כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ריץ' מן

ריץ' מן

חליפות חתן
טלפון:0775182296
89
90 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חנות חליפות לגבר ברחוב העלייה בתל אביב, מקום נעים עם מוכרים מקסימים ואדיבים! נותנים יחס אישי, דעה מקצועית, בחנות מגוון רחב מאוד של חליפות, נעליים ועוד ויחד עם זה גם מחירים הוגנים מאוד!
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו לאלי בעקבות המלצה של חבר, לא ידענו איזה סגנון אנחנו מחפשים, אלי נתן שירות מעולה והלביש אותי בחליפה שנראתה מושלם מהרגע הראשון. השירות היה מעולה, הלבוש מדהים והמחיר מצויין. יצאנו משום תוך חצי שעה עם לבוש מלא לחתונה. ממליץ מאוד!!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגענו לאלי בעקבות המלצה והוא עמד בכל הציפיות שלנו! החליפה הראשונה שהחתן מדד היא זו שלקחנו!! אלי כמובן התאים גם נעליים, פפיון וחגורה לטואל לוק מהמם וחגיגי. הכל נעשה באווירה נעימה ועם חיוך על הפנים!
הצג עוד

eyal65   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על אלי מריץ' מן ברחוב העליה בתל אביב. נכנסתי רק להסתכל ללא תכנון מוקדם לרכוש. אלי קיבל אותנו בנחמדות והמליץ על חליפות תחת עין מקצועית. החליפה הראשונה שהציע לי ישבה עלי בול! סחורה מעולה ואיכותית במחיר טוב הנותן תמורה מלאה ויותר! קניתי אצל אלי הכל - מכנס, חולצה מכופתרת, ג'קט, פפיון ועניבה (לבחירה בהמשך), חגורה ואפילו גם נעלים! הכל מעור - סחורה מעולה. ממליץ בחום!! חבל על חיפושים מיותרים - באים, קונים הולכים 🙂.
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
החליפה הייתה מושלמת ואיכותית ברמה אחרת היחס של העובדים ואלי בפרט פשוט מצויין, קשובים לכל בחירה ובעיה שלנו, לא נתנו לנו לצאת מהחנות עד שהיינו מרוצים לגמרי. מומלץ בחום!!
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אין פשוט אין על המקום הזה ,אלי מבעלי החנות אדם מדהים, עזר לי כאילו הוא מחתן את בנו... מלא ברגש, מדוייק, מחירים נוחים, ופשוט אחלה מקום. ממליץ בחום!
הצג עוד

סער וליאת   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מקום מעולה. הגעתי לרחוב שבו החנות נמצאת, עקב המלצה שקיבלתי על חנות אחרת באותו רחוב. ברחוב עצמו ממוקמות מספר חנויות לחליפות חתן. החנות מעולה, יש בה מספר לא מבוטל של חליפות בסגנונות שונים. בעל החנות מסביר פנים, הוגן ותמיד היה זמין לשאלות ועזרה(גם ביום החתונה). ביום החתונה קיבלתי הערות בסגנון של "החלטת ללכת על החליפות שביוקר" וכדומה - בזמן שהמחירים נוחים מאוד. אני מאוד ממליץ על החנות.
הצג עוד

Stavd   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מחירים מעולים יחס ושירות מעולים וחליפה איכותית. הוציאו את בן הזוג מהמם כאילו יצא מפרסומת לחליפות

ענבר ואייל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מאוד מרוצים מהחליפה והשירות שקיבלנו! אחרי שהסתובבנו בלא מעט מקומות שהתאפיינו ביחס מתנשא ומחירים גבוהים מאוד ללא הצדקה, הגענו ל"ריץ' מן" ברחוב העלייה. מצאנו שם בקלות חליפה מאוד יפה לאחר שקיבלנו עזרה וייעוץ לבביים מחיים. המחיר גם הוא היה הוגן
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
היינו לפניכן במספר מקומות, התאכזבנו, התייאשנו ואמרנו נלך לטיול ברחוב העלייה. זו החנות הראשונה שנכנסנו ושאול פשוט היה מקצועי! הם יודעים שם מה הם עושים אין ספק בזה בכלל. קנינו משם את המכנס, ג'קט ופפיון. התמונה אומרת הכל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up