כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אשת טורס

אשת טורס

לא משויך
טלפון:1700700242
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ba1957   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
רעייתי ואני נרשמנו לטיול מסורת למרוקו בחברת אשת טורס בתאריך 22/06/2023 עד 29/06/2023 ל - 8 ימים. נתחיל עם הדברים הטובים. 1. המדריך היה מעולה, בעל ידע נרחב וניכר ללא ספק שהכין היטב את הטיול וידע את החומר כולל הסטוריה של כל אחד מהמקומות בהם ביקרנו, כולל התמקדות בנקודה היהודית והיסטוריה של יהדות מרוקו. 2. מסלול הטיול היה אכן ממצה בהתחשב בעובדה שהטיול התפרש למעשה ל – 6 ימים בפועל, (למעט שישי-שבת). אולם הדברים הרעים והרעים מאוד אשר העיבו על ההנאה מהטיול לפנינו ואף השאירו טעם מר בפה: א. אוכל – רמת האוכל הייתה ירודה ומתחת לכל ביקורת. אני אישית לא אכלתי כלום כל השבת (ומה מצפים שאתחיל בביצוע ניתוח ניורוכירורגי בדג מלא עצמות ביום שישי בערב, ממש לא לעניין), ובשבת פשוט לא היה מה לאכול למעט חמין, ומה עושים אלו אשר אינן אוכלים חמין? לא אוכלים??!!. גיוון האוכל (או ה"אין אוכל") היה ברמה מאוד ירודה. מצופה שבטיול אשר מצטרפים אליו אנשים מרקעים שונים יהיה גיוון מה, אשר כל אחד ממשתתפי הטיול ימצא משהו לאכול אשר מתאים לו. ולא, אין הכוונה לאוכל גורמה, אלא למשהו שכל אחד יכול למצוא את מקומו. אנשי הקבוצה קיבלו תחושה (גם אני) שהמבשלת שומרת את האוכל הקיים או לא קיים למלאכי השרת (והמבין יבין) במקום לחלק אותו למשתתפי הטיול. היכן נשמע שלא מחלקים שתייה בארוחה וכל אחד צריך להביא שתייה לעצמו???!!!, דבר שלא יעלה על הדעת (ולא ביקשנו או ציפינו למשקאות מיוחדים, ניתן היה להסתפק גם בבקובי מים מינירלים). ב. התנהגות המבשלת - צורת התייחסות המבשלת לאנשי הקבוצה הייתה חסרת דפוסי נימוס והתנהגות מינימלים (לדוגמה דחיקת הצלחת המוגשת לסועד), בקיצור המבשלת חסרת דפוסי התנהגות מקובלת ומינימלית בקבוצה כל כך הטרוגנית. ג. אוטובוס – מזגן האוטובוס לא היה תקין למשך 3 ימים מתוך 6 ימי הטיול, פשוט ישבנו באוטובוס מגירים זיעה, חום בלתי נסבל, ללא יכולת לפתוח חלונות, כאשר הטמפרטורות נעו בין 39°C-45°C. אני לא בא בטענות לנהג אשר עשה את המיטב ע"מ להקל (אך ידו הייתה קצרה מלהושיע). ד. מלונות – 3 מתוך ארבעת המלונות בהם התאכסנו היו מעולים והתנאים הסביבתיים היו טובים ואף מצויינים, אולם, הנפילה הגדולה הייתה במלון האחרון בעיר Afourer, מלון מעופש, מלא ברחשים, זבובים ושאר מציקים, בחלק נרחב מהחדרים מזגנים לא פעלו כלל, או פעלו אך לא קיררו כלל.
הצג עוד

amnonph2   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
הזמנו טיול מאורגן באשת טורס. מסיבות שונות נאלצנו לבטל את הטיול. פנינו לשירות לקוחות בקשר להחזר על הטיול. התנהגות מנהלת קשרי לקוחות היתה מאוד לא יפה. רק לאחר חליפת מיילים ארוכה ולא נעימה קבלנו החזר חלקי.
הצג עוד

