כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קדמא
80
82 מתוך 100
לפי 40 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
חביב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ב 27/11 התחתן בני בקדמה נוה אילן .האירגון היה מושלם הצוות היה מקסים.אני חייב לציין את טליה מנהלת המכירות וכמובן את דודו היקר מנהל האירוע .וכמובן האוכל הסדר פשוט מקסים .אני ממליץ מכל הלב.

אסנת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
55 מתוך 100
חזרנו זה הרגע מחתונהשעה 23:20, מנה עיקרית עדיין לא יצאהחצי אולם ריק.האורח לא באמת מתוגמלמגיעים לארוע באמת כדי לכבד, המקום לא מכבד את אורחיומאכזב! השולחן יפה, מלא בתפאורה, פחות אוכלקינוחים?בגדר המלצה....אקוסטיקה גרועה, רעש מחריש אזניים
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
25 מתוך 100
לאחר החתונה יכולה להגיד - מאוכזבת שסגרתי בקדמא. פשוט "רימו" זוג צעיר שלא מבין יותר מדי בהפקת אירוע כזה גדול - אספר בגדול: היחס בהתחלה נעים ונחמד, מתחברים אלייך וגורמים להרגיש בטוח, עשינו את הסידורי הושבה בסינכרון עם המקום. יום לפני האירוע התקשרו אלינו לכתוב צ'ק בהתאם למספר המקומות שהושבו.... אמרנו שאנחנו לא יודעים כמה באמת יגיעו ושהושבנו גם ליטר בטחון. מפה לשם במקום לקחת בהתאם למספר המנות שיצאו (כמו שעושים בכל אולם) לקחו לנו בהתאם למספר אותו הושבנו (כמובן שאם הייתי יודעת היינו מתנהלים בהתאם ומושיבים רק את הבטוחים!) בקיצור, אכזבה. עברו חודשיים מהחתונה ואני עדיין בתחושה רעה בגללם.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ידענו מההתחלה כמה קדמא זה מקום מושלם מניסיון שלנו באירועי עבר שם. כל כך סמכנו על ניסים והצוות המקסים ובצדק- ניסים כל כך מקצועי, זמין ומקסים וכך כל העובדים מסביב! האורחים פשוט עפו על האולם- על היופי שלו, על האוכל המדהים ועל השירות של המלצרים!! הכל תקתק מעבר למה שציפינו ואנחנו מאושרים שהתחתנו שם🙂
הצג עוד

amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
85 מתוך 100
האולם עצמו מצויין (וגם הגן שסביבו), האוכל היה טעים (כך אמרו האורחים, לנו, מטבע הדברים, לא היה המון זמן לאכול), ומנהלת האירוע הייתה זמינה לנו לא משנה כמה הצקנו לה, וגם המחיר היה ממש סבבה ביחס לתמורה (יש אולמות זולים יותר בסביבה, כל אלה שראינו היו שלוש רמות מתחת). הדבר היחיד שלא מצא חן בעינינו היה המעצב - למרבה המזל המקום יפה באופן בסיסי ולכן למרות הכל האירוע יצא יפה, אבל השירות שקיבלנו מהמעצב היה גרוע בצורה מרגיזה - זה התחיל בפגישה הראשונית בה הוא הראה לנו כמה תמונות ואמר "אלה האופציות, אני אשלח לכם שתבחרו", בלי שום ערך מוסף מקצועי לגבי מה כדאי (חתונת צהריים), אילו צבעים מתאימים לנו ומה יכול להשתלב איתם. אחרי הפגישה המיותרת הזו, לקח לנו כמעט שבועיים לקבל ממנו סט תמונות שצולמו בזמן אירועים ואמורות להציג את האפשרויות לבחירה (גם מתוך חבילת העיצוב הבסיסי וגם תוספות אפשריות), לא חלילה קטלוג עם צילום ברור של הפריטים ותיאור מחירים, סתם תמונות באיכות משתנה שהציגו כמה דברים שיש (למעשה, את אחד הקישוטים על השולחן בחרנו מתוך הרקע לתמונה של קישור אחר, כי לא הייתה תמונה שלו בנפרד). אחרי שסיימנו לבחור דברים וקיבלנו את המפרט וגילינו שהמעצב הבין כל מיני דברים הפוך (כי כשכותבים מפות בצבע א' ומפיות בצבע ב', ברור שהתכוונו לזה שהמפיות בצבע א' והמפות בצבע ב', נכון?) ובנוסף קיבל בעצמו החלטות בלי לשאול אותנו (למשל, עציצי פרחים לבנים בחוץ באור יום, במקום משהו שייתן קצת צבע). בכל פעם בה שאלנו "מה, לדעתך המקצועית, עדיף?" התשובה שקיבלנו הייתה "הכל הולך, מה שיפה לכם" (מה שלא עוזר אפילו קצת) בסוף הצלחנו לסגור את המפרט ככה שהוא יכיל בדיוק את מה שרצינו. ביום האירוע התברר לנו שהקשר בין המפרט לבין מה שנמצא שם בפועל אקראי - מבין הקישוטים על השולחן היו טעויות בשניים מתוך שלושה סוגים, הספסל שנועד לשמש כיסא כלה היה אחר ממה שביקשנו וכמובן שהמעצב עצמו לא היה בסביבה אלא רק מישהו שעובד איתו. למזלנו, כאמור, שאר הצוות היה מדהים ועשה כמיטב יכולתו והאולם עצמו מקסים כך שהתוצאה הסופית הייתה מוצלחת.
הצג עוד

