כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גל מגנטיקס

גל מגנטיקס

צלמי סטילס
טלפון:0723939918
93
96 מתוך 100
לפי 180 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
joanna7.gartner   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מקצוען אמיתי, תמונות מהממות, כל האורחים יצאו עם מגנטים. גל ואישתו היו איתנו לאורך כל הדרך ויצרו לנו את המסגרת בדיוק כפי שרצינו. צלם מוכשר. ממליצים בחום :)
הצג עוד

mister.maimoni   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התלבטנו איזה צלם סטילס ומגנטים להביא לאירוע הבריתה של ביתנו המקסימה. קיבלתי את המספר של גל דרך חבר שהיה בחתונה של חבר אחר וגל היה אחראי שם על הצילומים. עבדתי עם המון ספקים בחיי וכבר משיחת הטלפון הראשונה הבנתי שזה איש המקצוע שאני רוצה לאירוע שלי. גל הגיע לאולם אפילו לפנינו, כשאנחנו הגענו כל הציוד כבר היה מוכן ורק נשאר לחכות לאורחים. עם חיוך ענק על הפנים ואווירה טובה גל לא נח לרגע וצילם כל רגע ורגע באירועץ התמונות יצאו מדהימות עם קומפוזיציות טובות ותאורה טובה, המגנטים באיכות ממש טובה תודות למדפסת ממש איכותית ! בקיצור אני ממליץ מאוד ואין לי ספק שניפגש בשמחות הבאות :)
הצג עוד

רפי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
צלם מגנטים מדהים. גל בן אדם מקצועי, מסור ומוכשר והיה פשוט תענוג לראות אותו עובד וכמובן התוצאות.. המגנטים באיכות טובה מאוד, התמונות עצמן - ברמה מאוד גבוהה. גל לא רק מצלם אנשים אחד ליד השני לצורך תמונת מגנט סטנדרטית אלא תופס רגעים בזמן אמת ממש כמו צלם סטילס נוסף. התוצאה היא שפע של תמונות שמשלימות את צילום הסטילס. מדהים! מומלץ בחום
הצג עוד

Gilad   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
את גל מגנטיקס אני מכיר עוד מהחתונה שלי לפני 5 שנים. הגעתי אליו דרך חבר שהמליץ ואכן ההמלצה הכי טובה שקיבלתי. עד היום המגנטים מהחתונה ברורים וצלולים בעוד שמגנטים אחרים דהו מזמן. ביום שישי שעבר חגגתי מסיבת ברית לבן שלי וישר חשבתי על גל גל קבע איתי מחיר טלפוני וסגרנו הגעה לאולם ב 12. גל הגיע ב 11:30 וכבר התחיל לצלם את האולם ואת סידורי השולחן וחיכה לאורחים שיבואו. גל איש שירות מדהים! חייכן מקצועי בטירוף מגיע לפני הזמן והולך אחרי כולם. אין בקשה אחת מאורח שהוא לא ממלא ברצון רב הוא לא נח לרגע רק מצלם. התמונות מקצועיות מאוד גל צלם מעולה ובונוס בסוף האירוע קיבלתי דיסק עם כל התמונות שגל צילם. בקיצור גל מגנטיקס הבחירה הנכונה בלי להתבלבל בכלל. מומלץ בחום רב!
הצג עוד

inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לגל הגענו דרך המלצות האתר ולא התאכזבנו! מגנטים איכותיים שמשקפים בדיוק את הכיף והשמחה שהיו בחתונה. רבים מאורחים ניגשו אליי כדי לשאול מי זה צלם המגנטים הזה שנותן טיפים לתמונות טובות, שלא מפספס רגעים ונמצא תמיד ברחבה! לגמרי מומלץ, תודה גל!
הצג עוד

Yaakov   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שלום לכולם, אז כמו רבים וטובים אחרים, כאשר החלטנו אני ואשתי המדהימה להתחתן, החלטנו שגם אנחנו רוצים צלם מגנטים כדי להשאיר מזכרת לכולם. לכן, כאחד שלא יורה מהמותן, החלטתי לעסוק סקר שוק ולקבל מספר הצעות מחיר ממספר צלמים. אז לאחר שדיברתי עם יותר מ-10 צלמים, הגעתי לגל מ"גל מגנטיקס". לאחר 2 דקות של שיחה, כבר היה לי ברור שהוא יהיה הצלם שלי ולא בגלל המחיר או התמונות וההטבות שכל צלם מבטיח, אלא פשוט מהשיחה איתו. הוא מדבר לעניין, לא מחרטט, מסביר לך בדיוק מה הוא יעשה, איפה יעמוד בתחילת האירוע, מה יצלם, כיצד יצלם, שמעבר לתמונות החיבוק הרגילות מחפש את הרגעים הקטנים הטבעיים והמשעשעים שאנשים לא מודעים שתפסו אותם ועוד, והכל ברוח טובה ובאווירה נוחה וצעירה. ---- כאשר הגיע היום המיוחל, הוא הגיע כמו שעון, צילם, היה קשוב לכל בקשה ולכל אורח, היה סבלני ועשה בדיוק את מה שאמר שיעשה, וזה לצלם את כל האורחים, כך שלכולם תהיה מזכרת. אשר לאיכות התמונות, הן באיכות גבוהה מאוד (תרמי) והוא גם צ'יפר אותנו ב-8 תמונות גדולות (A5) לבחירתנו, כולל מהתמונות של הצלם של האירוע. על כל אלו יש לציין את העובדה שגל עמד במילתו ואכן הצליח לתפוס מבעד לעדשת המצלמה רגעים נדירים, משעשעים טבעיים שקרו לרגע קצר ונעלמו (כפי שניתן לראות בתמונה המצ"ב של אשתי המקסימה ברגע אישי נדיר, שקרה למשך שניה וחצי, מול חברות שלה לפני העליה לחופה). ---- בקיצור חברים וחברות יקרים, מומלץ בחום. האיש מקצוען לאין שיעור, נחמד וקשוב.
הצג עוד

galitpeles   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
גל צילם לנו סטילס בארוע בר מצווה. הוא היה מקסים וסבלני לכולם, הצליח לתפוס רגעים מיוחדים, וכולם התלהבו ממנו מאד. התמונות יצאו כמובן מהממות.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
פנינו לגל מגנטיקס כי הוא היה הצלם מגנטים של אחותי הגדולה, גם אצלנו לא היתה אכזבה. היה מעולה, תמונות יפות וברמה גבוהה, מחיר הגון לאיכות ולשירות. נהנו מאוד!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
80 מתוך 100
היו ממש אחלה!! התמונות יצאו אדירות, תפסו רגעים ממש יפים...
הצג עוד

Uri   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ערכנו אירוע לפדיון הבן, גל ושלומי הגיעו עם המון שמחה ומרץ! התמונות יצאו מהממות, גם בקומפוזיציה וגם באיכות ההדפסה. גל ושלומי לא נחו והיו על הילוך חמישי לאורך כל האירוע. הם ממש סגרו איתנו את האולם! אין מילים בפי, מומלץ בחוץ!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up