כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אסף דדוש

אסף דדוש

שמלות כלה
96
96 מתוך 100
לפי 251 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אביב   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אחרי שהרעיון לסגנון של השמלה שלי עבר אבולוציה קבעתי פגישה אצל אסף (בלי לזכור ששמלה של אסף הייתה התמונה הראשונה של שמלות כלה ששמרתי לי לרפרנס). אסף קיבל אותי לסטודיו והדבר הראשון שראיתי זאת כלה שבדיוק יוצאת ממדידה אחרונה לפני החתונה, שם הבנתי שאצל אסף אני סוגרת ויהי מה. ניגשנו למדידות ומדדתי אצלו כמה שמלות, בחרתי אחת וכמה ימים אחרי זה ביקשתי לבוא למדוד שוב כי משהו לא הרגיש לי שלם. אסף קיבל אותי בזרועות פתוחות והיה סבלני מאוד עד שהחלטנו על השמלה המיועדת. בעקבות המלחמה המדידות הצטמצמו לחודש אחד במהלכו הגעתי למדוד את השמלה שלוש פעמים כשהמדידה השלישית הייתה המדידה האחרונה. אסף התאים לי את השמלה בצורה מושלמת לגוף והיא הייתה נראית כאילו נתפרה עלי, עם מלא סבלנות, וטעם טוב. מאוד ניכרת המקצועיות שלו וההבנה של צרכי הכלה. הוא הרגיע אותי כשהייתי הכי לחוצה וגרם לי להרגיש הכי יפה שיש. תודה אסף ❤️
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאסף מזה שעברתי ברחוב וראיתי את השמלות המושלמת בחלון, ועשיתי את הבחירה הנכונה. החוויה שלי עם אסף מההתחלה עד הסוף היה מושלם, הוא מעצב מוכשר ברמות, וסבלני, והכי חשוב הרגשתי כמו נסיכה יפייפיה עם השמלה שהוא תפר לי
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאסף דרך המלצה של חברה ומיד התאהבתי בו ובשמלות שלו.הוא היה המעצב הראשון והאחרון שהייתי אצלו ואני שמחה על כך.זכיתי לקבל יחס אישי, מקצועי, זמינות, רגישות ומקצועיות.ממליצה בחום!

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאסף בעקבות הרבה המלצות שראיתי ואחרי שהייתי בלא מעט מקומות. רק שם מצאתי את ה-שמלה המושלמת בשבילי! ולא הפסקתי לקבל עליה מחמאות ביום של החתונה.מעבר לזה שאסף מוכשר בכל קנה מידה אחר, הוא מקצוען בטירוף, שירותי, זמין ופדנט ולא הפסיק לעבוד על השמלה עד שהגענו לתוצאה המדויקת! אסף גם ייעץ לי בהתלבטויות נוספות שהיו לי לאורך ההכנות לחתונה ופשוט היה שם בכל שלב בסבלנות ורגישות. תודה אסף שגרמת לי להרגיש נסיכה ליום אחד!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אסף היה מקצועי ברמות ופרפקציוניסט. קיבלתי המון מחמאות על השמלה והרגשתי פיה.

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין על השמלות של אסף!!! החתונה שלי לא הייתה קיימת אם לא הייתי עם השמלה שלו המהממת!!!!נהנתי המון גם לדבר עם אסף כמו בן אדם וגם כמו איש מקצוע. איש הכי הכי הכי טוב ומקצועי בעולם!!!! נהנתי כל רגע!! ושמלה יצאה פשוט מהממת!!!
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מדובר בכישרון על שתופר לך שמלה שתרגישי בה יום שלם נסיכה, נוחה ויפייפה שאין דברים כאלו! עם ידיים ולב זהב הרגשתי בטוחה ומאושרת לקראת היום המרגש הזה, אסף תמיד שם להקשיב ולהכיל, עושה את עבודתו מהנשמה! פשוט אין מילים לתאר.. באמת רמה מעל כולם!
הצג עוד

Ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל אסף הגעתי דרך המלצה מאחותי, חיפשתי שימלה כבר זמן רב ובמספר מקומות שונים ללא הצלחה ובנוסף גיליתי שאני בתחילת ההריון מה שעשה את המשימה לקשה ומורכבת אפילו יותר.מיד בפגישה הראשונה התרשמתי ממבחר השמלות היפיפיות, הכישרון והאופי הנינוח, הסבלני והנעים של אסף. ידעתי שהגעתי למקום הנכון והרגשתי ביטחון מלא להפקיד את המשימה בידיו. אסף לבקשתי שילב אלמנטים שונים שאהבתי מעיצובים נפרדים אל תוך שימלה אחת מושלמת שנתפרה במיוחד לטעמי, תוך כדי התעכבות על הפרטים הקטנים ביותר, בסבלנות עצומה ודקדקנות שמעידה על פרפקציוניזם ואהבה גדולה למקצוע (כל מה שכלה יכולה לבקש לעצמה ממעצב במיוחד במצב שהגוף משתנה משבוע לשבוע ) התוצאה היתה פשוט מהממת ולא היה אחד שלא החמיא והתרשם מהעיצוב והביצוע המושלם שלו. במהלך הערב היה לי נוח ונעים והרגשתי יפיפיה בשימלה בדיוק כפי שחלמתי. כל החוויה עם אסף היתה כיפית ומרגשת והרגשתי שרואים ומתחשבים בדעתי בכל שלב ושלב בדרך. מאושרת מאוד שבחרתי בו וממליצה בחום ובפירגון ענק לכולן. אסף תודה מכל הלב על הכל. אוהבת מאוד - איילת
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואו ואו ואו, אולי הספק שאני הכי מרוצה ממנו! יש לו יד מדהימה בעייני, השמלות שלו מטריפות אחת אחת וקשה לבחור! יש לו יד ייחודית באמת, בקטע שכמה בנות שאלו אותי ישר אם השמלה היא ממנו - כלומר זיהו שזה שלו וזה כבר אומר הכל. חייבת להודות שאני עוקבת אחריו כבר שנים, עוד הרבה לפני שהתארסתי ואחרי שהתארסתי ובאתי לפגישה הבנתי שהוא גם בן אדם מהמם, נעים ונוח איתו. הוא מקצועי ויוציא אתכן מושלמות.
הצג עוד

yafit izkoviz   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ככלה חרדתית😅 כל כך חשוב האנשים שסביבך.. שהם מכילים ומבינים אותך .. אסף הוא דוגמא מטורפת לזכייה הכי גדולה שלי ולבחירה הכי טובה שלי (אחרי בעלי🤭) לא צריכה לציין שהשמלה מהממת ובדיוק למידותי, גרפה מחמאות בלי סוף! וואלה יש שיחשבו שהמחיר משנה.. אבל עבורי ממש לא, שווה כל שקל! בשביל השקט והבטחון שלי ❤️❤️🙌🏼 תודה לך אסף, על שירות מטורף, יחס אישי, הגשמת החלום שלי, שאתה מסתכל ומדבר אלי בגובה עיניים, נותן לי להביע את דעתי הכאילו "מקצועית" ולהתייחס אליה ברצינות ולקחת לצומת לבך, לא ברור מאליו ואין לי ספק שאני זכיתי בך ובשמלה המטורפת שלך!כל כלה שתבחר בך זכתה ובענק🙌🏼❤️🤍 פרנסה טובה, אמן!! ✋🏼 אתה אחד שאני יכולה להגיד בביטחון שמגיע לו ביג טיים 🙌🏼 אני ואחותי פשוט מאוהבות בך ובשמלות שלך!פשוט מוכשר!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up