כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פרובנס של בלהה

פרובנס של בלהה

ליל כלולות
94
98 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mati   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
צימר מאוד גדול, יפה מרווח, גבוה ומצוייד היטב. כיף להתארח בו. מצימר מוקף צמחייה מטופחת ונותן תחושה של חיים ביער. נוסף למטבחון שבחדר, יש מטבח גדול מצוייד בכל מה שדרוש להכין שם ארוחות. הכל נקי ומבריק וגדול. בעלי הצימר משלימים את האווירה, מסבירי פנים, ניניוחים ונעימים. בקיצור: שווה!!!
הצג עוד

jub   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
איזה מקום מדהים!!!!המקום יפיפה, שקט ורגוע - כל מה שכלה יכולה לבקש לעצמה ליום החתונה. את ההתארגנות לחתונה עשיתי בצימר וזאת היתה החלטה מדהימה. המקום היה פסטורלי, בין השדות והירק, מקום רגוע ושלו שהעניק לי בדיוק את הרוגע שהייתי צריכה ליום של החתונה. הצימר מעוצב בצורה כפרית עם נוף מדהים מהחלונות, ריהוט יפיפה ונוח, מקרר מלא בהפתעות נעימות ומרפסת ששווה את הכל. לצימר יש גם בריכה פרטית שאם לא הייתי ביום החתונה שלי הייתי משתמשת בה.מעבר לכך, הצלמת שהגיעה לצלם את ההתארגנות הבינה שאין טעם לחפש אתרי צילום נוספים- כל מה שהיינו צריכות היה נמצא שם. שדות, צמחיה, בריכה, פרחים, מרחבים פתוחים. הכל היה שם והתמונות יצאו מדהימות. הזמן שנחסך בחיפוש אחרי אתרי צילום היה שווה הכל. מעבר לכך השעות שהעברנו עד שהגענו לחתונה עברו בשמחה ובשלווה. בבוקר בלהה העניקה לנו ארוחת בוקר ישראלית מפנקת שלא הצלחנו להשתלט עליה וסיימה באופן מושלם את החתונה שלנו. כל מי שרוצה פינת רוגע שקטה, שלווה כפרית ואוויר צלול שיש רק בצפון חייב להגיע לפרובנס המקסים של בלהה.
הצג עוד

efrat789   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היינו בפרובנס של בלהה, מקום קסום ומיוחד, העברנו שם את ליל הכלולות ואת ההתארגנות לקראת החתונה, פשוט נהננו מכל רגע- מומלץ בחום!

להמשך גלישה באתר
up