כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לבן אירועים

לבן אירועים

אולמות וגני אירועים
כתובת:יהוד
טלפון:036329494
78
76 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Reut   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הבחירה שלנו ללא ספקשירות מקצועי ואדיב מסביב לשעון לכל שאלה או בקשהניהול אירוע ברמה הכי מקצועית ומדוייקת שיש. יכולנו להנות מהאירוע ולהרגיש ביטחון שהכל בשליטההאוכל המדהים שקיבלנו ים תשבוחות מהאורחיםעיצוב האולם מהמם כשלעצמו ולא הדרש עיצוב חיצוניחנייה בשפע לאורחיםממליצים בחום וכמובן עוד נחזור בשמחות בע"ה 🤍🙏
הצג עוד

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
90 מתוך 100
לא הכרנו את האולם לפני אבל לכל מי שסיפרנו שסגרנו שם, הרעיף מחמאות! בטעימות נפלה לו הלסת, ההורים שהיו סקפטים לגבי האולם והאוכל- היו בהלם, כל דבר שהוגש לשולחן היה טעים יותר מהקודם, וידענו שלא משנה איזה מנה נבחר- זה יהיה טעים בטירוף. עכשיו כשאנחנו אחרי האירוע- המחמאות לא לשווא ואפילו יותר מזה! העיצוב, האוכל שהיה וואו, עד עכשיו אנשים ממשיכים לשבח ואומרים שעכשיו קשה להיות באירוע באולם אחר🙈 יש כמה דברים שהפריעו לנו שחלקם היו אולי בגלל אי הבנות, אז חשוב למי שרוצה שיפזר/יעשה דברים שידאג שבאמת עושים את זה ולא רק אומרים...
הצג עוד

Karen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני חודש באולם הקטן, אולם מהמם בסגנון כפרי מאוד מומלץ לחתונות קטנות. לא מפסיקים לקבל מחמאות על המקום עד היום :) האולם ממוקם בקרית אתא.
הצג עוד

bitelad   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
רצינו לעשות מסיבת ברית ובפער זמן ממש קצר מהברית עצמה. חברים סיפרו לנו על לבן אירועים שהוא לא יקר עם אוכל טוב. האירוע היה ביום שישי. לפי תכנונים מראש דיברנו על כך שמנה עיקרית תוגש סביב השעה אחת כי השבת נכנסת מוקדם ויש אורחים שומרי שבת שהזמן לחוץ עבורם. הבופה והמנה הראשונה היו טובים וטעימים אך כשהגענו למנה העיקרית חל עיכוב משמעותי בהגשת המנה, אורחים רבים התלוננו על כך (לבנתיים היו תוספות על השולחן אך לא מנה עיקרית שיצאה בפער זמן ניכר מזמן הגשת התוספות). חלק מהאורחים אף נאלץ לצאת מהאירוע בלי לאכול מנה עיקרית- מיותר לדבר על הקינוחים שאותם כמעט לא אכלו כי לא נותרו אנשים. לצערי בעלת האולם התנערה לחלוטין מכל אחריות וטענה שהכל התנהל נכון- הצעתי לה שתדבר עם האורחים כדי שתבין שלא כך היו הדברים- אך היא נשארה בשלה. בכלל בזמן משא ומתן עמה מתקבלת תחושה של נוקשות מצד האולם וזו לא הרגשה נעימה. אז אולי מנה ראשונה היתה טעימה אך האירוע הותיר טעם מר. היה נחמד אם היחס היה מעט יותר אדיב ובא לקראת הלקוח. חבל.
הצג עוד

Ola   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו ללבן דרך המלצה של כלה שהתחתנה שם שנה לפנינו.המיקום של האולם נוח במרכז הארץ. הינו צריכים אולם קטן לחתונה קטנה במחיר הוגן במרכז. אחרי שראינו מלא אולמות מזעזעים הגענו ללבן שהוא מקום קטן עיצוב פשוט אך אסתטי. האוכל שלהם טעים שירות מצוין הם נהנו לבקשות שלנו. ההתנהלות מולם הייתה נוחה ונעימה. גם בסגירת התשלום אחרי החתונה לא היה בעיות. אנחנו מאוד מרוצים וממליצים על המקום לחתונה קטנה חינה, וברית.
הצג עוד

Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
חיפשנו מקום לחתונה קטנה במרכז הארץ, מבחינת העיצוב ומחירים "לבן" בהחלט היה נראה מתאים, קבענו פגישה.כשהגענו לפגישה שנקבעה גם ככה לשעה מאוחרת (רבע ל-9 בערב) אף אחד לא טרח בכלל לפגוש אותנו או לענות לטלפון. בעזרת הניווטים של מלצרים/שומרים הגענו למשרדים. הבחורה שאיתה קבענו (לצערי לא זוכרת את שמה) הייתה באמצע הפגישה עם ילד בר מצווש וההורים שלו, לא התייחסה אלינו בכלל, לא כוס מים ולא סליחה על העיקוב. ישבנו ישבנו ישבנו, אחרי רבע שעה באנו לדלת המשרד שלה ושאלנו האם יקח לה עוד הרבה זמן ושאנחנו קבענו לשעה מסויימת והשעה הזאת כבר עברה מזמן. ילד הבר מצווש פשוט קם וסגר לנו דלת בפרצוף!הבחורה לא התנצלה, לא ניסתה בכלל לשכנע אותנו לחכות, כלום!!! נסענו משם בלי לקבל את ההצעה אפילו ואף אחד לא התקשר אפילו מאז...המקום נראה יפה, אבל היחס שקיבלנו שם, יותר נכון לא קיבלנו, לא שווה את העיצוב. שמחה מאוד שלא סגרנו איתם בסוף ועל ההתחלה הם הראו את ההתנהלות הלא מקצועית והמזלזלת שלהם.
הצג עוד

