ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
על הפנים שירות גרוע מרביצים לאנשים במלון מקללים כל החדר אוכל מסריח ריח של חתול מת והם אומרים כן אנחנו מחפשים את הריח הכל על הריצפה מסריח מרמות שלא ראיתי בחיים ניהיה מלון גרוע מאוד
20 מתוך 100
אנחנו מתארחים במלון זה קרוב ל12 שנה כל הזמן יש תקלות םה ושם אבל הפעם זוועדה .דלתות ארון תקועות ולא נפתחות ..חסר שולחן בחדר ( שנגרילה תמיד יש שולחן בחדר ) אין סוללות בשלטים ולא מכסים ..ניקיון ברמה גרועה ..מענה מייגע בשירות לאורח ..מענה ללא גלוטן גם אם אתה מדווח ומזמין מראש רק ביום השני או השלישי הם מתארגנים לכך ..מנסים לקנות אותך בשוברים לשניצלים וציפס ..ומשאירים הכל אותו דבר ..בקיצור חד משמעי לא אגיע יותר ולא אמליץ אלא ממש ההיפך ..ממש פח אשפה ..באוהלים או אכסנייה מקבל תמורה יותר הולמת .
25 מתוך 100
חוסר זמינות ניקיון בכלל לא
צוות לא זמין
תוקתוקים לא מדרגת בכלל על הפנים
לא הייתי חוזרת ג’וקים בחדרים אין טיפול בהתאם.
20 מתוך 100
אורכידאה אילת החליטה לצאת לשיפוצים. ביטלו לנו את החופשה (הם ביטלו לנו) ומשם עברו 4 שבועות של גיהנום ותחנונים שיחזירו לנו את הכסף ששולם להם.
פניות הציבור? אין להם. תאלצו להמתין חצי שעה על הקו כדי שתגלו שכל שרשרת התעסוקה שם פשוט שמה עליכם פס. מקללים, מדברים בחוצפה מורטת עצבים וכמובן: מנתקים את הטלפון בפנים.
אם אלך לשם שוב: בחיים לא! פשוט סיוט.
20 מתוך 100
כחודש ימים לפני שהתחתנתי הזמנתי דרך איסתא סופ"ש במלון אורכידאה באילת בתאריכים 6-8/5/10 בחדר שנגרילה, כאשר הסוכנת באיסתא ציינה למנהלת המכירות באורכידאה (בהיותי בקו השני ) שאנחו חוגגים ירח דבש וביקשה הגעה מוקדמת ויציאה מאוחרת מהמלון; הנציגה מטעם אורכידאה אמרה שנבוא בשמחה וכי הם ידאגו לפנק אותנו.
בעלי ואני הגענו למלון בשעה 14:00 (במקום ב 12:00 עקב עיכוב בטיסה) והחדר לא היה מוכן (למרות שהובטחה לנו קבלה מוקדמת של החדר). את החדר קיבלנו רק בסביבות 15:00, חדר שנגרילה 854 , שממש לא ברור על מה שילמנו מחיר גבוה יותר מחדר סיאם רגיל. בחדר לא חיכה לנו לא פרח או בקבוק יין, אפילו לא כרטיס ברכה (באופן טבעי, בירח דבש יש ציפייה לקצת יותר, כמו במלונות אחרים). כאשר דיברנו עם אתי מהקבלה באותו היום לגבי החדר היא אמרה שהיא תבדוק מה ניתן לעשות ושהם בעקרון לא עושים כלום עבור חוגגי ירח דבש ; לגבי נושא היציאה המאוחרת ביום שבת , היא אישרה לנו עד 16:00 (כאשר הטיסה שלנו חזרה ב-19:00).
יום למחרת (יום שישי בסביבות 15:30) בזמן שבעלי ואני התכוונו ללכת לנוח בצהריים, שמענו קולות של אנשים מבחוץ ואז הדלת נפתחה ע"י אחד מנהגי התוק-תוק מלווה באורחים חדשים (שכנראה התבלבלו במס' החדר). רק אחרי שבעלי צעק "סליחה" הבינו הפולשים כי לא הגיעו למקום הנכון (אבל לא ממש ביקשו סליחה). כאשר בעלי התקשר לקבלה להתלונן על המקרה, הפקידה אמרה כי העניין יבדק (כמובן שלא בדקו או חזרו אלינו עם תשובה).
ביום שבת בעלי ירד לקבלה בבוקר וביקש לדחות את שעת היציאה שלנו ל 16:30 (בגלל טיפול מסג' שהוזמן בלית ברירה לשעה 16:00) ופקידת הקבלה אמרה לו שלא רק שלא ניתן לדחות את היציאה, אלא שעלינו לפנות את החדר בשעה 15:00 ולא בשעה 16:00 כמו שהובטח לנו ביום הראשון ובהזמנה.
כאן כבר נמאס לי...ביקשתי לדבר עם המנהל האחראי. ניגשה אליי מנהלת (שלצערי לא זכור לי מה שמה) סיפרתי לה את כל חוויותיי "הנעימות" במלון, היא נראתה שהיא מתרגשת יותר מדי; גם היא ציינה כי באורכידאה לא עושים שום דבר לירח דבש. עוד היא אמרה כי תבדוק את נושא הכניסה השגויה של נהג התוק-תוק לחדרנו (כמו פקידה נוספת שאמרה שתבדוק ולא עשתה דבר עם המידע) וברוב טובה הסכימה שנפנה את החדר ב-16:00!!! תודה רבה, איזו רוחב לב ותודעת שירות!!!
לסיום, אפילו המסאג' שלהם היה מזעזע!!! הייתה לי מטפלת שלא דיברה מילה בעברית (אלא ברוסית), המזגן היה קפוא לחלוטין (ורק כאשר העור שלי הפך ל"עור ברווז" המטפלת הצליחה להבין שאני מבקשת להחליש את המזגן , לא שזה עזר במיוחד) והמסאג' היה מאד מאד חזק (ואני אוהבת מסג' חזק..אבל זה היה הרבה מעבר), פחדתי שהיא תוציא לי חולייה מהמקום...ולא היה טעם להגיד לה משהו כי היא במילא לא הבינה (דרך אגב, גם לבעלי הייתה בדיוק אותה חוויה הן מבחינת חוזק הטיפול והן מבחינת הקור).
בקיצור, אני פשוט מזועזעת משירות גרוע של מלון שמתיימר להיות מדרגה גבוהה !!! כל אדם שאני מספרת לו על חוויותיי פשוט המום לחלוטין מהיחס שמקבלים באורכידאה. אם זה תלוי בי אני אדאג לספר על כך לכל מכריי על מנת שידעו להתרחק מאורכידאה אילת.
תודה שהרסתם לנו את ירח הדבש!!