כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הבורסה לתכשיטים
31
59 מתוך 100
לפי 20 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דליה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
לא ממליצה להכנס אליהם ובטח לא לרכוש מהם אפילו סיכה .מאחורי הסניפים המפונפנים שלהם והחברה שמחזיקה מעצמה כחברה מכובדת מסתתרים אנשים קטנוניים ללא תודעת שירות !!!!!! רכשתי שרשרת פנינים הספקתי לענוד אותה רק פעם אחת והסוגר שלה התפרק .פניתי לחנות בורסת התכשיטים בסניף עזריאלי החנות שבה קניתי על מנת שיתקנו לי אותה היות והיא נקנתה רק 4 חודשים לפני ואני בתחום האחריות מנהל החנות אמר שישלח לתיקון .כעבור יום הוא חזר אליי טלפונית ואמר לי שהעלות של התיקון תעלה לי 300 שקלים .אמרתי מדוע אני צריכה לשלם על תיקון של סוגר כשהסוגר נשבר אחרי פעם אחת ???הוא טען ששברתי את החלק .לא ידעתי שסוגר של שרשרת אמור להישבר משימוש אחד .גם אם הוא נשבר הרי אני בתחום האחריות ומן הראוי שתתקנו ולא תגבו כסף על כך .לא קניתי את השרשרת אצל רוכלים בשוק לא אבדה לי פנינה וביקשתי שתשלימו ללא עלות .כנראה מכרתם לי מוצג פגום או איכות הסוגר היא ירודה .סוגר איכותי לא אמור להישבר אחרי שימוש אחד .כשפניתי לשירות הלקוחות נמסר לי על ידי נציגה בשם מאיה שהתיקון כרוך בהרבה עבודה כי צריך לפרק את השרשרת .נו באמת ??מכרה לי סיפור וכמובן ניפנפה אותי בטענה "כנראה ששברת ."פשוט חוצפה !ברשותי שרשרת עם סוגר כזה כבר 30 שנה אז כנראה שאני יודעת איך סוגרים ופותחים סוגר כזה . וזאת הסוגר שלה לא נשבר .אז כיצד שברתי??הגעתי לחנות ושילמתי על התיקון וזאת פעם אחרונה שאכנס לחנות ולרשת הזאת .פשוט ביזיון לא להכנס ולא להתקרב .לא חסר חנויות אבל עם זאת לא להתעסק .כמובן על כל סניפהתעשו טובה לעצמכם ואל תתקרבו אליהם .מאחורי המעטה היוקרתי מסתתרים עובדים ,קטנוניים וחמדנים ,שרות לא מעניין אותם רק כסף .גם שבאתי לקחת את השרשרת אחרי תיקון מה שעיניין את המוכרת לפני שהראתה לי אותה זה שאשלוף את הכרטיס ואשלם קודם .מביש !! .
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
בעלי קנה לי טבעת. הסתבר שיש פגם באבן. בהתחלה לא רצו להחליף. המוכרים מאוד לא מקצועיים אמרו שהם לא רואים כלום. לבסוף לקחו להחלפב של האבן וחזר עם ליקוי נוסף. על הפנים לא להתקרב. חוויית קנייה לא טובה בכלל.
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
חנות של נוכלים וגנבים.מחירים גבוהים איכות תכשיטים ברמה ירודה ללא הצדקה למחיר הגבוהה והמופקע !שירות לקוחות נוראי בוטה ובזי, היזהרו לקנות אלא אם אתם רוצים שיעבדו עליכם, בושה של עסק
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
שירות לקוחות גרוע ומזעזע!!!! קניתי לבעלי שעון ממיטב כספנו, כבר 4 פעמים לקחנו את השעון לתיקון לאחר שהסוגר לא טוב, נפתח. כל פעם אותו התירוץ שאנחנו אלה שלא סוגרים טוב. "מתקנים" ואחרי יומיים שוב נפתח ולא נסגר. השירות לקוחות שלהם נוראי, לא להתקרב למקום הזה!!!!!!! כל מה שהם רוצים זה כסף, לתת לבן אדם לתזז בלי סוף ובלי תמורה, "התיקונים" שלהם הם חרטה אחת גדולה. כל הרוצה להרוויח תמורה לכספו צריך לברוח מהמקום הזה. תתביישו!
