כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אספוסה
98
97 מתוך 100
לפי 787 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
אספוסה- במילה אחת ואווווווו!!!! הבחירה הכי טובה שיש! אורטל המהממת נכנסה לנו ללב החל מהשיחה הראשונה. תמיד במצב רוח טוב, מפרגנת, מרגיעה, מצחיקה, עם לב רחב וחיוך ששומעים דרך הטלפון. איגור, סער ואיתי היו פשוט מהממים! הרימו את האווירה, היו מקצועיים ברמות, הצחיקו אותנו גרמו לנו להשתחרר ולהרגיש דוגמנים! נתנו יחס אישי לכל אורח, למשפחות וכמובן לנו. מהקצת שראינו הכל יצא מושלם! באמת באמת מכל הלב ממליצה לבחור ב אספוסה בלי לחשוב פעמיים ובלב שקט! תודה תודה תודה ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
90 מתוך 100
שיחת טלפון והגענו לאורטל המקסימה שהייתה זמינה עבורנו תמיד לכל שאלה בחיוך וסבלנות! גם לאחר שנאלצנו לדחות את החתונה והצלם שלנו לא היה פנוי, היא עזרה לנו להחליט על צלם חדש- מאיר פררה האגדי שהגיע עם מיכאל ויונתן המוכשרים והמקסימים שעשו לנו את היום למושלם!
הצג עוד

מיתר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
אספוסה פשוט אלופים! החל מהטלפון הראשון ועד סוף האירוע!בחרנו את תומר המטורף שהגיע עם איתן ומהרגע שהם נכנסו לחדר במלון האוירה היתה בשמים! היה מצחיק, מרגש וכיף איתם !זכינו שהם ליוו אותנו ביום הזה והתמונות יצאו פשוט ואו

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה שלי עם ספיר ידעתי שהגעתי למקום מקצועי אכפתי ומקסים.היתה נעימה הסבירה הכל בצורה סבלנית ואדיבה וכל שאלה שעלתה ענתה והיתה זמינה לנו גם בהמשך.מהעזרה לבחירת הצלמים שילוו אותנואנחנו זוג שלט מצטלם ובאמת צריך את ההכוונה הקטנה הזו והקלילות שעושה לנו את כל היום.צוות מקצועי לקחנו לנו :)מהסטילס וידיאו ומגנטים הכל במקום אחד אין ספק שזה יתרון.היה פשוט כיפ שמח וחוויה מדהימה.!!!
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
חוויה יוצאת דופן עם צוות הצלמים האגדי של אספוסה! דרכם עשינו גם סטילס גם וידאו וגם מגנטים והכל היה יוצא מן הכלל, השירות, האדיבות של הצלמים והסבלנות הפכו את היום הזה למאושר!!! תודה רבה ממליצה בחום רב על החברה המסודרת הזאת!!!!

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
נוח וגאוני, רוני צלם תותח ואנדריי הצלם ווידאו היו שניהם הכי טובים שיש!הרגשנו כמו דוגמנים ליום אחד
הצג עוד

Yulya   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
זמינות - מדהים לכל שאלה בכל רגע תמורה - מדהים, לא רק שהתמונות מדהימות היה גם ממש כיף לאורך כל היום, היחס והישורת היה מהמם דאגו לכל פרט התקשורת הייתה מעולה, תומר ומיכאל באמת אין מילים היה מצחיק כיף וזורם לאורך כל היום נהנינו איתכם מכל רגע והתמונות פשוט וואו!!!
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
לצוות אספוסה המדהים שליווה אותנו ביום המרגש שלנו!לאודי היקר שדאג להקליל את האווירה, לעמוד בזמנים ביום שישי שהוא גם ככה לחוץ, ששם לנו מוזיקה בזמן הצילומים. אנחנו לא זוג שאוהב להצטלם בכלל וזה מביך אותנו ואודי דאג לגרום לנו להרגיש כל כך בנוח, תודה עליך!לאיתי היקר, שליווה אותנו מהצילומי משפחות ועד סיום האירוע, תודה ענקית על העבודה המסורה שלך ושדאגת להיות זמין לכל הבקשות שלנו במהלך האירוע. למיכאל התותח שתיעד כל פרט ופרט והצחיק אותנו במהלך הצילומים. ולרודי, שעשה לנו מגנטים מהסרטים וגרם לאורחים שלנו לצאת עם תמונות מהממות. תודה עליכם!הגעתי דרך המלצה מחברה שהתחתנה בינואר 24' ואני אמשיך את המלצתה.
הצג עוד

סהר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהטלפון הראשון שקיבלנו מאורטל התאהבו!היו נעימים, זמינים, מקצוענים וקלילים- שלי זה היה הכי חשוב האווירה הטובה והרגועה!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
קיבלנו לחתונה את תומר, מיכאל ואיתי. תומר ומיכאל ליוו אותנו מהבוקר והיום מקסימים, עושה אווירה מעולה ושימחו אותנו מאוד. תומר גם עשה לנו מצגת מקסימה מהתמונות של הבוקר שהוקרנה ברחבה. את איתי פגשנו באולם, הוא היה מדהים ולא ירד מהרחבה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up