כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שיר קולטון - שמלות כלה

שיר קולטון - שמלות כלה

שמלות כלה
92
94 מתוך 100
לפי 25 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יצאה לי שמלה מושלמת!!! ועליונית מהממת! באמת שאי אפשר לבקש יותר מזה. השירות היה מעולה, התוצאה היתה בול עליי והיחס אין כמוהו! גם שיר וגם התופרת שלה רצו שהכל יהיה הכי מתאים אז אם צריך נפגשים כמה שצריך כדי לוודא שזה מושלם. למרות שהיו תיקנוים שהינו צריכות לעושת השמלה היתה מהממת ולא ראו בכל שהיה צריך לעשות משהו בכלל! ממליצה!!! חן
הצג עוד

meytalh   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפוש השמלה אצלי היה תהליך מהיר מאוד של כמה ימים בודדים הרבה בזכות שיר המקסימה⁦! הגעתי אליה עם מעט חוסר ביטחון (בכל זאת, כלה קצת מבולבלת ולא החלטית בתחילת דרכה), אבל למזלי הגדול שיר מעצבת מקצועית, בעלת טביעת עין חדה, מרגיעה ונעימה, והיא ידעה לתת לי דגמים למדידה במידות המתאימות ולחזק לי את הביטחון. בקיצור - מהממת, נעימה, מקצועית והוגנת במחירים, ויוצרת שמלות משגעות ומיוחדות שלא רואים דומות להן אצל אף אחד!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שיר המושלמת.. אין לי מילים להסביר כמה אני מרוצה. גילוי נאות- שיר היא אשתו של שותף לעבודה של אמא שלי אז אנחנו מכירות מלפני. האמת, מהאתר שלה לא התרשמתי שזה הסגנון שלי ממש אבל למזלי הרב, החלטתי ללכת אליה בכל זאת כי אני אוהבת אותה. למסע הזה יצאתי מצוידת באמא של בעלי שהיא במקצוע מעצבת אופנה אבל לא מתעסקת בזה.. כשיצאנו ממנה בפעם הראשונה היינו כל כך בהיי ואמא שלו כל כך התלהבה שהחלטתי להתחיל לפחות את התהליך.. לאט לאט הבנתי, שמה ששיר אומרת זה לא פחות ממושלם. בסופו של דבר שיר עשתה את השמלה שלי, של אמא שלי ושל בעלי ואת השמלה של אחות של בעלי, מדובר בארבע שמלות שונות לחלוטין בעיצוב, בסגנון וכו אבל הן הותאמו בול וקלעו בול. שיר היא לא מעצבת שכופה עליך להתאים לסגנון שלה אלא לוקחת את החלום שלך הופכת למציאות, עם תיקונים שעוד לפני שהשמלה קיימת היא כבר יודעת לעשות כי דברים מסויימים יחמיאו ואחרים לא. אני בדוק בדוק בדוק אחזור אליה לכל שמלת ערב רצינית שאצטרך. היא אלופה אמיתית