הצג עוד

עובד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
קנינו טבעת והבטיחו שתוך שבוע תגיע בדואר התעודה שלה. חלפו שבועות ודבר לא קרה. התקשרנו וטענו שתוך חודשיים תגיע אבל לא הגיע דבר ,התקשרנו וטענו שייש טעות בכתובת ויגיע תוך שבוע אבל לא הגיע התקשרנו וטענו ששוב יש טעות בכתובת וישלחו שוב אבל דבר לא הגיע. גם קבלה עם פירטי האשראי לא נתנו הבטיחו לשלוח ולא שלחו . עכשיו אני לא יודע מה מכרו לנו.
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
25 מתוך 100
ארוסי רכש את טבעת האירוסין עבורי בבורסה לתכשיטים סניף "קריון" קריית ביאליק ממיטב כספו. מהרגע שקיבלתי את הטבעת, לפני חודש, עד עכשיו, הטבעת על היד שלי שבוע בלבד ועוברת תיקונים בלתי נגמרים. אתמול הייתה הפעם הרביעית שהייתי בסניף בשל טעויות וליקויים והיד עוד נטויה, זה לא נגמר. זה התחיל בפעם הראשונה כשרציתי להקטין את הטבעת, חיכיתי מעל שבועיים לתיקון, הטבעת הגיעה קטנה מידי עד שבקושי הצלחתי להוציא אותה מהאצבע שלי (זאת למרות שאמרתי למוכרת שזה מרגיש לי קטן מידי עת לקחה ממני מידה). כששלחו אותה לתיקון מידה, ביקשתי שימדדו לי כי לא בטוח שמידה אחת מעל תספיק, המוכרת בביטחון אמרה "לא, זו המידה שאת צריכה". הטבעת חזרה אחרי שבוע מתיקון מידה, לא הייתי שלמה עם הגודל שלה ואכן הרגשתי שאני צריכה מידה יותר. בלי קשר, הטבעת חזרה מלאה שריטות וסימנים, כשמדובר בטבעת אירוסין חדשה בשווי 5,000 ש"ח מהבורסה, מקום "נחשב" לכל הדעות, וכשהיא לא הייתה על ידי בכלל. חזרנו אליהם מאוכזבים גם בשל המידה וגם בשל השריטות על טבעת חדשה שאני לא מצליחה להנות ממנה לרגע וכל פעם בעיה אחרת מתעוררת. המוכרות עונות באדישות בלתי נגמרת, לא מבינות את עוגמת הנפש וחוסר ההיגיון בדבר הזה שמתרחש. אומרות "עוד קצת סבלנות" - זה לא הגיוני בעיניי. עוד אומרת המוכרת שהשריטות זה דבר שיכול לקרות בכל טבעת, אני אכן מסכימה, לא אחרי שבוע שהיא על היד שלי, ולא טבעת בשווי כזה, בייחוד שאני בבית ימים שלמים ואין שום סיכוי שיקרה דבר כזה. יותר הגיוני שזה נגרם מהתיקונים הבלתי נגמרים שלהם והזלזול שבו הם מתייחסים לטבעת. המלצה שלי - אל תקנו משם, חבל על הכסף שלכם.
