כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עינת ספרא - שמלות כלה וערב בעיצוב אישי

עינת ספרא - שמלות כלה וערב בעיצוב אישי

שמלות כלה
93
97 מתוך 100
לפי 53 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
88osnat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
שירות מעולה, אישי ונעים. מבחר גדול והרבה סגנונות.
הצג עוד

dana.zarfati   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הראשונה שביקרתי אצלה ובאותו רגע ידעתי שהיא האחת. אין ספק שעינת ידעה לקלוע לאופי שלי ולהתאים לי את השמלה שהכי נכונה עבורי במחיר הוגן ושפוי. לכל אורך הדרך היה מדהים, עינת בחורה קסומה, חייכנית, כייפית וסבלנית, מקצועית בצורה מושלמת והפכה אותי לנסיכה מהאגדות. השמלה גרפה אינסוף מחמאות והכל בזכות עינת.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על עינת מאמא של בעלי. כשהגענו לסלון שלה היא ישר ידעה איזו שמלה להתאים לי, יש לה עין נץ מיוחדת ויודעת בדיוק לקרוא ולהתאים את השמלה. קניתי אצלה 2 שמלות
הצג עוד

Adam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מושלמת! מעבר לזה שהיא בן אדם שכל כך כיף להיות איתו, היא מקצוענית ברמות, יודעת לייעץ ולהציע את הסגנון שהכי מתאים לאופי, למבנה גוף ולסוג האירוע. שכרתי ממנה שתי שמלות מהממות ואנשים לא הפסיקו להחמיא לי עליהן. היא הראשונה והאחרונה שהלכתי אליה וישר הרגשתי שאני בידיים טובות.
הצג עוד

Anastasia Anet   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עינת המדהימה! כמה כיף שמצאתי אותך, מעבר לכך שיש לך סבלנות מטורפת את האדם הכי נעים שיצא לי להכיר בעולם החתונות! תודה על הכל השמלה הייתה יותר ממושלמת ובדיוק מה שרציתי!!

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
עינתי המהממת! בחנתי לא מעט מעצבות, ורק אצלה בסטודיו דרכתי בסוף. לא הייתי צריכה יותר מזה. היא ה-מעצבת! אם זה במחיר השפוי, הסגנון העדין, היכולת הזריזה שלה להבין מי אני, מה מתאים לי ומה "אני", הסבלנות האינסופית. אין דברים כאלה! באתי לא מעט לסטודיו שלה. אם זה פעם אחת עם חברה, עם אמא שלי, עם חמותי, עם אחיות שלי, ובכל ביקור היא הייתה קלילה, נחמדה, שירותית, לא משנה מי ה"טיפוס" שמולה, היא פשוט מקסימה וסבלנית. אהבתי את השמלה המהממת ואת איך שהתאימה אותה עוד יותר לסגנון שלי, ולמרות שהכנתי שמלה נוספת כגיבוי, ממש לא הייתי צריכה אותה - היה לי נוח כל הערב. אחיות שלי לא מצאו את עצמן בסטודיו ולבסוף החליטו לזרום עם הפנטזיה שלהן ולבקש מעינת שתעצב להן שמלה באופן אישי. עינת לא עפה עליהן עם המחיר ותמחרה באופן מאוד ריאלי את העבודה על השמלות, ואפילו שאחותי הגדולה התמהמהה המוןןן עם ההחלטה הסופית, עינת הסכימה לעשות לה שמלה בלוח זמנים מאוד צפוף של פחות מחודשיים!! ולמרות שכמובן אני אף פעם לא ממליצה להלחיץ ספק, התחייבה וקיימה את כל מה שהבטיחה, והיושר הזה של לומר האם זה אפשרי או לא, מבחינתי קודם להכל. המחיר שקיבלתי על השמלה שלי כלל תיקונים, הינומה, של, שובל. נראיתי והרגשתי מהממת כל הערב. תודה! כל השמלות בתמונה הן בעיצובה של עינת.
הצג עוד

