כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

smart bride's shop- אוהד איתן נורי

smart bride's shop- אוהד איתן נורי

שמלות כלה
טלפון:050-5554464,035320293
92
99 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו קטן ומלא בשמלות כלה מהממות.קיבלו את פניי אוהד רועי ואריאל. שלושה בחורים מקסימים. אוהד היה איתי לאורך כל התהליך , בחר שמלה שתדגיש ותסתיר את מה שצריך. חשוב להגיד שהיחס והשירותית עולים על כל רמה!! המבחר ענק והשמלות מהממות , מחירים סבירים לגמרי!! מאחלת להם להמשיך להצליח 🧡. כלות חכמות זה הטרנד החדש! רוצו לשם!!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קניתי את השמלה שלי ביריד של smart brides - למרות שהיו עוד הרבה בנות הצוות היה שירותי וקשוב ועזר לי למצוא את ה-שמלה בשבילי. מחיר נוח כולל תיקונים ומדידות, ההתנהלות מולם היתה מצוינת.

מיכאל ועמית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
80 מתוך 100
שירות נחמד, שמלות יפות, היו פתוחים לשינויים בעיצוב השמלה. זמינות נמוכה למדידות.
הצג עוד

לין ואסף   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אוהד, רועי ואוריקה פשוט מדהימים! הגעתי לסטודיו כשהייתי כבר על סף ייאוש ולא מצאתי בשום מקום אחר את מה שרציתי. ממבט אחד קטנטן בתמונה, אוהד התאים לי מיד את שמלת חלומותיי! השמלה הראשונה שהוא נתן לי למדוד מתוך המבחר העצום שלהם, הייתה בדיוק מה שרציתי! אני לא מודה רק על ההרגשה הטובה שהייתה לי כשלבשתי את השמלה, לא רק על המחמאות האינסופיות שקיבלתי... גם על היחס שלהם, האנשים שעומדים מאחוריה..הם קסם אמיתי!! נהנתי מכל רגע בתהליך, מכל ביקור בסטודיו.. הם זרמו עם כל שגעון שלי וגרמו לי להרגיש הכי יפה ומרוצה שיש! ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קניתי שמלה מיריד של כלות חכמות ובדיוק כמו השם זה הדבר הכי חכם שעשיתי. לא הייתי צריכה להסתובב בין מיליון מעצבים וסגנונות, קיבלתי בדיוק מה שאני רוצה אחרי שראיתי אותו בעיניים, התיקונים וההצרות התבצעו אצל תופרת מקסימה בשם אוריקה שכל פרט אצלה מוקפד עד לרמות הכי קטנות של סיבים בבד.
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
80 מתוך 100
את השמלה קניתי ביריד "כלות חכמות". לא אהבתי את הלחץ מצד אחד המוכרים שהפריז במחיר של השמלה כדי שאחשוב שמדובר במבצע של ממש (המחיר ביריד לא היה רחוק מהמחיר המקורי), הייתי קונה את השמלה גם בלי זה.. הסגנון של השמלות מאוד טבעי, לא מצועצע מדי, מאוד מיוחד ועם נוכחות. השמלה הייתה מהממת, קיבלתי המון מחמאות והרגשתי בה הכי טבעי בעולם. כן ביאס אותי לגלות ביום החתונה שריפוד של חזייה אחת משוחרר כמעט לחלוטין.
הצג עוד

sigaldd   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לאוהד ורועי הגעתי אחרי הרבה חיפושים של שמלה בסגנון בוהו, קלילה, לא כלתית מידי ובמחיר סביר, דבר שמסתבר לא קל למצוא. כבר מהפגישה הראשונה אוהד היה קשוב לכל מחשבה ובקשה. היחס אישי, קליל, כיפי, נהניתי להגיע למדידות (שזה היה אחד הדברים החשובים עבורי בבחירת ספקים- התהליך עצמו) המחיר היה מעולה, והתוצאה הייתה מושלמת! ממליצה בחום!!
הצג עוד

עינב דחבש   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים כדי להסביר כמה אני מרוצה מהבחירה שעשיתי! אוהד, אתה מעצב בחסד עליון, יש לך הבנה של גוף האישה, מה מחמיא ומה לא.. ורועי, פשוט מקצוען אמיתי. שמחתי להכיר אתכם ולפגוש בכם בדרך להגשמת חלום אישי. זכיתי ללבוש את השמלה המיוחדת הזו, וזכיתי בכם אחד אחד. תודה רבה על מקצועיות ללא פשרות, סבלנות אין קץ.. ומי ייתן ותראו ברכה בעשייתכם בהמשך! בהצלחה!
הצג עוד

Daphna   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לאוהד הגעתי אחרי שכיתתי רגליים משך שבועות. אוהד ורועי היו מקסימים מההתחלה. בחרתי מאוד מהר בשמלה בעיצובו של אוהד, מהקולקציה החדשה שלו. אוהד היה קשוב אליי ותפר את השמלה למידותיי. נקבעו לי 2 מדידות. במדידה השניה ביקשתי מספר תיקונים, אשר בוצעו במקום, על ידי אוריקה, התופרת המדהימה. מספר ימים לפני החתונה מדדתי את השמלה שוב, יצרתי קשר עם אוהד וביקשתי לבצע מספר תיקונים. התיקונים בוצעו בצורה מצוינת. השמלה שאוהד עיצב מדהימה, קיבלתי המון מחמאות. במחיר ההשכרה קיבלתי הינומה ועליונית. המחיר שגבה אוהד הוגן ביותר! מומלץ בחום!!
הצג עוד

ronimeiry   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לאוהד ואיתן הגעתי אחרי סטודיו שביקרתי לפני. השמלה הראשונה שמדדתי הייתה האחת. התאהבתי בה מהרגע הראשון. קיבלתי עליה אין ספור מחמאות. אז תודה רבה לכם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up