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
אני לא כותבת לבד, אני רואה ושומעת מאנשים שלא נהנו מהקנייה, שלא קיבלו את מה שמגיע להם, שלא טיפלו בהם כמו שצריך לטפל בלקוח, ומאכזב מאוד שממקום כזה שנראה טוב שנראה אמין אתה מקבל שירות לא טוב, מאכזב שזה שקרי, גם אני נכוותי מהשירות שלהם, הגעתי למצב שלא אכלתי הקאתי, והרגשתי לא טוב כמה ימים בגלל העצבים הלחץ והעוגמת נפש שעשו לי בחנות, אחרי וויכוחים על החזר כספי חלקי והשאר בזיכוי שהם יכלו לעשות לי ולא עשו בכוונה, בן הזוג שלי חייל בודד משוחרר, הגענו לשם וביקשנו החזר כספי כי באמת אין לו את הכסף הזה לבזבוז, המוכרת צחקה לי מול הפנים כששאלתי אותה שאלות, זלזלה בחיילים הבודדים, שאלתי אותה כמה זמן המקום שם בבורסה כדי לדעת היא ענתה לי-״מאה שנה״ וצחקה, עניתי לה ״המדינה לא קיימת מאה שנה״ והחזירה לי תשובה ״אולי כן?״. רק תבינו את הזלזול, את הלעג ואת הבדיחה שעשו ממני ומבן הזוג שלי שם, אמרתי למוכרת כמה פעמים שהוא חייל בודד שתבין אותנו, צחקה גם על זה, היה קונה בחנות שבדיוק יצא באה אליו ואמרה לנו ״הנה גם הוא חייל בודד והוא קונה לבד״ והתחילה לצחוק, אני באותו רגע כלכך הושפלתי! והרגשתי הכי נורא בעולם! האישה הזאת הרשתה לעצמה לדבר אלינו איך שהיא רצתה, הרימה את הקול עלינו אבל כשנכנסו לקוחות חדשים כשי שלא יראו את האמת, היא דיברה בלחש וביקשה יפה לדבר בנחת, אז מה? פתאום שמים מסכה שלקוחות חדשים לא יראו את האמת של המקום? אחרי כמה דקות התחלתי לבכות מההשפלה, מהצחוק והזלזול שאפשר לעשות בבן אדם! לא האמנתי כמה רוע יש בעולם. אני כותבת את זה לכל אותם אנשים שחושבים שזה מקום כמו שמראים באינסטגרם ובפייסבוק, אל תאמינו! היחס שמקבלים לפני שבאים לקנות והיחס שאחרי שבאים שקורה משהו- לא אותו יחס !!!!!!! הוא נעלם!!!! אני באמת כותבת לכם מלב כואב ומאוכזב שיש מקומות כאלו שעדיין עובדים, אל תכנסו למקום הזה! למי שיש שאלות, ודברים בנושא יותר מאשמח לענות בפרטי .
הצג עוד

זיוה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
קניתי עגילים בקיריון בבורסה לתכשיטים , לצערי זה לא חנות זה ,חנות רחוב .. הזלזול אי ההקשבה .עגילי יהלומים ,מאכזב -הסגירה לא בטוחה וההחלפה עולה האישור ,זמן ו-200 שח .. לא נאמר לפני . לא ניתן להחלפה אלא באישור בלבד .. ולוקח זמן , למה ? אחרי האישור הם מורידים מההנחה עוד 10אחוז ועוד לשלם 200 שח על ניקוי העגיל , אבל אם תבוא לקנות עגיל הם לא מנקים !!! פשוט חבל לשלם בבורסה לתכשיטים שווה לנסות מקומות אחרים עם אחריות ויחס הוגן ובטוח .
הצג עוד

אתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
רכשנו טבעת יהלומים שמנו דגש על רמת הנקיון של האבנים, ההזמנה נשלחה באמצעות שליח. לצערי הרב הטבעת הגיע עם שריטות וכתמים שחורים ואנו חשבנו ש"בורסת יהלומים זה המקום הכי אמיתי ןטהור...אבל ההפך הוא הנכון. פשוט הונאה לישמה, הם בטח חשבו שלא נשים לב לאיכות האבן, ראו הוזהרתם אל תיקנו משם ..
הצג עוד

מרב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
35 מתוך 100
הכל התרחש בסגר הראשון עד השני .בעלי קנה טבעת שרציתי להחליף מיד ועקב המגיפה חיכיתי. לאחר מספר שבועות... צלצלתי אליהם להגיע להחליף,ואמרו שזה לא מקובל וממילא צריך לבדוק אם הטבעת היתה בשימוש(לגיטימי). הגעתי לחנות, בדקו ואכן הטבעת היתה בקופסא שלה מהרגע הראשון. ולמרות זאת הם סרבו להחליף לי (בטח שלא להחזיר את הכסף) לפריט אגב יקר יותר... לא עניין אותם או את המנהלים הבכירים. המוכרת הפשוטה ניסתה לעודד אותי ולכן סמנתי יותר מ1 אבל לא יצאתי מרוצה, עד לרגע זה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up