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עם כל הקלישאות שמתלוות לחתונה, על החיבור עם שיר אני יכולה להגיד שזאת אהבה ממבט ראשון! איך שנפתחה הדלת של הסטודיו וראיתי את הפנים והחיוך שלה, הטוב לב, האצילות שלה, עוד לפני שמדדתי בכלל משהו הייתה לי הרגשה שהגעתי למקום הנכון, שהגעתי לבית שמכיל, שמבין, שנותן באמת את ההרגשה שלא משנה איזו מידה את, לא משנה איזה מבנה גוף יש לך, לא משנה כמה ק״ג העלית/הורדת/ שוב העלית שיר תגרום לך להרגיש הכי יפה שיש! ההבנה שלה את הגוף הנשי, המקצועיות הבלתי מתפשרת, הראייה הכוללת, הרצון הכנה והאותנטיות שאהיה הכלה היפה שיש שבו אותי בקסמיה! שיר עיצבה גם עבור אמא שלי את השמלה שלה וביחד עברנו מסע מרגש. שיר תמיד ידעה לנווט, להגיד את המילה הנכונה, להרגיע שצריך, להוסיף איפה שחסר. אפילו ביקשתי ממנה להיות שם עבורי ביום הכל כך מרגש בחיי והיא באה להלביש אותי, לוודא שכל תפר עומד במקום, שהכל נראה לא פחות ממושלם! היא פשוט קסם ואין אחת שלא תיכנס לסטודיו שלה ותרגיש כך! היא מגשימה חלומות ובאמת יודעת להתאים לכל אחת את השמלה שנכונה, מדוייקת, מחמיאה ותגרום לה להרגיש כמו נסיכה לערב אחד!יש לה עושר של דגמים, מגוון רחב של מידות, טקסטורות והיא יכולה לעצב גם מאפס. תודה ענקית גם לילנה התופרת שדאגה שכל תפר יהיה מדוייק להפליא. הבחירה בשיר ובשמלה הייתה מושלמת ולא הייתי משנה דבר! השמלה גרפה כל כך הרבה מחמאות אפילו מהאורחים הגבריים😜 אני כל כך ממליצה על שיר ומקווה שעוד כלות יחושו את מה שאני חוויתי כי זאת מתנה לכל החיים.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהימה! לגמרי עשתה לי את כל התהליך לכיפי ומיוחד. לשיר יש לב זהב, היא מוכשרת מאוד, מקצועית בטירוף, היא באמת אוהבת את מה שהיא עושה ויש לה שמלות מיוחדות שלא רואים במקומות אחרים. אני מאוד לא התחברתי לשמלות שראיתי בשוק ובהתחלה סגרתי במקום אחר. לשיר הגעתי בשלב יחסית מאוחר, כשהייתי מאוד מבולבלת. עברתי איתה תהליך של מציאת שמלה שתתאים לי ולאופי שלי, שמלה שאני ארגיש בה בנוח ותהיה מיוחדת והשמלה אכן גרפה המון מחמאות. בזכותה של שיר כל התהליך הפך לכל כך נעים וכיפי עד שממש התבאסתי שהוא נגמר. עוד חשוב לציין שיש לשיר יצירתיות שמאפשרת מציאת פתרונות לכל דבר והיא שמה לב לכל פרט קטן. היא גם עזרה לי למצוא תכשיטים שיתאימו, נעליים וזר ובכל פעם שהגעתי אליה למדידה כל תשומת הלב שלה הייתה אלי ולכל שאלה שהייתה לי. לכו אליה!
הצג עוד

