כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אידיגיטל iDigital

אידיגיטל iDigital

חנויות מחשבים
טלפון:039005355
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
יצא המקרה, וכנראה שקניתי מקבוק גרוע. משהו שם לא עובד טוב: אחרי חצי שנה החליפו לי הכל (לוח אם, דיסק, זכרון, מאוורר), חצי שנה אח\"כ את הבטריה, ועכשיו המאוורר הלך שוב. כנראה משהו שם פשוט היה רע.   לא נורא, קורה. פניתי לאידיגיטל, יש לי אחריות בין לאומית, רוצה לתקן. בפעם הראשונה אמרו לי שצריך לברר עם אפל ארה\"ב, למרות שיש לי את הכל המספרים והמכתבים של האחריות, וזה תהליך ארוך. למה בדיוק זה תהליך ארוך? אין תשובה. הרי אם מעבירים להם את המספר של האחריות תוך רגע יש תשובה.. שטויות.   לא נורא, המחשב נכנס, האחריות התבררה, יש, מתקנים ומחזירים לי. יופי.   כמו שאמרתי, חצי שנה אחרי, הבטריה הולכת. חוזר לאיידיגיטל - שוב, אותו סיפור! למה? כבר ביררתם ואתם יודעים שהאחריות שלי היא לעוד שנתיים! לא, שוב בירור, שוב שלושה שבועות במעבדה. HELLO? זה המחשב שלי? איך אני יכול לשים אותו שלושה שבועות?!   לא נורא, עבר.   אבל משהו לא בסדר עדיין במחשב - המאוורר שוב הלך והנראה שהדיסק שוב טוחן יותר מדי - ביקשתי שיבדקו שוב, הרי יש לי חשדות.. הפתעה! שלושה שבועות, המחשב חייב להשאר במעבדה, רק כדי לבדוק אם יש תקלה (לא כדי לתקן!). איזו חוצפה.   מנסה להשיג את המייל של השירות של אפל עצמם.. חוצפה. גם מוכרים לי מחשב דפוק וגם מכריחים אותי לחכות ככה?
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up