כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידן גבריאל DJ

עידן גבריאל DJ

תקליטנים
טלפון:0534264099
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עמיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לעידן דרך המלצה של המפיקה מטעם האולם.חיפשנו דיג'יי שיודע לעשות שמח ושרגיש לסאונד ולקהל.השידוך היה מושלם. קודם כל היה קליק אנושי מעולה - עידן מאוד נעים, זרם עם הסגנונות המוזיקליים שלנו ונתן תחושה פשוט מעולה. מכל פגישה איתו יצאנו בעננים.באירו עצמו הוא הגיע מוקדם, הכל תיקתק ודפק והמוזיקה הייתה וואו! מעברים מדהימים בין שירים, שילוב בין סגנונות, המון המון שמח והכל בשקט ובצניעות ובלי פוזות מיותרות.בחירה מדהימה לכל אירוע שהוא.
הצג עוד

רביד   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
על עידן שמענו בהמלצה אישית מטעם האולם, הרמנו טלפון וישר התחברנו !כל התהליך עם עידן היה נעים, מקצועי וצנוע. הוא מקשיב לכל הבקשות, יודע לקרוא את הקהל בכישרון על חלל, מוזיקאי בחסד!הגענו אליו לפגישה בבית ומיד ידענו שבו נבחר.סמכנו על עידן בעיניים עצומות וקיבלנו גם המון תגובות טובות! שמחים מאוד על ההחלטה וממליצים בחום רב!❤️
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
לעידן הגענו לאחר המלצת זהב של אורית (מטעם על הנחל שם התחתנו).בפגישה הראשונה הוא פשוט כבש אותנו והבנו ישר שהוא הבנאדם שאנחנו רוצים בחתונה (הוא גם הספק הראשון שסגרנו לאירוע :) ).מדובר באדם פשוט ואמיתי, מקצוען ונעים שמבין מאוד במוזיקה ואנשים ויודע לעשות את ההתאמות הנדרשות כדי ליצור לכל בנאדם את האירוע הכי מדויק עבורו.במהלך ההכנה לחתונה קיבלנו ממנו תיקיית זיפ עם שירים בכל הסגנונות אותם יכולנו למיין כדי לעזור לו ליצור את הפלייליסט המדויק עבורנו. כמו כן הייתה תיקיה של שירים שאהבנו במיוחד כדי שהוא ידע לא לפספס אותם :)כל כך חיכינו לפגוש אותו באולם מרוב שהתרגשנו לראות אותו שם!! זה החלק שהכי חיכינו לו במהלך היום.במהלך החתונה הוא יצר אווירה מרגשת ומדהימה בשבילנו: קבלת פנים בסגנון טרופי ושמח כמו שרצינו, הוא זרם עם שגעונות שלנו כמו לתת לקהל לבחור את שיר שבירת הכוס בזמן אמת, ובריקודים עצמם היו רק שירים שהשאירו את כולם רוקדים, גם צעירים וגם מבוגרים.הייתה לנו תחושה שאפשר לסמוך עליו וצדקנו בגדול. עשית לנו את האירוע עידן!ממליצים לכל מי שהגיע לעמוד הזה לא לחשוב פעמיים ופשוט ליצור איתו קשר, אתם בידיים טובות ולא תתאכזבו!
הצג עוד

hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
מההתחלה היה חיבור עם עידן! בחור נעים ומוכשר שהיה זמין וקשוב אלינו, הבין את הוייב שלנו ודאג שנרגיש בבית מההתחלה עד הסוף. האורחים לא הפסיקו לפרגן על המוזיקה במהלך ואחרי האירוע ואנחנו כמובן היינו מרוצים ושקטים כי ידענו שאנחנו בידיים טובות. תודה על הכל כוכב! 💖💖💖
הצג עוד

