כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מרקטה זוארס

מרקטה זוארס

איפור כלות
טלפון:0524598015
95
99 מתוך 100
לפי 40 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אור דורון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מרקטה מהממת, מקצועית ומביאה איתה אווירת צ'יל וקוליות אינסופית. קלטה אותי ברגע, הבינה שאני בקטע של טבעי עד כמה שאפשר, הכל החזיק מושלם לכל הערב. פשוט כיף ענק איתה!
הצג עוד

יובל וג'ני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
למרקטה הגעתי דרך המלצה של בעלת הוילה שסגרנו. אין מילים לתאר את המקצועיות של מרקטה! היא פשוט מקסימה וקשובה לכל בקשה או שאלה, ידעה לייעץ מה לעשות ומה לא לעשות לשיער או הפנים לקראת החתונה . היא איפרה אותי, 3 שושבינות ואת אמא שלי. היא הגיעה עם דנית שתעזור לה כי היינו הרבה בנות. כולנו קיבלנו רק מחמאות על השיער והאיפור ומרקטה ממש השלימה לי את הלוק וגרמה לי להרגיש כמו נסיכה.
הצג עוד

Nomi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אני כל כך מרוצה מהתוצאה שיצאה ובכל התהליך שעברתי עם מרקטה, ממליצה עליה בחום. במרקטה יש את כל מה שמחפשים במאפרת והמסרקת המושלמת: מקצועיות, סבלנות, יכולת התאמה של האיפור והשיער לכלה, כימיה מעולה. כבר בפגישת הניסיון ראיתי כמה מרקטה מבינה אותי וכמה היא מקצועית. הסברתי לה במילים והראתי לה כמו דוגמאות לתסרוקת שהייתי רוצה והיא הביאה את המחשבות והדמיונות שלי לידי ביטוי מעל לכל הציפיות שלי. כבר בניסיון היא מאוד השקיעה והקדישה תשומת לב לפרטים הקטנים, כך שידעתי שביום החתונה אני בידיים בטוחות. ואכן כך היה - ביום החתונה מרקטה הייתה מאוד סבלנית, הקשיבה לכל הבקשות שלי וייעצה לי בדברים שהתלבטתי. התסרוקת יצאה בדיוק כמו שרציתי ונשארה אותו דבר לאורך כ-ל היום וגם אחרי החתונה (אפילו שהחתונה הייתה ביולי והיה חם). לגבי האיפור- היא איפרה אותי בצורה יפה ועדינה בדיוק כמו שביקשתי עם איפור אמיד שנשאר לי לאורך כל היום והלילה. (גם האודם נשאר - אבל בכל מקרה, מרקטה נותנת ערכה קטנה לחיזוק האודם) מרקטה כל כך חיובית וכייפית שבנוסף היה גם כייף אמיתי לבלות איתה את החלק הראשון של היום.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מרקטה איפרה חברה שלי בחתונה שלה, וממנה קבלתי את ההמלצה והיא איפרה גם אותי ואת משפחתי בחתונה שלי. האיפור היה טבעי, עדין ומדויק, בדיוק לטעמי! לא פחות חשוב, היא אישה מקסימה שהשרתה אווירה נעימה ורגועה לאורך כל היום וידעה להיות רגישה לכולן ולתת לכל אחת את המענה שהיתה צריכה. המלצה חמה חמה חמה!
הצג עוד

Ortal Ori   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על מרקטה מהילה גאון, מעצבת השמלה שלי שאמרה ששיער ואיפור מדויקים הכי חשובים בסופו של דבר. מרקטה הסבירה שזה תהליך משותף שבו נבחן מה מתאים לי ביחס לאופי והפנים שלי. מאוד פחדתי שארגיש זרה לעצמי והיא הבינה את זה ואכן גרמה לי להרגיש אני, אבל בכלה:) יתרום נוסף שהיא עושה גם איפור וגם שיער ואין צורך להתבלבל יותר מדי. היא גם מבטיחה שהיא עושה לכלה אחת, בניגוד להרבה ששמעתי שהם עושים לשתי כלות ביום וזה הופך ללחוץ ביום המלחיץ הזה גם ככה. בקיצור, אתן תהנו איתה כי היא מהממת.
הצג עוד