חופית דיק שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת - מדהימה!! ההחלטה הכי טובה שעשיתי! הגעתי לעינת בעקבות המלצות ואחרי שראיתי עבודות שלה באתר ואהבתי את הסגנון. קבעתי לי יום מרוכז בתל אביב שבו קבעתי עם 4 סלוני כלות, עינת היתה הראשונה שהלכתי אליה. עינת הבינה שהיא הראשונה שאני מודדת אצלה שמלה, לא באמת היה לי מושג מה אני רוצה, היה לי רק כיוון כללי ועינת לקחה על עצמה את התפקיד להסביר לי מה נכון ומה לא נכון, מה מתאים לי ומה לא מתאים (מבחינת צבע השמלה, גזרה וכד'). לכל אורך הדרך היא היתה כנה ואמיתית ביעוץ שלה (זה לא מובן מאליו שהמעצבת תגיד על שמלה שהיא עיצבה שהשמלה לא מחמיאה לך והכל במטרה למצוא את הגזרה הנכונה שהכי מחמיאה) וזה מבחינתי היה הסימן שאני נמצאת בידיים טובות. עברנו כמעט על כל השמלות בסטודיו עד שמצאנו את האחת! על אף שלא ידעתי מה אני באמת מחפשת, כשמדדתי אותה ידעתי שזה זה! למען הגילוי הנאות, הייתי די סגורה על השמלה, אבל עדיין הייתי צריכה ללכת לבקר בעוד 3 סלוני כלות. בכל הסלונים האחרים מצאתי את עצמי מודדת את הסגנון שאהבתי בשמלה של עינת. עינת גרמה לי לבחור לא רק בשמלה שלה אלא בעינת עצמה. היא סבלנית, חמודה ומקסימה ועושה הכל מתוך תחושת שליחות אמיתית. באמת חשוב לה שהכלה תצא מרוצה! לי היה חשוב לא רק התוצאה הסופית של השמלה אלא גם התהליך עצמו של המדידות, לדעת שאני בידיים טובות ויהיה בצד השני מי שקשוב לצרכים ולבקשות שלי ועינת עשתה את זה בצורה מדהימה. התהליך היה מדהים וכלל מספר מדידות לצורך תיקונים והיא הכינה גם שמלה מדהימה לאחותי. היא הקשיבה לי וייעצה לי באמינות לכל אורך הדרך. בשורה התחתונה אני קיבלתי את שמלת החלומות שלי ונראיתי כמו נסיכה ליום אחד, השמלה גרפה אינספור מחמאות והכל בזכות עינת. ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשיתי ליום המאושר בחיי.
הצג עוד

shira.bainer   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לעינת שבועיים לפני החתונה כי השמלה שנתפרה עבורי לא התאימה לי. עינת הייתה מאירת פנים ונעימה מהרגע הראשון והיה לי די ברור שלא תהיה כאן בעיה. היא עברה איתי על כל השמלות בחנות ואמרה למדוד כל מה שמוצא חן בעיניי. השמלה הראשונה שהיא שלפה הייתה השמלה הראשונה שמדדתי וגם שמלת החתונה שלי. שלא תטעו-אני מאוד ביקורתית, באמת השמלה הייתה נפלאה וגם ישבה כאילו היא נתפרה למידותיי. (היא כמובן עשתה אחר כך תיקונים קלים וקיצרה אותה.) יש לה טעם מעולה, היא אומרת את האמת (מדדתי שמלה אחרת והיא אמרה לי בלי להעליב שזה לא מחמיא לי). היא סבלנית, זורמת, נחמדה וחייכנית. היא מכירה את התהליכים והקשיים ומצליחה ללא מאמץ לנטרל את הלחץ וליצור אווירה טובה. השמלה יפייפיה בעיניי ואם היא לטעמכן אז עינת היא ללא ספק המעצבת בשבילכן.
הצג עוד

alona_m   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אל עינת הגעתי על סמך ההמלצות שקראתי כאן... תכלס- הכל נכון ! עינת היתה קשובה לרצונות שלי , בנוסף לדגם השמלה הנבחר (הראשון שמדדתי אצלה..) היה בדיוק מה שחיפשתי, במחיר יחסית שפוי. תוך חודש וחצי היתה לי שמלה מוכנה - יפהפיה בעדינותה , מתוחכמת אבל פשוטה ובנוסף להכל- נוחה. מאחלת לכן מזל טוב והרבה כיף מהתהליך עם עינת :-)
הצג עוד

ortal6785   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תהליך עיצוב שמלת הכלה אצל עינת היה פשוט מעולה! עינת הבינה בדיוק מה אני רוצה בשמלה מהרגע הראשון שנפגשנו. היא עיצבה לי שמלה עדינה ונקייה בדיוק כפי שרציתי. מעבר להיותה מעצבת מצוינת בחרתי בעינת בגלל האנושיות החיוך והסבלנות הרבה שהייתה לה שהמשיכה לאורך כל התהליך. חוץ משמלת כלה בשבילי, עינת עיצבה לאחותי שמלת ערב שהייתה ייחודית ומעניינת וגם פה - קלעה בול לטעם ולאופי של אחותי. עינת תמיד הבינה בדיוק מה אנחנו רוצות לראות ולהרגיש בשמלות שלנו. חוץ מתהליך עיצוב השמלות והמדידות שהיה מושלם, עינת עזרה לנו למצוא פתרון ברגע האחרון לשמלת ערב של אימי שנקנתה במקום אחר. עינת מומלצת בחום! אנחנו בטוח נחזור :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up