כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שישקו חמארה בולגרי

שישקו חמארה בולגרי

חנויות צעצועים
כתובת:הר סיני 2
טלפון:035606406
0
88 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
msela1957   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
ביקרנו בשישקו ביום שבת האחרון כמה חברים מהקיבוץ היה פשוט מהמם האווירה הצוות האוכל היה מצויין ממליצה בחום נתראה שוב בקרוב תודה
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
יושבים בשישקו והתנועה לא פוסקת - אנשים באים והולכים, מדברים שותים וממשיכים.. השישקו הוא בית של אלכוהול, והמשמעות העיקרית היא שהאוירה יותר אישית, עם דגש שווה על בית ועל אלכוהול.. תוך כדי שאני כותב את זה המלצרית מציעה לנו שוט שני על חשבון הבית.. ולכן זהו סוף הביקורת..
הצג עוד

שירידו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
איזה כיף. פשוט כיף. שעות הצהריים היותר מאוחרות של שישי ואני בשלבי עיכול ראשוניים של ארוחת צהריים ב"מטבחון", מחליטה סוף סוף לקפוץ ולבקר בשישקו.  שישקו, הוא החמארה הבולגרית שנפתחה רק לפני שבועיים, נכון לכתיבת שורות אלו, על ידי שתי אגדות אלכוהולמקומיות וארציות- טל חוטינר ויוסי בוזנח. אם לא די בכך, הרי שבמקום אמונים על הבר ליבי מיכאל האחת והיחידה (עיינו ערך פרידה קאלו...בראון...) ואדי, ברמן מיתולוגי למביני עניין ויודעי דבר בעיר (עזבו מקומות. הבנאדם אושייה). איזה כיף שיש מקום שפתוח בשישי אחה"צ ומאכלס כ ל כ ך הרבה שמחה, אושר אביבי מבוסם וחום אלכוהולי. תהרגו אותי אם אדע לענות לכם ספציפית על השאלה- מה זו חמארה בולגרית...כל שאוכל לומר הוא- אלכוהול בלקני מבולגריה רבתי יש? יש! אוכל טאפסי בלקני יש? יש!! אהבה ושמחה שבאתם יש? יש!!! תחושה שרוצים שהזמן יעמוד מלכת יש? הא? הוא זז..? שיט...  בברזי הבירה קרלסברג טובורג, אבל הבקבוקים משפרים את המצב במבחר משופר, שלא לדבר על הוויסקי והוודקות. את האוכל טרם טמנתי במיצי קיבתי (להוציא חמוצים חמודים), אבל כל הקטע הוא בלקניות לא יומרנית וקשה ליפול שם. ביננו? נראה לי שהאנשים מסביבי אפילו דמעו מאושר.או מקורסוביצ'ה. תראו. יכול להיות שבכדי להנות ממש ממש, צריך אולי להכיר מי מהאנשים שיושבים על הבר או סביב השולחנות שבחוץ. אבל הי...אם לא תגיעו, איך תכירו? המקום פתוח במהלך השבוע משעות אחה"צ המאוחרות עד הלקוח האחרון וביום שישי מאחת עשרה עד שבע. מבחינתי, שעות הצהריים המאוחרות של שישי הן שעה קסומה לאלכוהול בכל ולשישקו בפרט. פשוט ככה. אם אתם צריכים רפרש של שישי, שישקו עושה את העבודה. כמה פשוט, ככה... ככה...פשוט ככה. פתרון אידאלי לשבועות קשים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up