ayelet_reut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
45 מתוך 100
ערכנו אירוע צהרים ולא נתנו לנו טעימות לפני האירוע. לצערנו התביישנו מאד מאורחנו מכך שהאוכל היה גרוע ביותר (הסלטים לא היו מוטבלים, הדג היה מלוח, המעורב שהיה בקרואסון היה יבש ולא טעים, הפרגית לא היתה מבושלת והסטקים של רוב האורחים היו קשים ולא אכילים). רוב העמדות שהיו בבופה היו טעימות, והאולם עצמו יפה מאד. לא מאמינים שנפלנו בצורה כזו, היה עדיף אולם פחות יפה ואוכל יותר טוב!!!!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו קדמא!! כל כך שמחה שהדרכים שלנו הובילו לקדמא! כבר מהרגע הראשון נתנו את התחושה שהאירוע שלנו הוא היחיד ומתמקדים רק בו! אהרון וטליה המדהימים!!! אנשים עם לב ענק!! האורחים לא מפסיקים לדבר על האוכל, על הנוף, ועל האווירה שהאולם מביא איתו, בופה עשיר שלא ראו בשום מקום, אוכל מעולה, פינוקים מושלמים, הכל היה פשוט לטעמנו ולפי בקשתנו! מתן המעצב הנסיךך שהיה סבלני וקשוב, טליה שהייתה זמינה 24/7 ודאגה שהכל יהיה מושלם כמו שביקשתי! אין מאושרת ממני שבחרנו בקדמא ❤
הצג עוד

הודיה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לקדמא לאחר שדחינו את החתונה בעקבות הקורונה (החתונה התקיימה בתאריך 17.6.20) ומהרגע שנכנסנו ליווה אותנו צוות מדהים שלא הפסיק לדאוג ולתת שירות ברמה הכי גבוהה. התארגנתי בסוויטה המפוארת שלהם, והם דאגו לפינוקים, ארוחות טעימות, פירות ושתייה-הרבה יותר טוב ממלון 5 כוכבים! האולם מדהים ביופיו, האוכל טעים ברמות, וגם המחיר שווה הכל! האורחים וגם אנחנו היינו מאוד מרוצים, ואין ספק שאת האירועים שלנו נעשה רק שם! ממליצה מאוד!
הצג עוד

roeybatt1010   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
וואלה החתונה היה דלוקס ושמחה מהלב הם באו לחתונה הזה בראק הלהקה הטובה הזאת
הצג עוד

Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בפעם הראשונה שהגענו לאולמי קדמא פגשנו את טליה המדהימהה!!! שקיבלה אותנו כ"כ יפה והראתה לנו עד כמה היא בטוחה במוצר שלה, הסבירה לנו על האולם, על התפריט ובכלל איך הכל מתנהל. לכל שאלה או בקשה היא הייתה שם לכל אורך הדרך. הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. כתבה הכל, ייעצה לנו ותמיד הצליחה לגשר על הרצונות של שני הצדדים. ביום האירוע מעיין המקסימה ניהלה את האירוע בצורה הטובה ביותר לכל הבקשות והרצונות שביקשנו מטליה, הכל עבר מטליה למעיין בצורה מושלמת לא היה צורך לחזור על דברים זה פשוט התבצע...בנוסף, הייתה אפשרות לכלה להתארגן באולם בסוויטה מהממתת ולאורך היום נתנו לנו שירות מצוין. כל מי הייתה איתי לאורך היום אמרה כמה טוב היה.. האוכל, האווירה, היופי המטורף של קדמא, השירות של המלצרים המדהימים השאירו את האורחים שלנו כל כך מרוצים שעד היום אנחנו עדיין מקבלים מחמאות ומאז החתונה עברו חודשיים.. בדרך כלל מהר מאוד אירוע נשכח ואצלנו עדיין מקבלים מחמאות. תודהה רבהה לטליה ולכל צוות אולמי קדמא, הייתם בחירה מושלמתת !!! כמובן ממליצים בטירוףףף לכל אחד המעוניין במקום מדהים ביופיו, עם אוכל מצוין ושירות מדהים!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up