Lyo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
התחתנו לפני כמעט חודש ואני עדיין מתרפקת על הערב הזה שהיה פשוט מושלם.קודם כל המקום - המקום פשוט קסום, קטן, אך לא צפוף מחולק בצורה מושלמת, לא דורש תוספות מבחינת עיצוב, יפה כמו שהוא.הסגל - מקצועי אדיב וזמין לכל דבר.האוכל - ללקק את האצבעותיש לציין שהיינו זוג בעל דרישות ספציפיות ואמיל (מנהל האירוע), רן ורוני, היו זמינים לכל שאלה, בעיה ותהייה.ידעו לקשר אותנו לספקים נוספים, ואפילו הדי ג'יי (אורי בס המעולה) היה דרכם.הייתה חתונה מושלמת, לא הייתי משנה דבר. הקומפלימנטים על האירוע הגיעו כבר למחרת ושיבחו את המקום והאוכל. מקווה שיצא לי להיות שם שוב.נ.ב.רציתי לומר תודה נוספת לאלי המלצרית שלנו בערב החתונה. מקסימה, חביבה ואדיבה.
הצג עוד

anna&ronen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
ל 'לבן' הגענו ממש במקרה לאחר שביקרנו ב 'שורשים' .חיפשנו מקום לכ- 200 מוזמנים ,במחיר הוגן ובאזור המרכז וללא בעיות חניה, ולשמחתנו מצאנו וסגרנו ב 'לבן' .סך הכל האירוע התנהל בצורה טובה.האולם מאוד יפה ,והאוכל עשיר ומצוין. קיבלנו ממיטל 6 עמדות בקבלת פנים +1 בהסתובבות ,4 סוגי קינוח . ומנת דואט.חופה ללא תוספת עיצוב מהממת. לסיכום מאד מומלץ ובמחיר הוגן .
הצג עוד

yulyon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אולם אירועים חדש, עיצוב לבן ונקי.גן לקבלת פנים ואולם מעוצב היטבהתחתנו באוקטובר 2011 באירוע של 180 איש. הכל התנהל לפי בקשתינו. לא היו שום פאשלות או אי הבנות.חיפשנו באזור המרכז אולם ל-150 איש ולא נתקלנו באולם כזה איכותי, עם מחירים כאלה הוגנים.ראינו כ-5 מקומות שהיו או יקרים מידי, או זולים ונראים על הפנים.קשה למצוא באזור המרכז מקום איכותי ל-150 אישאם אתם מחפשים לערוך אירוע קטן במרכז - לכו לפגישה בלבן אירועים.בפגישת סגירת אירוע הקשיבו לנו והלכו לקראתינו.הטעימות היו מוצלחות.כל שיחת טלפון למנהל אירוע או משרד התנהלה בחיוך, וחזרו אלינו בהקדם עם תשובה.לא "הציקו" לנו מבחינת תשלום.האירוע התנהל באופן מקצועי, ולשביעות רצוננו.לא ניסו "לחלוב" מאיתנו טיפים בסוף האירוע. (מה שקורה ברוב האולמות)... נתנו בשמחה לכל בעלי המקצוע מרצוננו.סגירת החשבון, כשבוע לאחר האירוע התנהלה בחיוך, ולא ניסו לדחוף או לנפח עלויות. שמעתי שבהרבה אולמות אירועים זה קורה ... בדיוק מה שקבענו בחוזה - זה מה שנדרשנו לשלםלסיכום - ממליצים בחום על לבן אירועים ...!יוליה ויוני 2011אין טעם להמשיך לחפור ב- mit4mit... קבעו פגישה איתם :)
הצג עוד

nir.berk   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני הייתי אורח באירוע לא מזמן באולם והרגשתי כמו מלך. המקום עצמו פשוט יפה. איזור קבלת הפנים נראה מקסים עם צמחיה מסביב ובתוך האולם פועל מערך תאורה מרשים ביותר (ראיתי שמישהי דיברה על המחיר, אני קיבלתי לפני החתונה שלי הצעות גבוהות יותר במקומות עם תאורה שלא מתקרבת) כשגולת הכותרת מסך הלד הענק ומסכי הלד שסביב כל האולם. אבל לא זה מה שקנה אותי כי כבר הייתי במקומות יפים. מה שעשה את ההבדל היה האוכל הנהדר והמלצר שלנו ששירת בצורה כל כך אדיבה. ממליץ בחום לכל י שרוצה לחגוג אירוע של 350 אנשים ומטה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up