כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חיים זיו - עיצוב שיער, איפור וקוסמטיקה

חיים זיו - עיצוב שיער, איפור וקוסמטיקה

איפור כלות
טלפון:03-5221779
91
96 מתוך 100
לפי 65 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
gayalichtenstein123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
למספרה של חיים אני ומשפחתי הגענו לפני 9 שנים ומאז לא מחליפים אותו באף ספר אחר. אני ממליצה עליו בחום רב, חיים הוא ספר מקצועי בכל התחומים החל מתסרוקות, החלקות, שזירות ועוד. מלבד זה האמינות אצל חיים זה בראש ובראשונה. ולכל אחת שמתלבטת לאיזה מספרה להגיע, אין למה להתלבט- חיים זיו זה האחד והיחיד!
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לחיים דרך בת דודה שלי - כשהתחתנה עשתה תסרוקת אצלו. שוחחנו, מיד היה חיבור. הוא עשה גם את התסרוקת לאמא שלי ולחברה שלי
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני פחות משבוע חגגנו בריתונה (חתונה ובריתה 😜) והיה לי ברור שהיחידים שיגרמו לי להיראות ולהרגיש נסיכה הם חיים זיו ושלומית מזרחי. זו לא הייתה שאלה או התלבטות והתוצאה הייתה פשוט מושלמת! התסרוקת הייתה מהממת ולא זזה (וזה אתגר לא פשוט באירוע שישי צהרים באוגוסט...) והאיפור היה הורססססס-עדין, טבעי ופשוט מושלם (וגם זה אתגר ששלומית עמדה בו בלי בעיה בכלל...), שלא נדבר על זה שהוא לא ירד במשך כל האירוע... היחס החם לאורך הדרך, ההקפדה על כל הפרטים לפני וגם ביום האירוע, ההרגשה הטובה חשובים לא פחות מהתוצאה. המחמאות לא פסקו, הפרגונים והתגובות מכולם לא הפסיקו לזרום במשך כל היום וגם אחרי... בקיצור, חיים ושלומית מומלצים בחום ובאהבה!! אין ספק שאמשיך לחזור אליהם ברגעים החשובים של חיי...❤️🤗
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
לשלומית הגעתי דרך איזיווד, נפגשנו מספר פעמים וגם עשינו איפור ניסיון. ביום שנפגשנו לראשונה, נאמר לשלומית בע"פ שאני צריכה להיות מוכנה בין השעות 15:00 ל 15:30 כשהצלם יגיע לצילומים של ההתארגנות. שלומית נתנה לי מסמך שבו סוכם בכתב על שעת הגעה בלבד. כלפי חיים מעצב השיער, הכל היה מושלם - לגביו אין לי שום תלונה. הכל התחיל שבוע לפני האירוע שלי, שלומית סימסה לי על מנת בנוגע לזמנים, שנהיה מסונכרנות. שלומית טענה שלא נאמר מעולם שאני צריכה להיות מוכנה עד 15:00 15:30 ויוצא מצב שאם הצלם לא מתפשר על שעת ההגעה (מקדים) לא יהיו לי צילומי התארגנות!!!! נכנסתי ללחץ אטומי, קראתי מעט באינטרנט והסתבר לי שזאת תופעה שכיחה בתחום על מנת להספיק כלות נוספות / עבודה נוספת בעסק לצורך העניין. כל ספק שסגרתי איתו נתן לי מיד חוזה כתוב שמפורט מתי הוא מגיע ומתי הוא הולך מלבד שלומית שרשמה בכתב רק שעת הגעה. שלומית עשתה רושם שהכל מסודר ואין לי מה לדאוג.... האכזבה הנוראית שידעתי בתוכי שזה מה שסכמנו למרות המילים היפות וההסברים החוזרים שזה מה שסכמנו ואולי אני לא זוכרת. התגובה שלה היתה שאפילו בתכתובות וואטצפ שלנו זה לא רשום. הגעתי למצב שאני נוברת בשיחות המוקלטות שלי שבוע לפני חתונה להוכיח את חפותי! הסברתי לה שאם היא לא נשארת לא יהיו לי צילומי התארגנות!! טענה שזה מה סכמנו מראש והיתה מוכנה לבוא לקראתי עד 14:15. בקשה את הטלפון של הצלם על מנת לשוחח איתו שיגיע מוקדם יותר, הצלם הסכים בעקבות שיחתי איתו, על מנת שאהיה רגועה, שלומית חזרה אליי בגאווה שהכל רץ בדיוק כמו שרציתי ובגלל שהצלם מקדים אז היא תישאר רבע שעה נוספת לבקשתי. שלומית הסבירה לי במפורש שלא יכולה להישאר מעבר לזה מכוון שיש לה עבודה בעסק. פשוט אכזבה נוראית. יצרתי קשר מיד עם איזיווד ששוחחו איתה, שלומית התפשרה בשנית והסכימה להישאר עד 14:30 ושנשכח ממה שהיה ושהעבודה שלה ביום האירוע לא תהיה בהשפעת השיחה שלנו, שורה תחתונה שהכל ירוץ באופן מקצועי ושאין לי מה לדאוג. מיותר לציין שעם שלומית *לא* נשארתי, האכזבה ותחושת הרמאות לא תשפר את הרגשתי אם תישאר עד 14:30, אמנם מדובר בסך הכל בכמה שעות של איפור ושיער ולא ביום שלם... אך חשוב להיות בסביבה של אנשים שכיף איתם, גורמים לחייך וכמובן בראש ובראשונה לרוגע. החלפתי מאפרת שבוע לפני חתונה! בדקה ה90 וכמובן שלא היה זמן לאיפור ניסיון לפני יום החתונה שלי. **הצעה שלי לכל המתחתנות - תדאגו שיהיה רשום לכן בפירוש שעת הגעה ושעת יציאה!!!**
הצג עוד

