כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
Doron   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
25 מתוך 100
היינו בנופש במלון קיסר בטבריה. היה מזעזע. בריכה מטונפת עם מים חמים בשיא הקיץ…. המעליות במלון בקושי תיפקדו ובכל פעם שאתה מזמין מעלית אתה צריך לחכות 5 דקות, וכשמדובר בפעולה שאתה עושה 10 פעמים ביום לפחות, זה הרבה. גם כשהעדפנו להשתמש במדרגות לאחר דקות ארוכות של המתנה וייאוש, גילינו חדר מדרגות לא ממוזג עם אוויר מצחין, פשוט זוועה. האוכל היה בינוני ומטה אבל גרוע מכך היה השירות - חדר האוכל לא יכל להכיל את כל האורחים אז בשלב מסויים הפנו אותם לחדר אוכל חנוק במרתף. את מכונות הקפה בארוחת הבוקר דאגו לסגור עוד כשישבנו לאכול רק כדי שנתפנה מהר. יאללה קישטה…. חניה במלון אין ולכן התבקשנו להחנות את הרכב בחניון בתשלום. וזה עוד כלום, יום אחד כשחזרנו לחדר בצהריים התפרק חלק אלומיניום מהמזגן, חלק גדול ברוחב של שלושה מטרים ונחת על הרצפה. בנס הבן שלנו שעמד כמה סנטימטרים מהנקודה - לא נפגע. התקשרנו לקבלה ואז התחילו להציף את החדר שלנו פועלי תחזוקה עם מברגות ומקדחות, נכנסו, יצאו, נכנסו, יצאו - ככה במשך שעה בדיוק בזמן שחזרנו מהחוף ורצינו להתקלח… כשמנכ״ל המלון הגיע לשמוע את הסיפור ואחרי שהבין שאף אחד לא נפגע פיזית, הוא אמר לאשתי ״גברת בלי דרמות, לא קרה כלום״…. משפט שאומר הכל.....

משפחה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
20 מתוך 100
מאכזב מכל הבחינות מהקבלה ועד העזיבה לא נחזור פעם ראשונה ואחרונה שרות מזעזע חוץ מיערית מהספא ועוד אחד נחמד מהמשק כולם שם לא נחמדים הגיעו תיירים וקיבלו אותם מאוד יפה היינו כמה ישראלים שגם התללונו על המון דברים ופשוט התייחסו אלינו בזלזול נשברו כמה כוסות בחדר אוכל ליד ילדים קטנים המלצר אפילו לא התנצל במזל לא קרה כלום מהרסיסים שעפו מלון לא מומלץ !!!!

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
אז ככה! חמישי שישי שבת שרק התפללתי שיגמרו כבר ואחזור הביתה לא נקי!!! חדרים עם חלודה ריח לא נעים !! יום שישי שבאו לנקות את החדר אמרו שהחליפו מצעים היה על הסדינים לכלוך ונמלים!! בקיצור חוויה איומה !!!!!!!!!

ANETTA   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
35 מתוך 100
הגענו למלון אחרי נסיעה ארוכה ומסתבר שאין למלון חניה. יש בקרבת מקום חניה כחול לבן בתשלום והכל היה עמוס. זה היה מאד מעיק וגזל זמן ועצבים. קבלנו חדר שלא היה נקי ומבחינת אחזקה יש לומר שטעון שיפור, הוילונות לא נסגרו טוב היו תקועים בתוך החלון שלא נפתח. כל הלילה דלקה המנורה במרפסת ולא ניתן לכבות אותה היא הבהבה כי כבר היתה גמורה. כל המרפסת לשלשת של ציפורים, wi fi לא עובד טוב בכלל חלש. אד 38 מגה בייט לשניה. אפילו בקבוק מים מינרלים לא היה בחדר. סימני נעלים על הקירות כי הרגו חרק! השאירו לנו פתק שיש מתקפת צרצרים! ושהם מנסים להפטר מהם. האוכל היה מאד מאכזב ודל. או שמלוח מידי או ששרוף מידי. ארוחת בוקר היו רק ביצים קשות וגחנון עם כמה סלטים פשטידה וקוגל. הכלים שחדר האוכל מלוכלכים והיו הרבה שבורים גם. הבריכה ממש קטנה ולא נקייה. בתחתית היה חול! עומס של אנשים ולא היה איפה אף לשבת. למלון הזה בקיצור איני חוזרת. לא הייתי נותנת למלון הזה כוכב אחד אפילו.

