כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יפעת נבו - תסרוקות, סטיילינג ואיפור

יפעת נבו - תסרוקות, סטיילינג ואיפור

איפור כלות
טלפון:0544998815
95
98 מתוך 100
לפי 61 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יפעת הבטיחה וקיימה. איפור ושיער בדיוק כמו שדמיינתי ורציתי, עדין, טבעי ויחד עם זאת מדגיש את כל מה שצריך וכל כך יפה... יפעת אדיבה בטירוף, משרה אווירה נעימה וכיפית. היא הגיעה עד למלון בו התארגנתי ב5 בבוקר! ועוד עם חיוך על הפנים. עמדה בזמנים, השתמשה בחומרים הכי איכותיים והשקיעה את כל כולה. ממליצה בלב שלם ובחום.
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשנו בסטודיו המהמם שלה, היה לי חיבור טוב עם יפעת. נפגשנו לאיפור ושיער ניסיון ויפעת הסבירה כל שלב וכל אופציה בצורה הכי מדוייקת. לכל אורך הדרך הייתה זמינה אליי. ביום החתונה היה לי כיף ונעים, יפעת עדינה ומקצועית, משרה תחושת נינוחות. הרגשתי כמו נסיכה והכי חשוב שאהבתי בטירוף את התוצאה! קיבלתי מחמאות כל הערב והרגשתי הכי טבעית. מומלצת בחום גדול 💕
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יפעת האלופה! נפלנו על יום גשם סוער בטירוף, יפעת קיבלה אותנו בחום ובאהבה לביתה החם, עם אנרגיות מטורפות ונעימות, היה פשוט כיף! רואים על יפעת שהיא אוהבת את מה שהיא עושה, בעדינות ובאלגנטיות, הרגשתי שלא איבדתי את עצמי בין כל האיפור.. אין ספק שLESS IS MORE.. קיבלתי מחמאות בטירוף על האיפור, הוא החזיק כ"כ הרבה שעות ושרד את הסערה בחוץ:)
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יפעת היתה פשוט נפלאה. מהרגע הראשון הכל היה כל כך נעים ואוהב. כבר באיפור הניסיון יפעת היתה קשובה לכל רצון ובקשה, הגענו במהירות לתוצאה הרצוייה בזכות מקצועיותה של יפעת ויכולתה לפגוע בדיוק במראה שרציתי. חווית ההתארגנות ביום החתונה היתה מושלמת! מאוד נעים וכיף להעביר עם יפעת את השעות האלה, פשוט להתרווח ולהרגיש בטוחה שהכל ייצא מעולה. בחתונה הרגשתי הכי יפה שלי אי פעם, קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על האיפור והתסרוקת ועל כמה הכל נראה טבעי אך עם זאת זוהר ויפה. והכי כיף - לראות את התמונות אח״כ וממש להנות מאיך שנראיתי :).
הצג עוד

Eynav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהגעתי לפגישת היכרות בסטודיו הקסום של יפעת, ישר הרגשתי שאני בידיים טובות חיפשתי סגנון מאוד מסוים, יותר טבעי אך עדיין מאוד נסיכותי ושמחתי מאוד לגלות שהגעתי בדיוק למקום הנכון יפעת הסבירה וסיפרה על כל השלבים והאפשרויות והיחס היה חם ואוהב לאורך כל התהליך בבוקר החתונה יפעת הופיעה בדלת עם בלונים וערימות של שמחה ושלווה, מה שעזר לי מאוד להתחיל את היום בכיף וברוגע... הרגשתי נסיכה! האורחים לא הפסיקו להחמיא לי על המראה המרשים שכלל איפור עדין מדגיש עיניים ותסרוקת משולבת צמות סופר ייחודית, מראה נסיכותי שהתאים בדיוק לשמלה שלי ומעבר לכל מה שדמיינתי יפעת, את אישה מדהימה ומקצועית בטירוף הגשמת לי חלום ביום המרגש בחיי תודה תודה תודה!!!
הצג עוד

אפי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגעתי ליפעת דרך איזיווד. בפגישת איפור-שיער נסיון האוירה היתה קלילה ונעימה, יפעת מאוד קשובה ורגישה. האוירה הרגועה והכיפית היתה גם בבוקר החתונה, והתוצאה היתה מקסימה. תודה!
הצג עוד

Ma'ayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ליפעת הגעתי דרך איזיווד. אני לא מתאפרת בכלל ביומיום, אז כשראיתי תמונות של הכלות שלה בעמוד הפייסבוק ידעתי שזה הסגנון שאני רוצה. טבעי, עדין, ומהמם. הלכתי לפגישת ניסיון ויפעת עברה איתי על כל השאלות שלי וענתה לי על הכל בסבלנות. ביום החתונה עצמו היא הגיעה עם האנרגיות הכיפיות שלה, היא התחברה עם המלוות שלי וכולן יחד עשו אווירה כל כך רגועה ומאושרת, שבמשך כל השיער והאיפור פשוט עצמתי עיניים ולא דאגתי מכלום. התוצאה הייתה מ-ו-ש-ל-מ-ת.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הבוקר שלפני החתונה הוא אחד הימים המלחיצים ביותר שהיו לי. יפעת נכנסה עם הרוגע, החיוך והאהבה והרגיעה את כולנו. הייתה חוויה נעימה, תקשורתית, מרגשת. לאורך כל הדרך היא מקשיבה והתוצאה פשוט מדהימה!! היא לחלוטין הבינה את הראש שלי (ושל המלוות) ועשתה אותנו הכי יפות שאפשר. לא הפסיקו להחמיא לנו לאורך כל הערב. אז המון המון תודה יפעת! ולכל המתלבטות..אין מה להתלבט (:
הצג עוד

dana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
יפעת פשוט מאפרת נפלאה! היא מאוד קשובה לצרכים ולרצונות. באיפור הניסיון ניסתה כמה וכמה סיגנונות עד שהגענו למראה המושלם. בנוסף למקצועיות שלה היא נעימה מאוד ומשרה אוירה קלילה ורגועה. בשורה התחתונה - אני ממליצה בחום 🤗

הדר אנגל בוהדנה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא רק שיפעת מקצוענית בטירוף, יש לה אנרגיות כאלה טובות שנהנתי מכל רגע איתה! יפעת הצליחה לאזן בשלמות בין התלתלים הטבעיים שלי לתסרוקת מפוארת ומיוחדת ברמות של כלה ;) התסרוקת נשארה מושלמת לאורך כל החתונה ומעבר והכי חשוב - היה לי ממש נוח. ממליצה מאוד על יפעת! היא עושה קסמים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up