danit.murat   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לחיים זיו ושלומית מזרחי הגעתי אחרי שאחותי עשתה אצלהם שיער ואיפור לחתונה לפני 6 וחצי שנים ועכשיו הגיע גם תורי (: ידעתי שאין צורך לחפש ושאלך ישר אליהם והתוצאה הייתה מושלמת! אווירה טובה ורגועה , והשיער ואיפור בדיוק כמו שרציתי והחזיקו כל הערב עד למחרת . חשוב לציין שחיים בין הבודדים שעושים שזירה של התוספות שיער ולא הדבקה או קליפסים. מה ששומר יותר על השיער ומחזיק יותר טוב. הייתי ככ מרוצה שחזרתי גם אחרי החתונה בתור לקוחה רגילה למספרה וגם אז כמובן קיבלתי יחס חם ואוהב! תודה על הכל (:
הצג עוד

yonit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
לחיים זיו ושלומית מזרחי הגעתי בעקבות 2 אחיותיי שגם התארגנו אצלם לחתונות שלהן. צוות מקצועי ומקסים! שיודע לתקתק עניינים ולעמוד בזמנים (הייתי עם עוד 3 מלוות..) חיים זיו אמן התסרוקות, התאים לי תסרוקת שהחמיאה לי ועשתה אותי נסיכה! והחזיקה כל הערב (כולל הרוחות החזקות בצילומים!). שלומית מזרחי המדהימה עם ידי הקסם, שאיפרה אותי במקצועיות, דייקנות והשלימה את המראה הנסיכותי של התסרוקת! כמובן שגם האיפור החזיק כל הערב... המחמאות לא הפסיקו להגיע!! עם הצוות הזה לא צריך תסרוקת / איפור נסיון, פשוט להגיע ולסמוך עליהם בעיניים עצומות! מומלץ בחום!
הצג עוד

Yafit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
80 מתוך 100
עשיתי את התסרוקת לחתונה אצל חיים. הוא היה מאוד אדיב ומקצועי, התאים את התסרוקת לרצוני, למבנה הפנים שלי, עיצב תסרוקת מאוד מיוחדת ומחמיאה. התסרוקת החזיקה מעמד כל הערב. את האיפור עשיתי אצל שלומית מזרחי- מאפרת מקצועית מאוד, איפור עמיד מאוד שהחזיק מעמד כל הערב. מעבר לכך המקום מאוד נוח ומרווח- ישנו חדר התארגנות, מקלחת. מומלץ בחום!
הצג עוד

galifried3   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
חיים ושלומית הם צוות מנצח!! חיים על השיער- שלומית על האיפור, וכמי שהולכת בשגרה עם קוקו גבוהה ומקסימום שפתון נגד יובש על השפתיים הרגשתי פשוט כמו נסיכה!! משלב התכנון וההתאמה המושלמת למבנה הפנים, דרך המקצועיות הבלתי מתפשרת ביום החתונה. שפע סבלנות ואנרגיות טובות אפשר למצוא במספרה שלהם, ריכוז מוחלט בכלה ובבנות המשפחה המצטרפות, ושום סיכוי שתצאי לא מרוצה! התסרוקת והאיפור החזיקו בצורה מושלמת (למרות החורף הרוח והגשם), כל סיכה ישבה בדיוק במקום כדי שכלום לא יכאיב, וחיים היה שם עד שהועלתי בטובי לעזוב את רחבת הריקודים וללכת לפזר את השיער. מדובר באנשים עם ידי זהב! משלב גזירת הקצוות וצביעת הגוונים חודשיים לפני החתונה, ועד הרגע שהגיעו התמונות והאיפור נראה כמו מז׳ורנאל. יש להם מגוון תסרוקות להציע, כל אחת תמצא את עצמה, אין תוספות מיותרות במחיר סתם או שכנועים לדברים שאת לא צריכה (כמו תוספות כשיש לך שיער מלא וארוך), או קונסטרוקציה על הראש אם לך בא סתם צמה. אני ממליצה בחום כי הרבה מעבר לתוצאה הבאמת מחמיאה הבחירה בהם היא הבטחה לאווירה טובה וסיפתח נהדר ליום- שזה לא פחות חשוב!!
הצג עוד

אלינור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מדהים מדהים מדהים! הגעתי לחיים בעקבות המלצה של אחותי שהתחתנה לפני כ6 שנים, ספר בחסד עליון! איזה כישרון, איזה סבלנות, איזה יחס חם! ממליצה בחוםם!!
הצג עוד

HilaUri   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
חיים זיו ושלומית מזרחי! תודה רבה על העבודה המקצועית והיפה! האיפור היה טבעי כמו שביקשתי וכל כך החמיא לי! :) ועיצוב השיער היה כל כך יפה! וכמובן שניהם החזיקו עד סוף הערב! אתם מקצוענים אמיתיים! תודה רבה גם על היחס החם והמרגיע שקיבלתי! ממליצה עליכם בחום! מוסיפה תמונה - כי תמונה שווה אלף מילים :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up