312268808ss   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
היתה לנו חוויה נוראית! אשת טורס חברה של גנבים! אני רציתי להזמין חופשה בתקציב מסויים ועשיתי חיפוש באתר של אשת תורס ללילה אחד לתאריך שבו הסתדר לנו ומצאתי את מלון איסלנד שהיה לפי התקציב שלי לאחר התשלום אשת תורס שולחים לי מייל שההזמנה עוד לא מאושרת והתאריך הוא לאותו היום בו סגרתי(למרות שבחיפוש רשמתי את היום למחרת) וזה לקראת סוף היום. הייתי בהלם ובאותה שניה התקשרתי לשירות לקוחות לעדכן בטעות שקרתה ושיבטלו לי את ההזמנה כי לא היתה לי את האפשרות לצאת באותו יום ובשיחה עם הנציגה היא אמרה לי שאין אפשרות כי ההזמנה כבר אושרה במלון (למרות שטרם קיבלתי אישור למייל על האישור) ושהמלון לא מאשר לבטל ואפילו לשנות לתאריך אחר אין אפשרות רק לאחר שהפצרתי בהם בטלפון, לאחר התחננויות ושכנועים אמרו שאולי תהיה אפשרות לשינוי התאריך אך נצטרך להוסיף 180 ש"ח העוגמת נפש שהיתה לי מהשירות ומאיך שהדברים קרו היתה גדולה מאד מאד כבר ירד כל החשק לצאת ולטייל.אני לא האמנתי איך חברה שאמורה לכבד את עצמה בתור חברה ישראלית ככה יכולה לזלזל בלקוח למרות שהרמתי אליהם טלפון לאחר חצי דקה מהזמן שבה נוצרה ההזמנה. לבסוף הנציגה אמרה לי שתתקשר אלי למחרת בבוקר ע"מ לאשר את ההגעה למלון אך היא לא התקשרה ולא שלחה שום אישור למייל והיינו אמורים לצאת מוקדם(אנחנו גרים בירושלים) בבוקר כדי להספיק להיות בבריכה ואני מחכה מהם לתשובה ומתקשרת ומתקשרת ועדיין אין תשובה אז חייגתי למלון והם אמרו לי שלא קיבלו שום פניה מחברת אשת תורס ולא אמורה להיות בעיה הייתי בהלם מהשקרים של הנציגה באשת תורס! כל זה היה בסביבות השעה 14:30 התקשרתי אליהם בחזרה וביקשתי שיתקשרו בדחיפות למלון ושאני מחכה על הקו כי אנחנו רוצים לצאת לדרך. בסופו של דבר רק בשעה 16:00 קיבלתי מהם תשובה חיובית ובשעה 17:11 דקות קיבלתי אישור למייל. זה היה פשוט סיוט!! הם גנבו אותנו לאור יום הגענו למלון בשעה 19:00 וזאת בשל הטיפול האיטי של חברת אשת טורס זה ממש לא הגיוני שאני זאת שהייתי אמורה לטפל בהזמנה שעברה דרכם. בסופו של דבר לא הצלחנו להינות במלון רק בגלל הבלאגן שעשו לנו ובמקום לנפוש ולהירגע היינו כל כך כעוסים ורתומים. מה שנותר לי לסכם לצערי הרב, שהשירות היה גרוע ביותר ! חברה של שקרנים חסרי אמינות היה מאכזב במיוחד. ראו הוזהרתם! אל תתקרבו לאשת תורס.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
60 מתוך 100
טיילנו עם חיים פלור ברומניה באפריל 2018. הטיול היה מעניין אבל כל התאכזבנו מאד מחיים שהיה בעל ידע רחב רק בהיסטוריה של רומניה ,אבל לא ידע דבר בנושאים אחרים. אפילו מה שמות העצים שראינו לא ידע. בנוסף,התגלה כבעל יחסי אנוש גרועים,לא ידע להתמודד עם התנגדויות,סיפר בדיחות גסות למרות שהיו בקבוצה 5 ילדים.חוש הומור עייף.... אנשים סרבו לשלם לו טיפ,3 שלחו מכתבי הערכה שאולי לא מיוזמתם..... בקיצור, רומניה מקסימה אבל בהדרכתו של חיים.
הצג עוד

ronen.gov   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
רונן וטליה, ברצוננו לרשום חוות דעת על טיול לצפון איטליה בין התאריכים 2.8.16 ועד לתאריך 9.8.16 בהדרכה של חיים פלור (קבוצה של 41 איש) מטעם חברת אשת טורס. הרגשנו צורך וחובה לפרגן למדריך חיים פלור שהפך את הטיול לחוויה מדהימה וזיכרון בלתי נשכח עבורנו. חיים ניחן באישיות מדהימה, ידע מופלג, ובעל יכולת ארגון והקשבה לכל אחד מחברי הקבוצה, פשוט מלח הארץ. לא הכרנו ו/או שמענו על המדריך חיים פלור וגם לא השתתפנו בטיולים מאורגנים מעולם ולכן שקלנו לשכור רכב ולנדוד ברחבי איטליה באופן עצמאי דבר אשר היה מייקר לנו את הטיול ומוריד מעוצמת החוויה שחווינו עם הקבוצה. חיים אף נענה לבקשת חברי הקבוצה ושינה את מסלול הטיול בהתאם לרצון הכלל, לרבות סיור במילאנו שלא נכלל מבעוד מועדבמסלול הטיול. בטיול המדהים הזה, חיים היה הרוח החיה בקבוצה, בשבילים ובסימטאות המצוירות של הערים המדהימות באיטליה, ורונה, ונציה, אגם גארדה, הרי הדולומיטים, סמיריונה, טוסקנה וכיוצ"ב אומרים ש"צדיקים - מלאכתם נעשית בידי אחרים" אז אל תגידו שלא אמרנו לכם - המדריך שלכם חיים פלור תודה לאשת טורס על הבחירה המעולה
הצג עוד

yossi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
קשה להרוס טיול ספארי בטנזניה אבל המדריכה של אשת טורס כמעט הצליחה, נסענו בקבוצה מאורגנת בפסח 2016. חוסר ידע בסיסי, בלגן בלוחות זמנים (יוצאים לשטח מאוחר בבוקר שהחיות מסתתרות אחרי שאכלו, במקום מוקדם בבוקר) וחוסר הבנה בדינמיקה בין אנשים והתעקשות לא להקשיב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up