Shikma   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל מרקטה אחרי שהתבטלה לי החתונה פעמיים והמאפרת שקבעתי איתה במקור לא יכלה בתאריך החדש. היא המליצה לי מאד על מרקטה ועזרה לי לתאם איתה. ההמלצות החמות היו מוצדקות. מהרגע הראשון מרקטה היתה נעימה, אכפתית וקשובה. היא הבינה את הכיוון העדין שבחרתי ועזרה לי לרקום חלום למציאות. מרקטה עבדה בצורה מקצועית ומדויקת אך גם רגועה ונעימה מאד ועזרה לי להתחיל את יום החתונה שלי ברוגע ובכיף. כמובן שגם התוצאות לא אכזבו! קיבלתי מחמאות רבות על השיער והאיפור לאורך כל הערב.
הצג עוד

tctiger297   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שמעתי על מרקטה מהספר שלי אחרי שמאפרת אחרת ביטלה לי, ואחרי שהסתכלתי על העבודות שלה ישר סגרתי איתה! התחתנו ישר אחרי המבצע ולפני החתונה הייתי מאוד בלחץ, אבל בכל פעם שדיברתי עם מרקטה היא הרגיעה אותי וגרמה לי לחייך :) ביום החתונה מרקטה הגיעה הכי מרגיעה שיש, עשתה לי איפור ושיער הכי יפה שראיתי- באמת גרמה לי להיראות כמו הגרסה הכי יפה של עצמי. וזה לא זז מילימטר! לא הייתי צריכה את האטצ' אפ של האיפור והאודם שהיא נתנה לי גם אחרי שאכלתי ושתיתי. מרקטה גם איפרה את אמא שלי, אחיות שלי וסבתא שלי והן כולן חששו שלא ייראו כמו עצמן והיו כל כך מרוצות ויפות!! אין על מרקטה, ישר תסגרו איתה!
הצג עוד

Leor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
Marketa gave me and my bridesmaids a stunning look, and both my hair and makeup stayed put throughout the day. She uses the most up-to-date techniques and the highest quality cosmetics. Plus, Marketa is a sweetheart of a person, super-reliable, and brought so much positive energy on the morning of my wedding.
הצג עוד

regev.ruth   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לעונג לי להמליץ על מרקטה האחת והיחידה. מרקטה איפרה ועיצבה את השיער לי ולבתי ערב חתונתו של בני. ביד אומן השכילה מרקטה לאפר אותנו להפליא, כל אחת בהתאם לאישיותה ולמיוחד שבה. את השיער עיצבה מרקטה בצורה כל כך מיוחדת. קיבלנו כל כך הרבה מחמאות. הרגשנו הוליווד. מעבר לכך פגשנו את מרקטה האדם. המשלבת באישיותה את המקצועיות והאלגנטיות של אירופה עם חום ואהבת האדם הישראלית. תודה רבה לך מרקטה שעזרת להפוך את שמחתנו למושלמת. רותי ודפנה רגב It is my pleasure to recommend the one and only marketa. Marketa did our makeup and styled our hair for my son’s wedding. With her artistic hands-she managed to make us beautiful, each according to her personality and our unique look. Marcetta designed the hair so specially. We received so many compliments. We felt like in Hollywood. Beyond that, we met the Human Marketa, Combining in her personality the professionalism and elegance of Europe with warmth and Israeli love To people.Thank you so much Marcetta for helping to make our joy perfect. Ruthi and Dafna Regev
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון עוד לפני שהלכתי לנסיון הבנתי שמצאתי את המאפרת שלי, בגלל הכימיה המדהימה שהיתה ביננו כבר מהשיחה. האינטואיציה שלי לגביה התבררה כמדוייקת. הרגשתי כלה זוהרת, אבל לא עם איפור מוגזם אלא טבעי, בדיוק כמו שרציתי. מרקטה הגיעה אלי הביתה עם חיוך ומיד החלה בעבודה על התסרוקת שיצאה מדהימה (ובלי להתכוון ממש דומה לדאניריס ממשחקי הכס), הרגשתי באמת כמו מלכה. האיפור היה עדין אבל עם נוכחות מרשימה וזוהרת. מרקטה דאגה גם לאפר את אמא שלי (שעד אז לא העזה להתקרב לאיפור עקב רגישות בעיניים). מקצוענית אמיתית! מרקטה הגיעה איתנו לאירוע, ודאגה שלפני הגעת האורחים ולפני החופה אראה זוהרת ורעננה. הכל עם חיוך מרגיע ותחושה שאני הכי חשובה בעולם. מרקטה היתה שם כדי לאפר אותי ואת אמא שלי, אבל זה לא מנע ממנה לתקן את האיפור לגיסתי, או את השיער של חברה קרובה. אני ממליצה בחום בחום לכל מי שרוצה להראות זוהרת ויפה בחתונה, וגם מחפשת מישהי אדיבה ומתוקה שתעשה זאת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up