כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מורן מעיין

מורן מעיין

צילום וידאו וסטילס
כתובת:
טלפון:0522660788
95
99 מתוך 100
לפי 71 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
linoychen21   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
צילום היה אחד הדברים הכי חשובים לי בחתונה. עברתי על עבודות של עשרות צלמים וכשהגעתי למורן ידעתי שזה מה שחיפשתי. מהרגע שהוא הגיע ביום של החתונה הרגשתי איתו הכי בנוח בעולם. במקצועיות ונועם מורן ידע להדריך אותנו ולהוציא מאיתנו דברים שלא ידענו שאנחנו יכולים להוציא מעצמנו. כשראינו כמה מהתמונות בסוף האירוע היינו בהלם מהתוצאה המדהימה! בשקט שלו, עם חיוך וסטייל שיש רק לו, העברנו עם מורן יום מדהים שלא רצינו שיגמר. הוא היה קשוב לנו בכל רגע ותפעל את היום בצורה מושלמת. גם בצילומי משפחות עם אבי הצלם הנוסף שהגיע לחתונה ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש. מחכים בטירוף לשאר התמונות, והכי ממליצים בעולם!! תודה ענקית ❤️❤️❤️
הצג עוד

חנה וניר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מורן מדהים!! אומן אמיתי עם עין חדה ללכוד רגעים מרגשים, סצנות ייחודיות, וזויות מחמיאות ומדליקות! קיבלנו אלבום תמונות מטורף!! לא ידענו שאנחנו יכולים להיראות ככה. בנוסף, בארוע עצמו הוא היה מקסים ונעים וסופר מקצועי. ממליצים בחום רב!
הצג עוד

amy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מורן הוא אחת הבחירות הכי טובות שלנו! היה לנו חשוב לבחור בצלם שיודע לתפוס את הרגע בצורה הכי אותנטית שיש ולא לביים סיטואציות ומורן עושה זאת בצורה הטובה ביותר. מעבר לכך מורן סייע לנו רבות עם בלתמים שצצו לאורך הדרך והיה פשוט אלוףףף!! אני ובן זוגי לא מהאנשים ״המצטלמים״ ומורן גרם לנו להרגיש הכי בנוח בעולם והאווירה איתו לאורך היום הייתה מדהימהה, הרגשנו שאנחנו עם אחד החברה שלנו! ממליצים עליו מכל הלב❤️
הצג עוד

עברון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אני יכולה לדבר עד מחר על כמה מורן היה מקסים ביום החתונה, כמה היה לנו כיף איתו וכמה שהוא האיש הנכון ללוות אתכם ביום הזה אבל הדבר החשוב פה הוא התמונות, א-י-ז-ה תמונות מושלמות. ממליצים בטירוף. צלמים היו לנו ממש חשובים, לא רצינו וידאו או אלבומים, רק תמונות מושלמות והסתכלנו על המון תיקי עבודות של צלמים עד שהגענו למורן והתאהבנו. תסתכלו עוד קצת באתר/ אינסטגרם שלו ותתאהבו גם.
הצג עוד

lia   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
את מורן הכרנו דרך המלצה חמה של צלם הוידיאו שלנו. התאהבנו בעבודה שלו מהרגע הראשון, ובלב שלם בחרנו בו. גם כל הדרך לאירוע וגם ביום עצמו, מורן היה מדהים, מרגיע ומשרה אווירה טובה ורגועה. בעלי ואני, כמו רבים אחרים, מאד חששנו מהשלב של הצילומים והתמונות, שנינו בלשון המעטה לא מצטלמים הרבה ולא פוטוגנים מי יודע מה, אבל עוד מהפגישה הראשונה מורן הצליח לגרום לנו לשחרר ולהשאיר לו את העבודה, והנה התוצאה המדהימה לפניכם! :)))) חשוב לי גם לציין, באירוע עצמו מורן היה מקצועי בטירוף, גם הקדיש תמונות לכולם ולא פספס אף אחד ובאותו זמן, לא הרגשנו אותו כלל (במובן הכי טוב של המילה :)). מאחלת לכוווולם חוויה מדהימה כזו, ותודה תודה ושוב תודה!
הצג עוד

הגר ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרנו במורן מעיין אחרי שישבנו עם צלם אחר, שאמנם צילם נהדר אבל הכימיה איתו פחות עבדה. ועם מורן ידענו מהרגע הראשון – זה הצלם שלנו. מעבר לעובדה שהוא מצלם נפלא נפלא נפלא (אפשר לראות בתמונות) ולוכד רגעים אותנטיים ויפים, הוא גם פשוט בחור מקסים, מצחיק ונעים. היה כיף לבלות איתו את היום. ממליצים מכל הלב לבחור בו.
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מורן ליווה אותנו יום שלם. הוא היה נעים, מקצועי וגרם לנו להרגיש בנוח בסיטואציה שאנחנו לא רגילים להיות בה, ולשכוח מהמצלמה. אחד מהלוקיישנים לצילום שבחרנו היה סגור, ומורן בלי לעשות סיפור, מיד הוביל אותנו לנקודה אחרת שמצא והתמונות שם יצאו יפהפיות. לוקיישן נוסף דרש רמה מסוימת של הרפתקנות – ומורן זרם עם הכל בשמחה וגם ידע מתי להוביל ולהנחות אותנו. הוא אפילו התקדם לפנינו ומצא מקומות מיוחדים ויפים לצילום - כולל מקום עם גמלים!! מורן שמע שהחלטנו לא להביא צלם ווידאו וביוזמתו הציע להעביר מדי פעם לווידאו ולעשות לנו קטעים קצרים שנוכל אחר כך לערוך קליפ חתונה. הוא גם הביא במיוחד מצלמה נוספת וצילם לנו בווידאו את כל החופה! במהלך החופה והריקודים בקושי הרגשנו בנוכחותם של שני הצלמים, אבל אחר כך כשראינו את הסרטונים וקיבלנו את התמונות, הבנו עד כמה הם פירפרו סביבינו ותפסו כל רגע מרגש, מצחיק ומיוחד! התמונות יצאו מדהימות – וורד, אישתו של מורן שהיא מעצבת גרפית, עיצבה לנו אלבום מהמם שאנחנו מאוד מאוד מרוצים ממנו! לא יכולנו לעשות בחירה טובה יותר!
הצג עוד