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו אין לי מילים לתאר את שיר! קודם כל, שיר קולטת בול את הבחורה שעומדת לפניה ויודעת מה מתאים לה ואיך להחמיא לגוף שלה. העבודה של שיר מאד איכותית, מקצועית וברמה הכי גבוהה שיש. כל התהליך עם שיר כיפי, נעים ומרגש. שיר נותנת תחושת ביטחון ומשדרת הרבה רוגע וסבלנות. הכל אפשרי אצל שיר והיא פרפקציוניסטית. שיר שמה לב לפרטים הקטנים. אני הייתי מאד מרוצה מהשמלה שלי ומכל התהליך עם שיר. שיר גם עזרה בבחירת הנעליים ועגילים והייתה זמינה בכל רגע. שיר, את בן אדם מקסים והיכולות שלך מדהימות!! תודה רבה שעשית אותי מלכה ביום הזה :)
הצג עוד

Topaz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
איך אתחיל לכתוב את החוות הדעת המדהימה הזו? שיר מוכשרת בטירוף!!!היא המעצבת השנייה שראיתי ואיתה סגרתי. מהרגע הראשון בחיפוש באתר שלה (לאחר שראיתי המלצה של חברה) נפעמו עיני, ממש ראיתי מולי את שמלת החלומות שלי. כשהגעתי לסטודיו (ליום מכירות עמוס יש לציין) שיר קיבלה אותי בצורה מדהימה, סבלנית נעימה ופתוחה. ההתלבטות לא הייתה קשה... ידעתי שזה זה. מהרגע הראשון שיר זרמה איתי נתנה לי להרגיש נסיכה על כל דבר הכי קטן שהפריע היא ישר הזיזה, סידרה. אציין כי לאורך הדרך השמלה השתנתה מאד מהורסיה הראשונה שלה וזה הרבה בזכות שיר הגמישות הנעימות החיוך ובכיף שהיה! הכשרון שלה שמעיף אותך באויר. לכל בעיה הכי קטנה יש לה פתרון- בקיצור מ-ד-ה-י-ם!!!! אני ללא ספק ממליצה לכל אחת שרוצה להרגיש נסיכה ביום המיוחד הזה ולקפוץ לסטודיו המגניב והאישי שיש לשיר בפלורנטין! אתן תפגשו בחורה כשרונית ברמות אחרות, נעימה ומדהימה! ושיר- תודה לך על שמלת החלומות שלי. על החיבור המידי והנכון ועל זה שהפכת אותי לנסיכה!
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את שיר הכרתי ביריד כלות חכמות שערך אוהד איתן נורי. השמלה שעיצבה הייתה השנייה שמדדתי ומהרגע הראשון שראיתי אותה עליי במראה, ידעתי שהיא האחת! הפרגונים שקיבלתי על השמלה במהלך האירוע לא נפסקים (החתונה הייתה לפני שבוע - 16.8.2016) ועדיין זורמים. בחלקם השוו אותי לאלה יוונית ובחלקם לכוכבת הוליווד היחס החם של שיר, האכפתיות והכנות הם שעשו את השלבים של מדידת השמלה נינוחים ומהנים. שיר לא היססה להמליץ על מקומות לרכוש אביזרים (בזכותה מצאתי נעליים מהממות ביושו וקניתי עגילים מדהימים) ואף הביעה דעה באשר לבגדים של בני משפחתי (שעוצבו במקומות אחרים). ניתן להתלבש בסטודיו של שיר - מקום מדהים, אני בחרתי שלא כיוון ורציתי לעשות את כל ההתארגנות במקום אחד. אם היה יותר מקום לכך הייתי הראשונה לקפוץ על ההזדמנות. בנימה אישית, שיר המון המון המון תודה על הכל! בלעדיך הפאזל שהפך את היום הזה למדהים כשהיה (ואי אפשר לתאר זאת באמת במילים) לא היה שלם ומושלם! מאחלת לך המון הצלחה בהמשך, שתמשיכי לקחת חלק בחוויה האישית של כלות רבות ולעשות מה שאת הכי אוהבת! נשיקות וחיבוקים חמים
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שיר המהממת עיצבה לי טופ ושתי חצאיות - בהמון כישרון וסבלנות. ההתנהלות מולה הייתה נעימה ומסודרת וקיבלתי מלא מחמאות על השמלה. גם האורחות הנשואות שאלו אותי מי המעצבת ;) ממליצה בחום!

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי ב06.06.2016 בטראסק ועיצבתי את 2 השמלות שלי אצל שיר קולטון. אין לי מילים לתאר את הכישרון, המקצועיות והסבלנות האינסופית של שיר והצוות המקסים שלה. שיר מעצבת מוכשרת בטירוף, אך גם אישיות מדהימה. אי אפשר היה להתעלם מרמת ההתפירה הגבוהה והמדויקת עד לפרט הקטן, השיבוצים, האבנים, והתחרות המדהימות שבהם השתמשו לתפירת השמלות. לאורך כל החתונה קיבלתי אינסוף מחמאות על עיצוב השמלות ולא יכולתי לחלום על שמלות יפות יותר, מראה נסיכותי ואצילי יותר, ועל יחס מושלם יותר לכלה. נהניתי מכל רגע בתהליך. אני ממליצה בחום ואהבה גדולה על שיר. דניאל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up