כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קואופרטיב שומעים חזק - הגברה ותאורה

קואופרטיב שומעים חזק - הגברה ותאורה

תקליטנים
טלפון:0508594527
95
98 מתוך 100
לפי 82 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ואוווווווווווווו!!! איזה כיף שבחרנו בהם! 8 חודשים תכננו את החתונה, מהרגע הראשון סגרנו איתם ונהנו מכל רגע ב8 חודשים האלה! שאול פשוט בן אדם מדהים, זרם איתנו, נכנס לראש שלנו, נתן מלא מלא עצות מקצועיות מעולות, היה יצירתי והפך את המקום למהמם ברמות (התחתנו בבית..) התאורה הייתה כמו תכשיט לגינה, התאורה הייתה נעימה ומדויקת! בנוסף שאול היה הדיגי שלנו והיה מושלם!! הבין את הראש שלנו והרקיד את כולם! הרחבה הייתה מלאה כל הזמןןןןןןןןןןןן
הצג עוד

oren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שאול היה ממש מקסים וממש קשוב. בנוסף לשירותי דיג'יי הוא סיפק לנו גם הגברה ותאורה והכל היה מושלם
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
שאולי מקסים, נהננו מכל התהליך איתו! נותן תחושה של ביטחון, מקשיב ומקבל את הבקשות שלנו. באירוע עצמו כולם שגעו אותו והוא היה סבלני וזרם ממש! הייתה אחלה מוזיקה והרחבה הייתה מלאה עד מאוד מאוחר... התאורה הייתה מהממת. האוהל גרילנדות עשה את האירוע ולא היה צריך בכלל עיצוב. בכללי הכל תקתק, ממליצים בחום!
הצג עוד

Ofer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חושבים על כל הפרטים הקטנים.. מקצועיים מאוד מקרינים שקט במהלך האירוע. שקיפות וחיוך ךכל אורך הדרך

Emma   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מי הרגעה הראשון שדיברנו עם שאול הבנו שמדובר בבן אדם כיפית ומקצועי, זורם עם הטעם שלנו ואוהב את העבודה שלו. ביום העירועה הוא עשה לנו שמח מהתחלה ועד הסוף. כול האורחים שלנו אחרי החתונה גם אמרו לנו כמה הם אפו עליב כיף גדול מי הרגעה הראשון עד הרגעה האורון
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שמענו על שומעים חזק משאר הספקים ששיבחו אותם מאוד בפן המקצועי. פנינו באופן אישי לשאול סלוצקי שהיה מאוד נעים לאורך התהליך ובחרנו בו גם כדיג'יי בחתונה.
הצג עוד

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את שאול פגשנו באחד מגלגולי חתונת הקורונה שלנו ואחרי כמה שינויי תאריכים ומקומות, היה הדיג'יי שלנו כשסופסוף הייתה החתונה. שאול סופר רציני ונעים, היה פתוח וקשוב לסגנונות שרצינו וזרם ברחבה עם כל הרצונות של האורחים :) האנרגיות ברחבה היו מטורפות כל הערב. ממליצה בחום!
הצג עוד

איתיאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחתונת שטח בכרם ליד ירוחם. התאורה וההגברה היו בפועל- לב האירוע. שומעים חזק היו מקצוענים ברמות. הרימו לנו אירוע במדבר שהרגיש כמו פסטיבל מטורף. גרילנדות, תאורה מיוחדת על הכרמים והעצים. מקצוענים ממש.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברנו עם שאולי הבנו שהוא בראש שלנו, הייתה בחתונה מוזיקה מעולה, מצד אחד אנחנו אוהבים מוזיקה מגוונת אבל גם היה לנו כיוון מסוים שרצינו ללכת איתו, ושאולי היה מאוד קשוב והצליח גם מצד אחד להיות מאוד נאמן לבקשות שלנו, ומצד שני להביא גם מוזיקה מעניינת ומגוונת שתואמת לאוירה הכללית שרצינו. מדי פעם בין כל ההסתובבויות מצאנו את עצמנו עוצרים ומקשיבים לשיר שאנחנו אוהבים, והמוזיקה תאמה בדיוק לאוירה שרצינו לייצר. הרחבה הייתה כל הזמן מלאה! בנוסף שאולי מאוד נגיש ונתן תחושה שאפשר לפנות אליו, והצליח לשלב בקשות מהקהל בצורה התאימה למוזיקה הכללית. ממש הורגש הקשב והמקצועיות. בנוסף ההגברה שהוקמה מאפס בשטח הייתה מקצועית, חלקה ומותאמת לשטח, וההתנהלות הייתה מצוינת.. הכל עבר חלק, הסאונד היה מורגש ונוכח.
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
שאולי היה כל מה שחיפשנו- גמיש, נעים ומרים!! דאג לשים את כל המוזיקה שביקשו ושילב אותה כך שכולם נהנו (והיה לנו מגוון גדול) והכי חשוב- היה תמיד עם חיוך וקשב אלינו ואל האורחים! בטוח שבשמחה הבאה נדבר איתו♥️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up