כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אילן מור - צלם

אילן מור - צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0545555272
94
99 מתוך 100
לפי 52 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Doreen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו. איזה אנרגיות יש לבן אדם! באמת כל מה שזוג צריך ביום כזה. וזה עוד בלי לדבר על היצירתיות שלו והעין המקצועית♥️
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מצחיק, מרים, תופס רגעים מיוחדים, מקצועי ואכפתי.
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רוצים צלם שלא מצלם את אותו אלבום לכל זוג? אילן זה האיש שלכם!! חוץ מהכשרון האדיר , יש לו ראיה מעבר, מוציא את התמונות ברמה גבוהה, הוא אדם שכיף שילווה אתכם ביום הזה, אישיות מקסימה, אווירה טובה ואנרגיות לכל הצוות שלו.. בוחר את האנשים שלו בקפידה.. והכי חשוב, תמונות וואו!!!!!!!!!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אילן שלנו אגדה מהלכת! העביר לנו את היום בצורה הכי כיפית שאפשר, נהנינו מכל רגע ואנו בטוחים בעיניים עצומות שהכול יצא מושלם. לא יכולנו לבחור טוב יותר, אילן פשוט יודע מה הוא עושה, מקצועי בטירוף, מלא בכישרון ואדם מקסים עם אנרגיות טובות. אילן, נתי וולדימיר האלופים, תודה לכם!!
הצג עוד

eliya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ואו אילן פשוט אלוף! לאילן הגענו ממש במקרה דרך המפיקה שלנו, אחרי שכמעט וסגרנו עם צלמים אחרים. נכנסנו לאתר שלו לראות את העבודות וישר הבנו שמצאנו את הצלם שחיפשנו. כבר בשיחת טלפון היה בנינו חיבור וידענו שתהיה אווירה מעולה איתו ביום החתונה ובאמת ככה היה. חיכיתי לכתוב את הביקורת לאחר קבלת החומרים ואני חייבת לציין שלחלוטין אילן עונה על כל מה שזוג צריך ביום החתונה- צלם איכותי ומקצועי ברמות, דייקן בזמנים, אנרגטי עם ווייבים טובים וייחודי. חברה אמרה לי "ליוויתי כמה חברות ואף פעם לא התרשמתי ככה מצלמים, איזה בחירה טובה" ובעייני זה אומר הכל. התמונות יצאו מהממות ובאמת לא תמונות חתונה רגילות. אחת הבחירות הכי טובות שעשינו! עם אילן אתם יכולים להיות רגועים, אתם בידיים טובות. ממליצה בחום!
הצג עוד

צליל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחת הבחירות היותר טובות שיכלנו לעשות ביום המיוחד הזה. אילן הגיע יחד עם עורך הוידאו אורי קרני. יחד איתם הביאו ים של אנרגיות טובות וצחוקים.. לכל אורך הדרך דאגו לשמור על מצב הרוח, גם ברגעים לחוצים וקשים.. בקושי הורגשו ברחבה, לא הפריעו- פשוט תפסו רגעים יפים של אושר מאותו היום. הייתי חוזרת על אותו היום רק בשביל לבלות איתם שוב!!
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוו אילן! איזה צלם בחרנו לחתונה שלנו! מעל ומעבר לצלם הכי מקצועי ומוכשר שיש! אילן הוא בנאדם מדהים שאוהב את העבודה שלו ואת הזוגות שהוא מצלם ועושה את זה ממקום הכי אמיתי והכי טוב שיש! אילן הוא פשוט משהו אחר! הוא מביא איתו אנרגיות חיוביות ברמות הכי גבוהות, יודע לנהל את העיניינים והזמנים בצורה מדוייקת, נכונה והכי מקצועית שיש! מהשניה הראשונה בפגישה הראשונה שלנו איתו ידענו שזה הצלם שיצלם אותנו ביום החתונה שלנו! החיבור היה מיידי וכל כך טבעי! הזרימה, הנוחות והכימיה אמרו לנו הכל! אילן מביא את עצמו ביום החתונה באווירת שיא ומגיע לתת עבודה עם ים של כישרון וכיף! הוא, אורי צלם הוידאו וכל שאר הצוות לאורך כל היום לא הפסיקו להצחיק אותנו ולהרים לנו, החיבור שלו עם שאר הספקים, עם בני המשפחה ועם כל אורח ואורח הוא בלתי רגיל! בחתונה עצמה אילן כבר הפך לחלק בלתי נפרד מהשמחה ומהמסיבה שלנו, רקד איתנו ועם כולם, הכיר כל בן משפחה ונתן לו את תשומת הלב הראויה לו, לא ירד מהרחבה ולא הוריד את העין מהעדשה, כל זה בסינכרון מושלם עם שאר הצוות וברמת מקצועיות הכי גבוהה שיש! חייבת לציין גם את תחושות הביטחון והרוגע שהוא משרה באותו היום שאיפשרה לנו פשוט להנות! ולסמוך עליו שהכל יתקתק ויתועד בצורה מושלמת! אין לנו ספק שעשינו בחירה נכונה והכי מתאימה!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אילן מור הוא אהבה ממבט ראשון! איזה איש! כמה כריזמה וכישרון!! בחרנו באילן בלב שלם ויצאנו מרוצים עד הגג... במהלך היום עצמו אילן ואורי היו הכי נעחמים שיש, סבלניים מצחיקים והשרו אווירה סופר כיפית... אי אפשר לפספס את הצמד הזה והתוצאות לחלוטין מדברות בעד עצמן! הכל יצא יותר ממושלם! תודה על החוויה והכיף איתכם:)
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אתחיל בדבר החשוב ביותר - זו הייתה אחת ההחלטות הטובות ביותר שלנו!!! לאילן הגענו לאחר המלצה מהאולם. עוד לפני שהגענו חפרנו באינטרט והתאהבנו בעבודה שלו. כשפגשנו אותו, ידענו שאנחנו בוחרים נכון. כיום אנחנו כמעט חודש אחרי האירוע וכבר קיבלנו את התמונות... ו- וואו! פשוט אין לי מספיק מילים שיתארו כמה שאני מרוצה! התמונות מדהימות, אחת אחת!!! אילן מקצועי מאוד! אנחנו לא זוג של סלפי ואנחנו לא נוטים להצטלם יותר מדי – מאוד חששנו מהצילומים ואיך הם יהיו כי לא רצינו שיעמידו אותנו בפוזות כל הזמן ויגידו לנו איך לעשות ואיך להתנהג ולא רצינו תמונות
הצג עוד

yardenpines1   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הצלם הכי מדהים שתוכלו לבחור לעצמכם...ביום הכי חשוב שלכם תוכלו להיות רגועים ולדעת שאתם בידיים הטובות,הרגישות והמקצועיות ביותר...!! וויבים ואנרגיות שיעשו לכם את החתונה ויעיפו אתכם לשמיים-ממליצים מכל הלב.

להמשך גלישה באתר
up