כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

GAL PONY - גל פוני
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yifat.shna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
שמי יפעת והנני תושבת אשקלון שביתה נפגע פגיעה ישירה מטיל. הגעתי לגל כתושבת שמתארחת בתקופת המלחמה בתל אביב והגעתי לגל בעקבות המלצה כדי לעשות רק פן. גל ראה אותי ומיד אמר שהוא מפנק אותי ללא כל עלות!! הוא טיפל בי באהבה..עשה לי גוונים, צבע, שטיפה, פן..התוצאה הייתה מהממת!! ופעם ראשונה מזה ימים רבים חייכתי..התרגשתי מטוב הלב, מהמקצועיות ומהרצון לעשות רק טוב..אני הכי הכי מפרגנת לגל..זה מגיע לו מכל ה❤️.
הצג עוד

פרחי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
30 מתוך 100
קבעתי עם גל מראש, יחס לא נעים על האגרסיבי , מחיר שלא שווה את התמורהבתמונות שהוא מפרסם הכל נראה וואו במציאות הצבע יוצא אחרת בקיצור לא הייתי מתקרבת לשם ולא ממליצה לאף אחת להתקרב לשם .ה

adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
באמת המספרה הכי גרועה שהייתי בה בחיים. עבודה מזעזעת. יחס גרוע. באמת לא אחזור לשם יותר לעולם. והמחירים בשמיים לעומת תמורה שלא שווה דבר. מבאס ומאכזב
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
אין קשר בין התספורת שביקשתי למה שקיבלתי. תוצאה מאוד גרועה לטעמי. הרגשתי שהספר לא היה קשוב אליי ולא היה איתי. כל רגע הלך וחזר. למחרת הלכתי לתקן לתספורת קצרה מאוד ככיבוי שריפות. היתה לי עוגמת נפש. זה לא היה לפני חתונה.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
אספר את החוויה הלא נעימה שחוויתי..ארוך.. אבל למי שמתכוונת להסתפר שם ממליצה לקרוא.. לפני חודש פלוס מינוס קבעתי תור אצל גל(ישירות אליו) בשעה 10 וחצי בבוקר.. מטרת התור הייתה גווני שמש.. הגעתי בזמן וחיכיתי.. אך לצערי לא קיבלו אותי בזמן כי הספרים איחרו.. מעבר לכך שבסופו של דבר גל עצמו לא קיבל אותי(למרות שביקשתי לעשות אצלו..) את הגוונים עשה לי אחד הספרים,פינק בפן.. ועל כל התענוג הזה שילמתי 550 שקלים! לאחר חפיפה ראשונה בבית.. אני מגלה שזה בכלל לא גווני שמש.. אלא גוונים בלונדינים לחלוטין!! בחוסר נעימות יצרתי קשר עם גל והוא התנצל ואמר שאגיע לתקן.. אז הגעתי למספרה.. ולאחר זמן מה של המתנה נוספת( שוב לא קיבלו אותי בשעה שנקבעה) גל נתן לאחד הילדים( שמתלמדים!!) לעשות לי חפיפה.. ולהתנסות על השיער שלי!! גם ככה לא הייתי מרוצה מהגוונים.. אז למה לתת לילד שלא יודע מה הוא עושה לנסות ולתקן? כמובן שכל רגע אותו ילד שאל את גל.."ככה לעשות?" לחפוף? להשאיר? וכו'... יצאתי מהמספרה באכזבה ענקית!!!! הרגשתי זלזול מטורף!! החפיפה הזו החזיקה בדיוק שבוע!!! לאחר התלבטויות רבות.. החלטתי שלא שילמתי לחינם ואני רוצה להיות מרוצה! אז שלחתי הודעה לגל עם כל השתלשלות האירועים וביקשתי שיטפל בכך כראוי.. ובאמת (לפי ההתכבות) כך קרה.. גל התנצל והזמין אותי שוב למספרה על מנת שיספר אותי ויעשה לי חפיפה.. שאל מתי אני יכולה וקבענו יום ושעה.. השעה שנקבעה הייתה 12 בצהריים.. אני הגעתי למספרה בתקוות גדולות.. אך לצערי הרבה אני ישבתי וחיכיתי שעה שלמה!!!! שעה שיקבלו אותי..וכל רגע נאמר לי "ממש עוד כמה דק'" אז באמת בשעה 13:00 לאחר המתנה ארוכה ביותר.. ששעון החניה דופק בלי סוף.. גל קיבל אותי. התחיל לשטוף את הששיער ואמר" אם את רוצה שהשיער שלך יהיה בריא את צריכה להסתפר".. מיד עצרתי את החפיפה והסתובבתי.. ולא האמנתי למה ששמעו אוזניי... הרי כתבת לי גל והזמנת אותי להסתפר!! טענתו הייתה שלא סיפר אותי קודם לכן, ולכן הוא לא יספר אותי עכשיו! בהתתכתבות שלי מולו לא נאמר שהסתפרתי אלא רק הגעתי לעשות גוונים! פשוט בושה! וזלזול!!! כמובןןן שלא נתתי לשפל הזה להמשיך ומיד יצאתי מהמספרה.. מרגישה שתרמתי 550 שקל.. וכרגע נשארתי מאוכזבת עם חימצון על השיער! מקווה שהפוסט הזה יקבל הרבה שיתופים.. ושגל יבין שככה לא מתנהגים לללקוחות! כי לקוחה לא מרוצה שחוזרת 3 פעמים צריכה לקבל יחס טוב יותר ולצאת מרוצה על מנת שתשקול אם לחזור ולהסתפר אצלו!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up