הבוטה.
למרות שרציתי לצפות בתיקון השמשה מנהל העבודה שלח אותי (לא בנימוס) לחדר ההמתנה (המלוכלך) ולאחר המתנה הודיע לי שהשמשה הסדוקה תוחלף ללא עלות כמתחייב בביטוח אך התגלה כי גם מנגנון ההרמה החשמלי של השמשה שבור (המנגנון היה תקין עד שהגעתי לשם) וניתן לתקנו בעלות של 550 ש"ח, או להחליף בחדש בעלות של כ 2000 ש"ח... והתיקון יארך יום עבודה שלם.
מכיוון שהמקום "הריח" לי לא טוב ביקשתי שלא יגעו במנגנון החשמלי.
למחרת פניתי לזגג רכב אחר שהחליף את המנגנון במנגנון חדש בעלות נמוכה מהעלות שאוטוגלאס הציעו עבור שיפוץ המנגנון הישן, התיקון ארך שעה וחצי בלבד ולא יום, והשרות לווה בחיוך.
בקיצור המקום מנוהל כמו שוק, יש תחושת קומבינה, מומלץ להתרחק
20 מתוך 100
החוות דעת מתייחסת לסניף אוטו גלאס ברחוב המרכבה 4 בחולון.
נכנסתי להחליף זגוגית קידמית ברכב פרטי ולתקן חלון צד במנגנון ידני.
עלות הזגוגית הקידמית כוסתה ע"י הביטוח למעט גומי שעלה 210 ש"ח.
הזגוגית הצדדית אינה מכוסה בביטוח ועלות התיקון - 350 ש"ח על חשבוני. הבעיה בזגוגית הוא מנגנון הסגירה, המנגנון היה רפוי והזגוגית ירדה מעט בזמן נסיעה.
אציין שלמרות שזימנו אותי לקבל את האוטו כשהוא מוכן, הייתי צריך לחכות כשעה עד שהמוסך ישלים את העבודה.
הזגוגית הקידמית תוקנה לשביעות רצוני.
הזגוגית הצדדית תוקנה, העובד לא שם גומיה בקטע הידית המתחבר לחלון אבל ניחא. בנוסף היה קושי בסגירת החלון, נאלצתי להפעיל כח משמעותי באופן רציף, הטכנאי אמר שזה ישתחרר עם הזמן.
לאחר כשלושה חודשים החלו בעיות במנגנון הסגירה, הסגירה לא היתה חלקה. באמצע הסגירה היתה נקודה קשה לסגירה, החלון נתקע ולאחר שהפעלתי כח זה השתחרר. מאחר והבעיה לא היתה קריטית לא נגשתי לאוטו גלאס לתיקון. כעבור חודש נוסף, הזגוגית הצדדית שתוקנה גם יצאה מהמסילה החיצונית (מעל הגומי האופקי בדופן הדלת), וכבר לא ניתן לסגור את החלון עד סופו. אבל הצלחתי לפתור את הבעיה הזו נקודתית.
לאחר חודשיים נוספים כשהבעיות חזרו על עצמה החלטתי לגשת לאוטו גלאס ולפרוש את השתלשלות העניינים ולתת להם הזדמנות לתקן את הבעיה. ברגע שהעובדים שמעו שעברה חצי שנה, הם לא הסכימו לדבר איתי על הנושא, נדרשתי לשלם מחדש על מנת שהם יפתרו את הבעיה. עזבתי את המוסך, אין לי כוונה להסתבך עם עבודה לקויה בשנית. זה נכון שהיה עלי לחזור מיד בהתרחש התקלה, אבל עדיין אני מצפה מאוטו גלאס לברר את הנושא ולראות את הבעיה לפני שהם מחליטים לדחות את הבקשה.
ניגשתי למוסך אחר לפיתרון הבעיה. בפירוק החלון התברר שהחלון לא ישב במסילה בחלק המוסתר בתוך הדלת. לדברי הטכנאי החלון הותקן באופן לקוי מחוץ למסילה בחלק המוסתר, והכח שנאלצתי להפעיל מיד לאחר התקנת החלון מעיד על כך. עם הזמן הדבר גרם למספר בעיות:
1) להסטת המסילה ממקומה (בכח שהפעלתי), ולבסוף המסילה נתפסה בוו של ציר הדלת והתעקמה לחלוטין.
2) עם הזמן החלון החליק מחוץ למסילה בחלק הגלוי של המסילה.
3) מנגנון ההרמה נפגם (בשל לחצים צידיים שהופעלו עליו), ומכאן הקשיים שחוויתי בהרמת החלון.
עובד המוסך גם ציין בפני שמחיר הגומיה של החלון הקדמי הוא כ-100 ש"ח לעומת 210 ש"ח שגבו אוטו גלאס. התיקון של החלון הצדדי במוסך השני עלה רק 200 ש"ח לעומת 350 ש"ח שגבו אוטו גלאס. כך שנראה לי שאוטו גאלס גם הפקיעו מחירים.
למיטב הערכתי העבודה שבוצעה בזגוגית הצדדית היתה גרועה ולא מקצועית, המחיר (לפחות של הגומי) מופקע, היחס ללקוח טעון שיפור.
באוטו גלאס עובדים אנשים טובים, אבל המוסך הזה שכח במידה רבה להתייחס ללקוחות הפרטיים שמגיעים אליו.
אישית אני לא מתכוון לחזור.
כל טוב.