כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אסף דדוש

אסף דדוש

שמלות כלה
96
96 מתוך 100
לפי 254 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ניקול   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהתארסתי ידעתי בדיוק שאני הולכת לאסף. כמובן שהוא לא אכזב והשמלה הייתה מעלפת, לא הפסקתי לקבל עליה מחמאות!
הצג עוד

Rivka   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואו אין לי מילים לתאר כמה אני שמחה שזכיתי להתחתן עם השמלה של אסףאדם נפלא מאיר פנים רגיש סבלני ואכפתי כל-כךהרגשתי שאני הכלה היחידה שלו באמת !באתי עם כל מיני רצונות ורציתי כל מיני שינויים כי רציתי שמלה צנועהוהוא עשה לי שמלה מדהימה הרבה מעל מה שדמיינתיאין דברים כאלהתודה רבה רבה לך אסף המקסים אין עליך בעולם ❤️❤️❤️
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
לאסף דדוש, סטודיו לשמלות כלה בצפון דיזינגוף, הגעתי במקרה בשיטוט ברחוב, ובחלון הראווה ראיתי מגוון שמלות בסגנון שדימיינתי. התהליך עם אסף היה הכי מקצועי, עם המון סבלנות, הכלה ונתינה ודיוק. בלי הגבלת פגישות עד שהשמלה ישבה בול ויצאתי הכי מרוצה.
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי שהרעיון לסגנון של השמלה שלי עבר אבולוציה קבעתי פגישה אצל אסף (בלי לזכור ששמלה של אסף הייתה התמונה הראשונה של שמלות כלה ששמרתי לי לרפרנס). אסף קיבל אותי לסטודיו והדבר הראשון שראיתי זאת כלה שבדיוק יוצאת ממדידה אחרונה לפני החתונה, שם הבנתי שאצל אסף אני סוגרת ויהי מה. ניגשנו למדידות ומדדתי אצלו כמה שמלות, בחרתי אחת וכמה ימים אחרי זה ביקשתי לבוא למדוד שוב כי משהו לא הרגיש לי שלם. אסף קיבל אותי בזרועות פתוחות והיה סבלני מאוד עד שהחלטנו על השמלה המיועדת. בעקבות המלחמה המדידות הצטמצמו לחודש אחד במהלכו הגעתי למדוד את השמלה שלוש פעמים כשהמדידה השלישית הייתה המדידה האחרונה. אסף התאים לי את השמלה בצורה מושלמת לגוף והיא הייתה נראית כאילו נתפרה עלי, עם מלא סבלנות, וטעם טוב. מאוד ניכרת המקצועיות שלו וההבנה של צרכי הכלה. הוא הרגיע אותי כשהייתי הכי לחוצה וגרם לי להרגיש הכי יפה שיש. תודה אסף ❤️
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאסף מזה שעברתי ברחוב וראיתי את השמלות המושלמת בחלון, ועשיתי את הבחירה הנכונה. החוויה שלי עם אסף מההתחלה עד הסוף היה מושלם, הוא מעצב מוכשר ברמות, וסבלני, והכי חשוב הרגשתי כמו נסיכה יפייפיה עם השמלה שהוא תפר לי
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאסף דרך המלצה של חברה ומיד התאהבתי בו ובשמלות שלו.הוא היה המעצב הראשון והאחרון שהייתי אצלו ואני שמחה על כך.זכיתי לקבל יחס אישי, מקצועי, זמינות, רגישות ומקצועיות.ממליצה בחום!

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאסף בעקבות הרבה המלצות שראיתי ואחרי שהייתי בלא מעט מקומות. רק שם מצאתי את ה-שמלה המושלמת בשבילי! ולא הפסקתי לקבל עליה מחמאות ביום של החתונה.מעבר לזה שאסף מוכשר בכל קנה מידה אחר, הוא מקצוען בטירוף, שירותי, זמין ופדנט ולא הפסיק לעבוד על השמלה עד שהגענו לתוצאה המדויקת! אסף גם ייעץ לי בהתלבטויות נוספות שהיו לי לאורך ההכנות לחתונה ופשוט היה שם בכל שלב בסבלנות ורגישות. תודה אסף שגרמת לי להרגיש נסיכה ליום אחד!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אסף היה מקצועי ברמות ופרפקציוניסט. קיבלתי המון מחמאות על השמלה והרגשתי פיה.

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין על השמלות של אסף!!! החתונה שלי לא הייתה קיימת אם לא הייתי עם השמלה שלו המהממת!!!!נהנתי המון גם לדבר עם אסף כמו בן אדם וגם כמו איש מקצוע. איש הכי הכי הכי טוב ומקצועי בעולם!!!! נהנתי כל רגע!! ושמלה יצאה פשוט מהממת!!!
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מדובר בכישרון על שתופר לך שמלה שתרגישי בה יום שלם נסיכה, נוחה ויפייפה שאין דברים כאלו! עם ידיים ולב זהב הרגשתי בטוחה ומאושרת לקראת היום המרגש הזה, אסף תמיד שם להקשיב ולהכיל, עושה את עבודתו מהנשמה! פשוט אין מילים לתאר.. באמת רמה מעל כולם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up