כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נרדי גרין

נרדי גרין

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0723909988
95
98 מתוך 100
לפי 142 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Batel   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו עורך חופות שמבין את מהות הטקס היהודי בלי קשר לרבנות, נרדי כבש אותנו בשיחה ראשונה עם ההומור והחיוך שלו :) עשה לנו טקס מצחיק קליל ונעים והתייחס לכל הבקשות שלנו. יצאנו מאודדד מרוצים!
הצג עוד

nkaully   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
בחרנו בו כי אהבנו את הגישה שלו לנישואין וכי הביקורות היו טובות מאוד! הוא איש מקסים, היה רגיש אלינו ומאוד מקצועי ומעניין.
הצג עוד

Amitai   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
נרדי היה פשוט נפלא לכל אורך התהליך איתנו, מהפגישה הראשונה עד לחתונה. הוא היה זמין מאוד, סבלני וגמיש. הוא בעל ידע ונסיון רב, אז גם היה מאוד נוח להתייעץ איתו על דברים ספציפיים בטקס. הטקס עצמו היה קליל, קצר יחסית, ומרגש, בדיוק כפי שרצינו והבהרנו לנרדי, והוא ממש דאג שיהיה כך. ממליצים עליו בחום, לא תתחרטו!
הצג עוד

mayakahn42   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
נרדי היה רב לא שיגרתי במיוחד ועשה לנו טקס מרגש ומעניין. איפשר לנו חופש ויצירתיות והתוצאה הייתה מקסימה.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
נרדי היקר,איזה כיף שאתה הבן אדם שחיתן אותנו, יש לנו כל כך הרבה מזל שעזרת, הובלת, נתת לנו ביטוי ושהכל היה בנועם, ברצון ובאהבה גדולה.רצינו להודות לך על התהליך החל מהשיחות זום, ההסברים והפתיחות ועד לערב עצמו, על הברכות, המילים החמות והקלילות שבה הכל נאמר.זה לא סוד שהיה לנו חשש שהטקס לא יצא מסורתי מספיק או מסורתי מדי ובסוף יצא כל כך טוב וקיבלנו כל כך הרבה מחמאות מהחברים והמשפחה וכל כך התרגשנו מהטקס ומהכל והוא פשוט היה תפור למידותינו.תודה כנה ואמיתית על זה שיכלת לבנות ולטפח את הטקס במדויק עבורנו. אוהבים המון המון ומעריכים בטירוף.אסיה ודין
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
את נרדי פגשנו בפעם הראשונה שנתיים לפני חתונתינו, בחתונה של חברים טובים. עד היום אנחנו אומרים שהחתונה ההיא ובעיקר החופה הייתה המרגשת ביותר שהיינו בה. כבר אז ידענו שאנחנו רוצים את נרדי איתנו ביום המיוחד שלנו. שוחחנו עם נרדי וחתמנו על חוזה קל ונוח. בהתחלה עם חתימת החוזה יש מעין רתיעה מהתהליך אבל חודש וחצי לפני החתונה (בערך) כשקיימנו מפגש זום קצר הכל השתחרר והבנו שאנחנו בידיים טובות. נרדי היה סבלני אלינו לאורך על הדרך ברגישות ונעימות שמיוחדת רק לו. כזוג תוכלו לעשות את החופה בכל דרך שרק תבחרו בה אבל מה שאנחנו אהבנו בנרדי שהוא ידע להקליל את מהלך החופה, לעשות אותו מצחיק מצד אחד ומרגש מצד שני. לתת את הקסם האישי שבו לתוך האירוע המיוחד שלנו.
הצג עוד

luminacavarman1   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הסיפור שלנו עם נרדי התחיל כשחיפשנו מישהו שייצג את ההשקפות שלנו, מנחה שיעשה טקס מכבד ומרגש, ובמקביל קליל וקולע. מההתחלה היה לנו ברור שנרדי הוא האיש, לקח את הטקס ברצינות והציע כל מיני כיוונים עד שדייקנו לטקס שלנו. היה זמין לאורך כל הזמן, אדיב ונחמד. בסופו של דבר יצא טקס מקסים ומיוחד, שקיבלנו עליו המון מחמאות. ממליצים בחום!!
הצג עוד

לירון ורום   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה מאוד מאוד טובה עם נרדי. התקשורת הייתה פתוחה והוא היה זמין עבורנו, הסביר לנו על התהליך והמשמעות, ענה על כל השאלות, בנה לנו את הטקס שרצינו ונתן ערך מוסף לכל החוויה הזו של טקס הקידושין. קיבלנו המון תגובות על הטקס, שהיה מרגש ומצחיק ופשוט שיקף את מי שאנחנו. הוא היה באורך המדויק, בוייב שביקשנו וגרם לאנשים להקשיב. ממליצה בחום לכל מי שמחפש טקס אישי, מרגש ושמותאם לתחושותיו.
הצג עוד

אורפז ואלכס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
95 מתוך 100
נרדי מקסים, חיתן אותנו בטקס שכתבנו יחד ועשה מאמץ רב לעשות אותו בשילוב עם ספרדית 🇪🇸
הצג עוד

Orit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לנרדי שבוע לפני האירוע! היה זמין והסביר את התהליך. שלח את כל המידע הנדרש והגיע לאירוע שלנו בזמן שקבענו (שעה לפני החופה). מכובד בנראות, ניהל טקס בצורה מקסימה ביותר וכולם התחברו והבינו את דבריו. ידע לשים את ה״אגו״ בצד וגילה גמישות בכל. אנחנו ממליצים לפנות למי שרוצה לקיים טקס שיוויוני, מסורתי או לא. נרדי מראה לנו שאפשר גם אחרת. תודה לך.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up