כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מאמא צלמים

מאמא צלמים

צלמי סטילס
טלפון:0528233349
95
99 מתוך 100
לפי 32 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דפנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מארק צילם את החתונות של אחיי הגדולים ולא היה לי ספק שאבחר בו גם לחתונה שלנו. מקצועי ומדויק לצד זה שמקליל את האווירה. מעבר למקצועיות העברנו איתו יום ממש כיף!
הצג עוד

shani   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו מדהימים! הם היו זמינים לכל שאלה שלנו לאורך כל התקופה, קיבלנו את מארק (אליו הצטרפו צלמים נוספים), הוא סופר רגוע ובדיוק מה שצריך ביום לחוץ, אנחנו זוג ששונא להצטלם והוא פשוט חולל פלאים ידע בדיוק מה להגיד. זרם גם עם כל הרעיונות שהיו לנו ללוקיישנים ופוזות :) ( ותאמינו לי שיגעתי אותו) ונשאר עד סוף האירוע.
הצג עוד

Alisa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט מושלם! מהפגישה הראשונה עד קבלת התמונות! הבחירה הכי טובה שעשינו!
הצג עוד

אורטל ולינועם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מתי שזאת כבר חתונה 3 במשפחה שהוא מצלם כרגיל היה מושלם והתוצאות עוד יותר.עם כישרון מטורף ואישיות נדירה הוא לחלוטין היה הבחירה הראשונה שלנו עוד לפני האולם
הצג עוד

Avishag   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מתי הצלם הכי מושלם בעולם. פשוט התאהבנו באדם שהוא ובתמונות שנראות ממגזין. הוא מאוד נעים, מבין עניין, יצירתי, ייחודי בצילום שלו וטבעי. לא הרגשנו אי נוחות למרות שבן הזוג שלי לא אוהב להצטלם בכלל. הכול הרגיש זורם וטבעי והתוצאה פשוט הדהימה אותנו
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שמעו, אני רוצה להמליץ לכם על מאמא צלמים. התשבחות הם גדולות ורבות כל כך שאיני יודעת אפילו מאיפה להתחיל. קודם כל, מדובר בצילום ברמה הכי גבוהה שניתן לקבל, ואת זאת אני אומרת בלי להניד עפעף. בביטחון גמור. מדובר בדרגה אחת מעל כל צילומי החתונות המוכרים לכם. כל צילום (גם שהתבוננתי בתיק העבודות שלהם, כלומר לא רק התמונות שלנו מהחתונה, כך שאיני משוחדת) הוא מפעים כמו יצירת אמנות. לא כמו התמונות האלה, הפוסטריות, שנראה שהכל קבוע וזה רק הזוג שמתחלף. לא. אצל מאמא צלמים הרקע גם הוא חלק מההוויה של הזוג ושל החתונה, ונראה שכל פריים ופריים מתאסף, בכישרון עילאי! כדי להנכיח את הרגע בצורה היפה ביותר, הנוגעת, המדויקת להפליא, כאילו הצילום הוא גם מבפנים, ומבין לגודל ההרגשה, שאין כמותה, ומילים לא יוכלו כאן. אז מלבד המקצועיות הגבוהה והתוצרים היפיפיים מדובר בצוות מקסים, אנושי, חם, שירותי מאד, ליווי נעים ועוטף לאורך כל החוויה. וכשאני אומרת צוות אני מתכוונת לעסק של שני אנשים. לנו היה את העונג שמארק ישאייב, שהוא אמן בחסד ומצליח מאד, ולמעשה כל האמירות כאן, ברובם, מופנות אליו, צילם את החתונה שלנו, ומאמא צלמים זה עסק שלו ושל מתי, על במקצועיות וסופר אינטימי וקרוב. בנוסף לכך, העבודה מוקפדת מאד, סדר וארגון מופתיים, עמידה מרשימה בזמנים (היו מוכנים לפני כולנו) ושוב, אווירה כל כך נעימה, אפילו הייתי אומרת כיפית, ותחושת ביטחון אדירה, הידיעה שאנחנו נמצאים בידיים הכי טובות, ושיש להם רצון שווה לשלנו אם לא אפילו גדול יותר! שתצאנה התמונות הכי יפות שאפשר. שמעו, אני כותבת וכותבת, אבל מה אתם צריכים את כל זה, תסתכלו בתמונות שלהם בעצמכם ותראו. כמו המשפט הידוע על אלף המילים לעומת התמונה האחת וכו'.
הצג עוד

Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
אמנם זו חברה עם צלמים מוכשרים אך הם פשוט בלתי נסבלים כשזה נוגע למקצועיות, איכות השירות והזמינות ללקוחות. הם מתנהלים רק במיילים וכמעט לא עונים לטלפון. אנחנו רדפנו אחריהם במשך שבועיים לקבלת הצעת מחיר וקביעת פגישה. בכל פעם הם עונים לאחר מספר ימים. בזבזנו זמן יקר מידי על ציפייה לתשובות מהם. בקיצור לא שווה את הזמן והמאמץ. פשוט זלזול בלקוחות. התאכזבנו מהיחס.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו, מכל בחינה, מתי הוא האדם המושלם והצלם המושלם. התחלנו עם צילומי זוגיות במיקום מושלם, המשכנו לצילומים בהכנות לחתונה ובחתונה עצמה. תודה תודה תודה, על הסבלנות, המקצועיות, התמונות המדהימות, ההשקעה, הגמישות, האווירה הטובה ותחושת הביטחון. תקחו את מאמא צלמים, גם הוידאו, הסטילס, אפשר לבוא לחתונה בראש שקט ולדעת שבסוף יהיו לכם תמונות מדהימות לכל החיים. זה מעבר לצילום בלבד, תחושת הרוגע והשמחה בזמן הצילום משפיעה על האירוע כולו מוסיפה כל כך לנראות בתמונות וכמובן גם על הלילה החשוב הזה. אז אגיד: אל תתפשרו על המחיר, זה שווה כל שקל! קחו את הטובים ביותר, תהנו מהטוב ביותר, זה ישאר לנכדים ולנינים;)
הצג עוד

gilad.nh   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
למאמא צלמים הגענו בעקבות המלצות של חברים ונוכחות שלנו בכמה אירועים שבהם ראינו את איכות העבודה שלהם. מבחינתנו, הצילומים אמורים להיות המזכרת המרכזית מהאירוע, ולכן היה ברור לנו שלא מתפשרים על איכות. למאמא יש שני צלמים - מארק ומתי, מארק היה הצלם שלנו ונהננו מכל רגע איתו. הוא היה מקצוען, מסור מאוד לעבודה ולצרכים שלנו ובעיקר נכון לסייע ולפתור כל בעיה או צורך שלנו במהלך האירוע (גם אם הן לא קשורות לצילומים). בפגישה הראשונה מארק הציג לנו דוגמאות לצילומים שהוא צילם באירועים קודמים, הראה לנו דוגמאות לאלבומים, נתן לנו סקירה על סוג השירותים שהם מציעים והציג את המחירים השונים לחבילות. אנחנו בחרנו בחבילה שכללה את מארק כצלם ראשי וצלם נוסף למשך 13 שעות (משלב הארגונים והסידורים ועד השלבים האחרונים של המסיבה בסוף האירוע), וכן אלבומים להורים ולנו (1 אלבום גדול ועוד 3 אלבומים קטנים יותר למשפחה). מכיוון שהחתונה הייתה בחוות אלנבי ובשל ההיכרות המוקדמת של מארק עם המקום, הוא נתן לנו שלל עצות לגבי מקומות שמתאימים באזור של החווה לצילומים. הבחירות שלו למיקומים של הצילומים היו פשוט מושלמות מבחינת האור והרקע וכמובן שגם הצילומים עצמם היו ברמה הטכנית והאומנותית הגבוהה ביותר. הוא ידע לשלב בין צילומים אומנותיים ובין צילומים שתופסים רגעים קטנים של אושר לפני החתונה. ערך איתנו תיאום ציפיות לגבי מה אנחנו רוצים בתמונות וידע לבצע את הכל באופן מושלם. בפירוש מומלצים.
הצג עוד

Mazi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה שלנו עם מתי הרגשנו שהוא האחד. מתי נפגש איתנו בביתו, היה מאוד אמיתי ונינוח ולא ניסה לשווק את עצמו בניגוד לצלמים אחרים שפגשנו. האלבומים שהציג בפנינו היו מעוצבים בצורה עדינה, הרמונית ועכשווית. לאורך כל התהליך היה תענוג להתנהל מול מתי, אופיו הכובש עזר לנו להעביר את היום הלחוץ בצחוק והנאה ואין ספק שמתי הצליח לתעד בכל תמונה ותמונה את מלוא הרגש, השמחה והאהבה שהייתה סביבנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up