דני   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עידן ❤️ תודה רבה רבה על אירוע מהחלומות!! למי ששוקל לקחת את עידן לאירוע שלו, או שרק התחיל להכיר ומתלבט, אתחיל מהסוף: עידן הוא ה-DJ המושלם שכל אחד רק חולם שיהיה לו בחתונה (או בכל אירוע אחר). הכל התחיל מהמלצה שקיבלנו מפה לאוזן, כשנאמר לנו שעידן הוא לא רק DJ מדהים, אלא גם מוזיקאי מחונן, פרפקציוניסט, שחי ונושם מוזיקה. הגענו לעידן וביקשנו רצינו להרים אירוע אחר - אירוע שמתמקד במוזיקה איכותית מכל העשורים הכי טובים שמתפוצצים מאיכות: שנות ה50,60,70 ובעיקר 80/90/00, בנוסף לבקשות על עריכת שירים (!) כדי שיתאימו בול לחופה או/ו לרגע שבירת הכוס שיושמו ב100%, עברנו לבחירת שירי קבלת פנים ואוכל, ומשם להגדרה של גבולות גזרה של שירי רחבת הריקודים ויישום של כ-ל העדפה אישית אפשרית, תוך מתן חופש פעולה מלא לעידן לשינוי/עדכון בהתאם לקהל ומה שקורה ברחבה, הוא פשוט הרים לנו אירוע מ-ו-ש-ל-ם שהעיף את האורחים לשמיים, ואת האירוע כולו לחלל!! הכל היה מדוייק, מוקפד, איכותי, וסופר סופר מקצועי, ואנשים (תוך כדי שהם עפים על הרחבה) צעקו לנו ״מה זה הדי ג׳יי המטורף הזה?!?!??״ עם פידבק זהה שחזר על עצמו שוב ושוב ושוב לאחר האירוע, כי אין דברים כאלו היום - עידן פשוט קרא את הקהל כאילו הם היו כף היד שלו. עידן, אתה מקצוען אמיתי, ולמרות שעבר כבר שבוע מהחתונה, אנחנו עדיין מתמוגגים, בזכותך. תודה ענקית על אירוע מושלם!!! אם אתם עדיין מתלבטים, אז אל. תגידו יפה תודה למי שהפנה אתכם לעידן ושימו את כל דאגותיכם מאחור - עידן ירים לכם בדיוק את האירוע שחלמתם עליו, בלי פשרות, ובאיכות שהקהל שלכם יזכור להרבה מאוד זמן. עידן קשוב בטירוף, מספק שירות כמו ששכחתי כבר שמישהו יכול לתת, מפוצץ במקצועיות, אדיבות, הקשבה, הבנה ונתינה בחן - מדובר בשירות שלא הייתי מאמין שעדיין קיים בעולם של היום. עידן, אתה אלוף!! 🏆🏆🔥🔥 תודה ענקית, מכל הלב, על אירוע מושלם מהחלומות ❤️🙏
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעידן דרך המלצה של חברים, הבחירה בדי-ג’יי סופר חשובה לאירוע והבחירה הייתה יוצאת מן בכלל, עידן קלע בול לטעם של האורחים שלנו והתאים את המוזיקה לרחבה.האורחים לא זזו מהרחבה ולא הפסיקו לקפוץ ולרקוד עד שתיים וחצי בלילה!!ממליצה מאוד על עידן ללא ספק בלעדיו הרחבה הייתה נראית אחרת לחלוטין!
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
עידן מ-ד-ה-י-ם! אדיב, מקצוען, ו-DJ גאון שהרים לנו מסיבה מושלמת. כל התהליך איתו היה נהדר, ובמיוחד שווה לציין שבתהליך בחירת המוזיקה עידן שולח דוגמיות לפי ז'אנרים מוזיקליים כך שקל מאוד להכווין אותו לסגנונות האהובים. הכי מומךץ שיש!
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין דברים כאלהההה!!!!! עידן מרים ברמות!!! קרא את הרחבה במדוייק, הרחבה הייתה מפוצצתתתת כל הזמן!!! צעירים מבוגרים כולם כולם רקדו הוא נגע בכל אחד והאחד מהאורחים. קיבלנו עליו יםםםםםם מחמאות מהאורחים שלנו. הוא פשוט מקצועןןןןןןןן ועשה את החתונה כל כך כל כך שמחה מעבר לזה שהוא אדם פשוט מדהים. אני ממליצה לכל אחד שמתלבט- לסגור איתו!!!!!!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת - מושלםבארבע מילים - הבחירה הכי טובה שלנוובהרחבה - עידן הוא קודם כל בן אדם, לא רק בעל מקצוע, היה לו חשוב להכיר אותנו, את הטעם המוזיקלי שלנו ולייצר לנו רשימת שירים ייחודית לנו. הטעמים שלי ושל בעלי במוזיקה נמצאים על הקצוות הכי רחוקים של הסקלה, ועידן הצליח לייצר הרמוניה מושלמת בין סגנונות שונים, עשורים שונים ולהתאים ל100% מהקהל! לא היה אחד או אחת שלא החמיאו לנו על המוזיקה, כולם (אמיתי כולם) רקדו, נהנו והיו חלק שגם צפו בנוסטלגיה. המוזיקה בכל האירוע משלב קבלת הפנים עד הסוף הייתי מיוחדת לנו שמתאימה לטעמים שלנו ושל האורחים שלנו ולא נשמעה כמו עוד חתונה שיש בה פלייליסט חתונות גנרי. בכנות, לא יכלנו לדמיין או לבקש טוב מזה!ההמלצה הכי חמה שאני יכולה לתת!ואגב, עוד שתי זוגות הגיעו לעידן דרכנו ואמרו שזאת הייתה ההמלצה הכי טובה בעולם!
הצג עוד

Yarik   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
רמת שירותיות שלא מהעולם הזה. כמעט ואין אנשים טובים כמוהו בארץ. אתגרנו אותי לא מעט וקיבלנו יותר ממה שביקשנו. הטופ של הטופ.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up