כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

D.J אסף שגיא
94
99 מתוך 100
לפי 41 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Orlane   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון התחברנו לאסף והוא פשוט קלט אותנו ואת הראש וזרם איתנו בכל בקשה, לצד זה שידע לכוון אותנו מנקודת מבט מקצועית ומנוסה
הצג עוד

nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל אסף הגענו דרך המלצה חמה שקיבלנו, הדבר הראשון שאמרתי לו זה שערן לא סובל מזרחית ושמבחינתי שכל החתונה תהיה עומר אדם :) .בפגישה איתו מיד הבנו שאנחנו נמצאים בידיים טובות ומקצועיות ושהוא ידע לשלב בין הסגנונות כך שכולם יהיו מרוצים. פחדנו מאוד שהרחבה תהיה ריקה כי החתונה הייתה ביום שישי בצהריים 31.8.18, והחתונה הייתה מאוד קטנה 180 אנשים ומעט צעירים יחסית (אנחנו מעל גיל 30 כך שגם הצעירים לא כאלה צעירים :) ). בקיצור היה מאתגר מאוד לגרום לאנשים לרקוד ואסף עשה את זה פשוט בצורה מבריקה. קבענו בערך 5 שירים שחשובים לנו ומעבר לזה רצינו ש"יזרום עם הקהל" וזאת הייתה החלטה ממש טובה , כי אסף ידע בדיוק מתי ומה לשים הרחבה הייתה מלאה לאורך כל היום . בזכות אסף הייתה לנו חתונה ממש מושלמת צעירה ושמחה כמו שתמיד רצינו . ממליצים בחום! תודה רבה רבה! נופר וערן רבינר
הצג עוד

Danna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו! עדיין לא נרגענו מהמסיבה המטורפת שאסף עשה לנו!! התחתנו ביום שישי בצהריים, חתונה הפוכה (אוכלים לפני החופה) כך שיש קצת אתגר להשאיר את האנשים ברחבה אחרי כל העניינים. אסף היה פשוט מדהים!!! התאים לכל הקהלים, הרגיש אותנו לגמרי, והרים את הרחבה באנרגיות מדהימות!!! המסיבה הסתיימה אך ורק בגלל כניסת שבת ולא דקה לפני שהיינו חייבים לפנות את האולם והכל בזכות אסף המהמם!! וגם חשוב לציין את התהליך שלפני האירוע, החל מהפגישה הראשונית שזרמה בכיף גדול וגם הזמינות (המיידית!) של אסף כל פעם שהיינו צריכים אותו למשהו. הוא אפילו ערך לנו את שיר החופה כך שיהיה באורך מתאים. אנחנו בכלל לא חשבנו על זה... לסיכום, לכו על אסף כי יש לו מלא ניסיון, הוא מקסים ומקצועי ברמה בלתי רגילה. מזל טוב!
הצג עוד

CHEN   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דיגיי מספר 1 הרים את הערב כמו שציפנו ושאפנוו אנשים גם אחרי כמב ימיםם מדברים על החתונהההה אסףףף בא לעשות מוסיקה ולשמחח אותנו היה קשוב לקהללל וידע מה לשים בדיוקק תודהה רבה תותחחח על אנחנו נחזור לאירועים הבאיםםם מומלץץ בחוםםםם 😘
הצג עוד

yuvalor   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
בחירת הדיג'יי עבורי הייתה הבחירה הכי חשובה בגלל אהבתי הגדולה למוזיקה בעיקר לאלקטרונית.אסף מהפגישה הראשונה קלט את הצורך שלי ושידרנו על אותו גל. סגרנו במקום איתו וסמכנו עליו שיקרא את הקהל שלנו ברחבה,וזה אכן מה שקרה - אסף נתן סט חתונה מעניין ומגוון שגרם לרחבה להיות מלאה עד 1 וחצי בלילה בחתונה של יום שלישי בשבוע. היה מאוד קשוב לצרכים שלנו ולשירים שרצינו ישים. מלא מחמאות הגיעו אחרי החתונה עליו.
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מקצוען מהמדרגה הראשונה!! די גיי אסף שגיא היה הבחירה הטובה ביותר שלנו לחתונה!! תוך 5 דק׳ מיריית הפתיחה הרחבה היתה אש ותמרות עשן! לא עברו 30 דק מתחילת האירוע וכבר זרמו פידבקים ושפע של מחמאות מהמוזמנים באירוע! אסף היה קשוב לנו וזיהה את הצרכים והרצונות שלנו מהרגע שהתיישבנו אצלו במשרד. מחיר הוגן, זמין לכל שאלה ובקשה והכי חשוב מבין בצורה מדויקת מוזיקה ואנשים ואיך לשלב בין השניים!! לא היינו יכולים למצוא דיגיי טוב יותר! תודההההההה סתיו וקינן, 14.3.
הצג עוד

Eyal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אסף שגיא הוא ללא ספק הדי.ג'יי מספר אחת בישראל. איש מקסים ומלא אנרגיות, שאישיותו מורגשת היטב גם בעבודתו. זמין, אדיב, איכפתי, יוזם - הרבה מעבר למה שהיית מצפה מדי.ג'יי. החשוב מכל - אסף הוא די.ג'יי שיודע לקרוא קהל ולהתאים את עצמו למה שקורה על הרחבה באופן מדויק. לנו הוא פשוט עשה את האירוע של החתונה. מאחל גם לכם!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לא יכולנו לבקש יותר טוב מאסף בתור הדיג'יי שלנו בחתונה. מהפגישה הראשונה הרגשנו שהוא פשוט זורם איתנו ומתאים את עצמו לקהל. הוא הצליח לחבר את המוזיקה לכל הקבוצות, וברגישות גבוהה דאג שכל הקהלים לא יפסיקו לרקוד. קיבלנו עליו המון מחמאות, אפילו הבקשות הכי מצחיקות שלנו הושמעו, ואסף דאג שזה יתאים בדיוק לרגע. מעבר להיותו דיג'יי ברמה גבוהה, הוא אדם מקסים ונותן שירות נהדר. ועם מחיר כזה, זו העסקה המושלמת. מומלץ בחום!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אסף הוא הדיג׳יי המשפחתי מאז החתונה של אחי לפני 9 שנים!!! מאז הוא מלווה אותנו בכל אירוע משפחתי ורק חיכיתי ליום המיוחל שהוא יתקלט בחתונה שלי!! אלוף העולם! קורא את הקהל בצורה מושלמת!! לא יכולנו לבקש יותר טוב ממנו ליום הגדול שלנו!! ממליצים בחום!!!!!
הצג עוד

gonnen.dana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אסף המקסים הבין את הראש שלנו מהרגע הראשון, זרם עם כל הבקשות המוזרות שלנו והיה זמין לכל שאלה שעלתה:) לכל אורך החתונה אסף קרא את הקהל והרחבה תמיד הייתה מלאה ושמחה!! ממליצים בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up