כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
יהודה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
הכל התחיל שהגענו לשם בתאריך ה1.2.2024 יום חמישי שמנו את הבגדים וכאשר הנחנו אותם והלכנו לבריכות העובדים הערביים שעובדים שם בניקיון גנבו לחברי את המכנס שהיה עם ארנק וכסף מזומן רב שעון יקר ערך ומפתחתות של האוטו העלימו כת המכנס שסיימנו והלכנו להתקלח ראינו שאין מכנס שהבחינו הערבים בדבר החזירו את המכנס בשקית והניחו איתו בפינה מחוץ למלתחות מבלי לגעת במפתח האוטו ובשעון רק רוקנו את הארנק מכלשביקשנו עזרה מהפקיד סירב לעזור לנו וזאת משום הפחד שלו מהמנהל תורן שלצערנו הרב גם היה ערבי אז הבנו שאין עם מי לדבר כל כך הזמנו משטרה המשטרה הגיעה למקום כעבור 25 דקות בערך וגם מהם לא יצאה ישועה וכל המטרה במודעה הזאת שתזהרו שאתם רוצים לבוא לשם כי כשדיברנו עם אנשים בחוץ גם הם העידו שנגנב להם כסף משם בעבר ואיני יודע מדוע עדין מעסיקים ערבים שכאלה גם בשל המצב בארץ וגם בשל הגנבות הללו שמשאירים אותנו חפויים ומבוישים מי יתן והכל יבוא על מקומו בשלום ונראה ימים טובים ושלויים ונחת לעם ישראל

Orit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
30 מתוך 100
לפני מספר שנים נהנינו מאוד מחמי געש.היום האכזבה היתה גדולה.קודם כל הצפיפות הנוראית הן במים והן במקומות הישיבה...עד כמה אפשר לדחוס. גועל נפש...שינית, אנשים נכנסים למים עם בגדים, שזה דוחה ביותר. תינוקות עם טיטולים שנכנסו למים עם כל המשתמע מכך...ושומר שכל כולו רכון מעל הסמרטפון ולא ברור לו על מה אני מדברת...בקיצור לא שווה את המחיר ולא את הזמן.

שני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הגענו בשבת ה-7.1, החוויה, אם לסכם במילה אחת- זוועות! יקר ועל עך לא מתגמל… יותר אנשים ממים, גודי שיער, חרקים ולקינוח גיברת שפוצצה פיצעונים מוגלתיים אל תוך המים… עם ישראל במלא כיעורו ובצפיפות שלא עולה על הדעת… שולחנות וכיסאות מפלסטיק, מיושן והרוס…. פשוט זילזול בקהל!!!!

paula.bandel12   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
הגענו עם כרטיסים של "חבר" ועם ציפיות. התאכזבנו מאד-מטונף,אין שום אכיפה על מסיכות,עישון,בטיחות,נקיון בסיסי.כלום. אחת מאיתנו עשתה מסאז' אצל אלדד שהיה מופלא והציל את החוויה... בקיצור-להתרחק!

Udi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
קיבלת עיסוי מרויטל, זה היה מזעזע, יחס לא אונשי ושירות מתחת לכל ביקורת. לא להתקרב!

Sagit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
מקום מיושן .תחזוקה לקויה. המקלחות מלוכלכות. בשביל 95 שח לכרטיס ציפיתי למקום מתוחזק. אחרי חצי שעה קמנו ועזבנו. 12 דקות מתל אביב מבטיחה הפירסומת אכזבה . לא נחזור

Alexander   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
הורי כבדי שמיעה הגיעו לנפוש באתר עם קופון שמקנה ארוחה . כאשר רצו לממש אותו נתקלו בסירוב וביחס מזעזע ומזלזל מאחד העובדות ורק לאחר מספר נסיונות להסביר לה שהורי אינם מבינים בגלל שהם כבדי שמיעה הגיע בחור שהסביר שהם עוד צריכים להוסיף כסף על מנת לממש את השובר . ממליץ לכל אנשים הם בעלי צכרים מיוחד ובין אם לא לא להגיע למקום מזלזל ללא סבלנות שמתנהג כך לאנשים

xinela   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
60 מתוך 100
הזמנו כרטיס כניסה+עיסוי זוגי+ארוחת צהריים. העיסוי שווה ומפנק באווירה נעימה, בריכות הזרמים החמים (אין ג'קוזי) מהוות אטרקציה נחמדה רק סובלות מכמות אדירה של כלור, הבריכה החיצונית ברמה טובה וכיף לשחות בה, יש סאונה יבשה ורטובה. אין בריכה טבעית מהאדמה ובמקום יש מקלחונים עם מים תרמו-מינארליים רק שהבעיה שהם בחום אימים וריח לא נעים. האכזבה הגדולה: ארוחת הצהריים שבמחיר 140 ש"ח יוצרת ציפיה לקבלת "בופה/מזנון חופשי" ברמת בית מלון ובפועל קיבלנו מזנון בריכה סטנדרטי הכולל קבלת מנה אחת בתצורת junk food כגון צ'יפס שמנוני שרוף, המברוגר או חזה עוף יבש ושרוף וגם נמלות קטנות הסתובבו ברצפה ובשולחן, בושה לקרוא למזנון הזה "מסעדה" וחוצפה לקחת 140 ש"ח על ארוחה כזו. מסקנות: 1. תזמינו רק עיסוי ללא ארוחה, 2. תזמינו כרטיסים במבצעים באינטרנט זה יותר זול מאשר להזמין ישירות מהקופות, 3. תביאו מגבת (כי החלוק דק מאד וסופג את כל הכלור) וסבון/שמפו למקלחות כי אין שם, 4. אל תפתחו ציפייה למקום רומנטי, בסה"כ מדובר במקום עממי, נחמד שמגיעים אליו ועדי עובדים באוטובוסים

ארינקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
בן זוגי ואנוכי החלטנו לנפוש ולנצל זוג כרטיסים לבילוי בספא.בחרנו ב"חמי געש" שמיקומם הגיאוגרפי בארצנו אינו מחייב נסיעה ארוכה ולא הצטערנו על בחירתנו. תהליך הקליטה בקבלה היה ידידותי,הפקדנו עצמנו בידי אנשים מקצועיים ואדיבים ומקץ 45 דק' של עיסוי ארומאטי עם שמנים ,המשכנו בפינוק ארוחת הבוקר ,לאור העובדה שזה בפסח לא נתמקד בטיב הארוחה,לאחר הארוחה עברנו להתנסות במתקני הספא ,לאחר שתיים מיצינו את המקום רגועים ומרוצים. נרצה לחזור למקום וליהנות שוב ממתקניו .