כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חינה קסומה

חינה קסומה

טקסי חינה
טלפון:0544211168
94
98 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
avishai1510   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים אוהל חינה ברמה הכי טובה..עם התלבושות הכי יפות והכי חשוב היחס והנעימות של עליזה והצוות לכלה ולכל האורחים..אך ורק חינה קסומה... ראיתי הרבה אוהלי חינות ומלבישות...אין על האשה עם הלב הענק הזה....ישר כח עליזה המקסימה!!!!
הצג עוד

Ari   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
17.1.17, החינה היתה מדהימה, היום אנחנו כבר יומיים אחריי והאורחים עדיין מתקשרים ומספרים כמה הם התרגשו ונהנו. התלבושות הנוצצות, האוהל, ההנחייה והכי החשוב היחס החם של עליזה גרמו לערב להיות מדהים וקסום. אז למי שמעוניין בחינה מדהימה אין עוד מה לחפש, עליזה היא הבנאדם שתהפוך לכם ולאורחים את הערב לחוויה לכל החיים. ממליצים בחום- שני וארי
הצג עוד

מישל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
עליזה האלופה! הייתה כל כך נעימה מההתחלה ועד הסוף של התהליך! זה התחיל בבחירת התלבושות בדירה המקסימה שלה ברחובות. היה לנו מאוד חשוב שהתלבושות יהיו יפות ומוקפדות ועליזה דאגה שהכל יהיה מתוקתק, מוקפד ובמקום. היא גם הוסיפה לנו תכשיטים ואקססוריז מתאימים שישלימו את המראה. ערכנו את הערב של החינה במסעדה קטנה ונעימה, עליזה דאגה להביא את כל הציוד וסידרה את המקום כך שיראה כאילו אנחנו ממש במרוקו. העיצוב האוריינטלי, הכלים המסורתיים, התלבושות לאורחים והטקס שנערך- הכל היה לטעמנו- קלאסי ובטוב טעם (והכי חשוב- לא המוני). אז רוצים לומר לך עליזה- תודה מכל הלב! היית מדהימה והחינה היתה אירוע פשוט מעלף!!!
הצג עוד

leec   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
עליזה מהממת!!!!!!! עשתה לנו את הטקס הכי מושלם שיש! באווירה כיפית ומשפחתית. מומלץ בחום. מחיר הוגן ורמה מאוד גבוהה!
הצג עוד

meiravp2   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עליזה גרמה לחינה להיות חינה קסומה- ממש כמו השם שלהתלבושות - שאין דברים כאלה- כמו בסרטים (לא ברמה של תלבושות אחרות)ומופלטות ברמהמקצועית ומדהימהעליזה- שוב תודה רבה לךשמחים שבחרנו בךהרגשנו כמו מלך ומלכה- והרבה בזכות התלבושות המדהימות והיחס שלךמירב ויוסי
הצג עוד

נטע בל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עליזה יקירה, אנו רוצים להודות לך על ערב בלתי נשכח !! הצבעוניות, האותנטיות, התפאורה, התלבושות , השמחה, אין מילים לתאר כמה מושלמת היתה החינה שלנו !!! נהננו מכל רגע ובמיוחד האורחים (כולל האשכנזים...!!) שנהנו ושמחו איתנו והופתעו מחינה קסומה ביותר !!!תודה לך על החיוך , היחס החם וההשקעה בכל פרט ופרט ! נכנסת לנו ללב ולעולם לא נשכח את הערב הקסום איתך ! מכל הלב והרבה אהבה, אלירן ונטע בן-לולו 23.2.10 .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up