כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יואב עיצוב אלבומים

יואב עיצוב אלבומים

אלבום חתונה
טלפון:0544214278
94
96 מתוך 100
לפי 113 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יהונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו ליואב דרך הצלם שלנו בחתונה. יואב עשה עבודה נהדרת בעיצוב האלבום. קיבלנו ממנו עצות והכוונה אלו תמונות כדאי לנו לשים, על הכמויות והמגוון ומשם הוא דאג עצמאית לשיבוץ התמונות במקומות הנכונים והוספת אלמנטים גרפיים ואפקטים (בטוב טעם:)) שהעלו את רמת האלבום בכמה רמות למעלה. לכל אורך התהליך, יואב היה סבלני וקשוב לבקשות שלנו, וגם שעלו דרישות ותיקונים (לעתים פדנטים מאוד) הכל התנהל על מי מנוחות ובאווירה טובה. בשורה התחתונה- התוצר מעולה וגם השירות. מומלץ!
הצג עוד

liranbouta   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יואב עיצב לנו אלבום חתונה מושלם בזכות הסובלנות והמקצועיות שלו למקד אותנו בבחירת התמונות הנכונות ובזכות היכולות האין סופיות שלו בעריכה יואב הצליח להגיע בדיוק למה שרצינו ואפילו יותר! ולסיכום אני ממליץ על יואב לכל מי שמחפש לא פחות מאומן בתחום העיצוב שוב אומר לך תודה על החוויה והמזכרת מדהימה שיצרת עבורנו לירן ומורן
הצג עוד

יהודה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
יואב אדם מדהים, פניתי אליו לצורך אלבום מורכב בתחום האמנות, ולמרות שהוא מתמחה באלבומי חתונה הוא לא היסס לרגע, וצלל פנימה עם השלווה והביטחון של רב-אמן. הוא לקח את הפרוייקט באופן אישי. השקיע הרבה זמן ברעיונות ועיצובים. וכל פעם שהחלטתי לוותר על הכי טוב וללכת על משהוא פשוט, יואב עקף אותי, ובשקט ווידא שקיבלתי תוצאה יותר טובה ממה שיכולתי לחלום על. אין לי ספק שאם יש מישהו שאמליץ לעבוד איתו זה יהיה יואב. וזה עוד בלי קשר לעובדה שהוא אחד האנשים הכי נחמדים שפגשתי אי פעם. שילמתי עבור אלבום סטנדרטי וקיבלתי אלבום יוקרתי, יצירתי, ומושלם מכל הבחינות, וגם מצאתי חבר.
הצג עוד

Hoffit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
יואב עיצב לנו אלבום חתונה מהמם! עלה על כל הציפיות. הכי חשוב- יואב היה קשוב וסבלני וקיבל ברוח טובה את כל הבקשות שלנו. ממליצה בחום :)

Osnat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
יואב מעצב מקצועי ומסור!! מהרגע שפנינו אליו קיבלנו יחס אישי, עצות ועזרה בבחירת התמונות לאלבום החתונה שלנו וסבלנות אין קץ לשאלות והתלבטויות והכי חשוב- האלבומים מהממים!!! מומולץ בחום!!!!!

t&y55   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ליואב פניתי לצורך עיצוב גראפי של תמונה. נתן לי שירות אדיב ומהיר להפליא, עיצב את התמונה בדיוק לשביעות רצוני (ואפילו סידר בתמונה דברים שלא ביקשתי), נתן לי המלצות כיצד כדאי לפתח את התמונה ולקח מחיר הוגן. פשוט מקסים ומוכשר ובטוח ארצה לעבוד איתו שוב!
הצג עוד

תהילה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
80 מתוך 100
יואב מעצב מהמם! בצורה יצירתית שלא ראיתי אצל הרבה מעצבים. נתן לי את התוצאות הטובות ביותר בכל עמוד ובכל שינוי שביקשתי.

עדן אושמי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
יואבבבבב י'מלך!תודה, תודה, תודה!איזה עיצוב, איזה רמה, אלבום ה-צ-ג-ה י'אלוף! ראוי לציין כי לאחר החתונה כ"כ התאכזבנו מהעיצוב הקודם של הצלמים (בלי לנקוט בשמות) וקיבלנו המלצות חמות מחברים על יואב ואכן זו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשינו. מעבר ליחס המלא בסובלנות, הבנה, הקשבה וזמינות, הכרנו אדם מלא במודרניות, מקצועיות ואחריות רבה. יואבי, מאחלים לך הצלחה גדולה בהמשך הדרך, אין לנו ספק שעוד תגיע לגדולות ומיותר לציין כי עוד נשכור את שירותך בעתיד. תודה רבה! עדן וטלאור אושמי
הצג עוד

hadasvr   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
חייבת להודות שבן זוגי ואני לא מהזוגות המצטלמים או מהמדפדפים באלבומים וכשראינו את היצירה של יואב הוקסמנו. מלא בטעם והקשר, למרות שבכלל לא מכיר את הדמויות. ממש קלע לטעם ולמינון הנדרש. נחשפנו לאדם מוכשר שבאמת אכפת לו מעבר לעיסוק. קיבלנו ארסנל של עצות וטיפים לשימור הזוגיות על הדרך :) תודה רבה, משוכנעים שניפגש שוב
הצג עוד

sarai.asulin01   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
טוב אז אני הייתי מהבעיתיות שלא מצאו זמן לטפל באלבום, אבל בזכות יואב והעקשנות שלו סוף סוף יש לי אלבום . כמובן שאמא שלי מודה לו יותר מכל כי בלעדיו אולי לא היה לי אלבום. אז עכשיו שנתיים אחרי החתונה, יש אלבום מדהים שנעשה במקצועיות והעיצוב מ המם! תודה על אינספור שינויים, הוספת תמונות או החלפתן שכולם נעשו בסבלנות ונחת !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up