Eliran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
ב8 וחצי בבוקר התחילו עבודות שיפוץ רעש איום של פטישים קונגו ממש אתר בניה. מנהל בשם דוד אמר שאין מה לעשות הילדות הלכו לישון ב 9 ונאלצו להתעורר מוקדם במקום ב 10. המנהל טוען שמ2 עד 4 מותר להרעיש. אמרתי אבל זה מלון למה לא מ11 שאנחנו עוזבים אומרים אין מה לעשות ממש מאכזב ועוד ביום האחרון שיש לנו נסיעה ארוכה חזרה

asafhadari   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
 להלן סיפור החופשה המשפחתית שלי ושל אשתי במלון קיסר טבריה תשפטו בעצמכם : היינו במלון בתאריך 29.08.2010 ל 3 לילות השהייה במלון הייתה מתחת לכל ביקורת , ממש לא 5 כוכבים. כשהגענו למלון הקב"ט הבהיר לנו בצורה מאוד לא מסבירת פנים שאין מקום בחניה ועלינו לרכוש כרטיסי חניה , דקה מאוחר יותר הגיע רכב מאחורינו אותו הוא כיוון לחניית המלון. עלינו לחדר ושם ראינו חדר תת רמה הטלוויזיה לא עבדה , המקרר לא עבד ושתי נורות היו שרופות ,בחדר האמבטיה הופתענו לגלות חלודה במקום רובה מסביב לאמבט דבר שעשה לנו חשק רב למקלחות. ירדנו לחדר האוכל ושם זה כבר היה השיא הסתבר לנו שיחד איתנו הגיעה קבוצה של כ 100 איש עם מוגבלויות שונות ( שכליות בעיקר ) ל 3 לילות בדיוק כמונו , אני חייב לציין שאין לנו שום דבר נגד אנשים עם מוגבלויות כאלו אך בכל זאת אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנו בנו לחופשה השנתית שלנו ובכווניתנו לנסות להינות מכל מתקני המלון, בחדר האוכל המהומה הייתה רבה עד כדי כך שהעדפנו פשוט לצאת ולא לאכול , דחיפות בדרך למזנון ורעש ומהומה , יום למחרת אותו הדבר .... וכך גם בבריכת המלון לאורך כל היום ובלובי. שוב אני מוכרח לאמר שאין לנו כוונה לפגוע בהם אבל המראות הללו קשים ולא כל אחד מסוגל לעמוד בהם נפשית ובפרט לא להתמודד עם מראות אלו בחופשה השנתית . אחראי המשמרת בשם ליאור הבין אותנו לחלוטין והציע לנו ללכת לבריכת שחיה של בית מלון אחר כמובן שהדבר לא היה רלוונטי להתחיל להטרטר ממלון למלון וכו' ..... לאחר מכן הוא הציע שנכתוב מכתב להנהלת המלון ואכן כתבנו את כל שאירע לנו ובקשנו פיצוי של עוד לילה ,בסופו של דבר סמנכלית המלון שלא הייתה נוכחת כלל במלון בימים אלו הזמינה אותנו לשיחה ובה היא התממה ולא הסכימה עם העובדות שציינו ובכך התעלמה לחלוטין מכך שחופשתנו נהרסה כליל וכך חזרנו לביתנו בהחלטה נחרצת שלמלון הזה אנחנו לא חוזרים.