sivanvanir   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מורן צילם חתונה של חברים קרובים, כך שהיה לנו ברור שמדובר בצלם מוכשר עם עין ייחודית. הצילומים שלו מדהימים ומרגשים ואנחנו ממש מרוצים מהתוצאה. מעבר לזה, הוא נתן לנו טיפים והמלצות מהרגע הראשון שנפגשנו איתו. במהלך הצילומים הוא ידע להרגיע אותנו, להצחיק אותנו ועזר להוריד את כל המתח של היום. בחתונה עצמה הוא השתלב באופן מושלם ותפס תמונות מבלי שבכלל הרגישו אותו. הוא היה הספק שהיה לנו הכי כיף לעבוד איתו, והוא הראשון להיות מומלץ על ידינו.
הצג עוד

Anton   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לא קל לבחור צלם - חיפוש באינטרנט מעלה המון תמונות של חתונות, איפור, שיער, חתן מופתע מהשמלה של הכלה, טיול בחוץ, קבלת פנים, ריקודים, סוף. הכל יפה, דומה, מרגש יותר או פחות, ובעיקר משאיר המון התלבטות במי לבחור... כבר משיחת הטלפון הראשונה עם מורן הרגשנו זמינות ויחס אישי. הפגישה הייתה מאוד נינוחה, הייתה תחושה שאנחנו יושבים בסלון אצל חבר טוב שטייל שנה ועכשיו אנחנו שמחים להיפגש ולעבור על התמונות שצילם בטיול:) למרות שהתמונות שראינו היו מחתונות שונות, ושל אנשים שבחיים לא פגשנו, התמונות סיפרו סיפור - סיפור משפחתי של אנשים אוהבים שנפגשו לחגוג עם חברים. ולא משנה בכמה אורחים מדובר - כל תמונה העבירה תחושה משפחתית, את החום שבחברות ואת ההתרגשות עצמה שעוטפת את יום החתונה. וזה היה בדיוק מה שחיפשנו...מישהו שנעים לשהות בסביבתו, שלא נרגיש מובכים מדי להסתובב ברחוב ולהצטלם, ושנרגיש בטוחים שאת יום החתונה נזכור לפרטים לעוד הרבה שנים בזכות הצילום שלו. לא המשכנו לעוד צלמים, דיברנו רק עוד פעם או פעמיים כדי לתאם קצת ציפיות ואת הלוז. ביום החתונה מורן הגיע מוקדם מהמתוכנן (7.00 בבוקר בחתונת שישי צהריים), היה אחראי על פלייליסט האיפור כדי להפיג את המתח של "זהו זה, זה מתחיל"... ויצאנו לדרך! עוד לפני שראו את התמונות חברים כבר התעניינו בצלם החמוד וההורים כבר שיבחו את הקלילות והאווירה הנעימה שהשרה באירוע... ימים ספורים אחרי האירוע כבר היו 'טעימות' מהחתונה בפייסבוק, ושבוע אחרי (שוב מוקדם מהמתוכנן) כבר קיבלנו 1600 תמונות באריזה מקורית, מחולקות לקטגוריות ולפי גדלים, שנוכל לשלוח במייל או להעלות לפייסבוק בקלות רבה יותר. השבחים לא איחרו להגיע וכמובן שהתמונות השאירו את כולם מרוצים – אותנו, את המשפחות, את החברים ואת החברים שלהם :)
הצג עוד

shlomia4   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את מורן הכרנו דרך חברים שהוא צילם אותם ואחרי שהצטרפנו לדף הפייסבוק שלו פשוט התמכרנו. ידענו שלא משנה על מה נצטרך לוותר בחתונה- אותו נרשה לעצמנו. בזמן הצילומים היה לנו קשה מאוד כי אנחנו לא זורמים מול מצלמה והוא הצליח להוציא מאיתנו את הבלתי אפשרי. המחמאות שקיבלנו על האלבום, הייחודיות שלו, המבע הצילומי זה משהו שעד היום עוד לא ראיתי אצל אף אחד ואני מרוצה שהוא הנציח לנו את האירוע הזה. בכל פעם שאני מראה את האלבום שלנו אני נהנת מחדש, לא האמנתי שאפשר להוציא מאיתנו את התמונות הללו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up