כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ שי סימון - שירותי מוסיקה - תל אביב

DJ שי סימון - שירותי מוסיקה - תל אביב

תקליטנים
טלפון:0544442418
95
98 מתוך 100
לפי 96 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שירלי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
את שי פגשנו פעם ראשונה בחתונה של אחי, הוא הרים שם את כולם על הרגליים!! הייתה שם אווירה וואו באמת שאין מילים! והחלטנו שאנחנו גם רוצים אותו דבר, פגשנו אותו שוב אחרי כמה שנים טובות כשהגיע הרגע שלנו ופשוט נפעמנו לראות ולפגוש את אותה אנרגיות ומקצועיות! הוא הרים לנו את החתונה והיה מושלם חבל על הזמן, לא יכולנו לבקש טוב יותר! אין עליך שי !
הצג עוד

גילי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פגישה קטנה ביום הבנתי שהבנאדם מולי קורא אותי ומבין את מה שאני מבקש ביום האירוע לא נשאר אדם אחד של רקד כולל בני ה90 שהגיעו ונהנו בשיר החופה שי נתן לי בוסט רציני והפך את השיר והשירה לאגדה שרצה מפה לאוזן שי הוא יצירת אומנות ואיש מדהים שמחתי לעבוד איתו ומחרתיים מאוד שהוא היה חלק בחתונה
הצג עוד

יפעת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בהמלצה של אולם האירועים קיבלנו את הטלפון של שי לחתונה שלנו. לאחר שיחת טלפון ראשונית קבענו פגישת היכרות שבה שי למד את הסגנון שלנו. גם בפגישה הזו וגם בהמשך הרגשתי שהוא קשוב למה שאני מבקשת וגם יודע להמליץ מטעמו. היה לנו אירוע כיפי, ומסיבה שמחה עם מוזיקה נהדרת ואורחים מפזזים להנאתם ולהנאתנו. גם המחיר הוגן. אני בהחלט ממליצה על שי!
הצג עוד

שירלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בקצרה: וואו וואו וואו! ועכשיו לפירוט: את שי פגשנו בחתונה של בן דוד, ומיד התחברנו למוזיקה שישבה בול על הטעם המוזיקלי שלנו. זו לא הייתה מוזיקה שבדרך כלל שומעים בחתונות, אלא שירים שבבירור נבחרו על ידי הזוג המאושר ותאמו לטעם שלהם. שוחחנו איתו בסוף האירוע ולקחנו כרטיס ביקור. פנינו אל שי לאחר מכן ושוחחנו איתו טלפונית, והתאהבנו. בפגישה הראשונה הרגשנו שיש פה התאמה וחתמנו חוזה. בחודשים עד החתונה נפגשנו פעמים נוספות כדי לשבת על המוזיקה ולבחור שירים. כל ההתנהלות הייתה נעימה ומאוד שירותית. באירוע שי שילב את השירים שבחרנו יחד עם שירים שמתאימים לטעם שלנו וגם שירים שפשוט מרימים את הרחבה. קיבלנו המון מחמאות על המוזיקה ועל הגיוון בשירים. שי דיגיי ואדם נהדר! חובה לציין שלא יצרנו קשר עם אף דיגיי אחר, הוא הראשון שפנינו אליו.
הצג עוד

גל ושחר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הייתה לנו חתונה קטנה, עם מלא מלא בלת"מי קורונה. שי היה איתנו לאורך כל הדרך- קשוב, מרגיע, מסייע ומרים! לקראת החתונה המפגשים איתו עזרו לנו להיכנס להלך הרוח ולחזור להתרגש, קלט אותנו ואת הסגנון המוזיקלי האקלקטי שלנו. בחתונה עצמה שי היה מדהים! וידא שאנחנו אוכלים ושותים, שהכל בסדר, התן וייבים מדהימים בקבלת פנים ובשלב הריקודים העיף את הרחבה באוויר! כולם החמיאו לנו עליו, לא הפסקנו לרקוד לשנייה והוא דאג לתחושה של חתונה ענקית ומלאה באהבה! שי היה אחת הבחירות הכי טובות שלנו בחתונה! מומלץ בחום!
הצג עוד

Noy & Tom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אם שי פנוי הרווחתם:) אחרי החתונה כולם שאלו אותנו מי היה הדי ג'יי וביקשו את הפרטים שלו.. מעבר לזה ששי די ג'יי מעולה ומאד הקשיב לנו ועשה אווירה מדהימה - הוא דאג לנו ולאירוע הרבה מעבר לדי ג'יי. טיפל בהכל והיה מעולה! הבחירה הכי טובה שלנו וממש לא הייתי מחליפה אותו. היה לנו ברור מהשניה הראשונה שאנחנו רוצים אותו בחתונה שלנו♥♥♥
הצג עוד

Shahaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגענו לשי מהמלצה של בעל האולם. איך שפגשנו אותו בפגישה הראשונה ידענו שהוא יהיה הדיג'יי שלנו בחתונה. בפגישה שלפני החתונה הוא מציע שירים, קשוב, סבלני,מקצועי ואופטימי ידע להרגיע אותנו עם הלחץ של הקורונה.
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
שי מאוד מקצועי ויש לו תהליך מסודר לעבודה עם בני זוג לפניי החתונה. היה לנו איתו קבוצה בוואטס אפ דרכה תקשרנו והעברנו שירים שאנחנו אוהבים. בערב הארוע הוא הגיע מוקדם והיה מאוד קשוב לכל הבקשות שלנו עם אנרגיות גבוהות וגישה חיובית.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
שי הוא קודם כל אדם מקסים עם נוכחות נעימה. שי מאוד מקצועי, הקדיש לנו זמן, היה לו חשוב לשמוע מאיתנו מה אנחנו רוצים ומה יעשה לנו שמח. המוזיקה שלו היתה מושלמת מהקבלת פנים ועד המסיבה המטורפת בלילה.
הצג עוד

רוננה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
יום אחרי שסגרנו שי התקשר לתאם פגישה לקראת האירוע ,פגשנו אדם נעים סבלני ומבין עניין . שי קלט מהר את הסגנון והדקויות של הקהל שלנו והרים לנו את האירוע. ידע לשלב נכון את המוסיקה ,הרגיש את הקהל וסחף אותנו לאנרגיות מטורפות . פשוט שילוב של די גי מקצוען אמיתי עם איכות של אדם !!!!! החברים שלנו לא הפסיקו להתלהב מהמוסיקה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up