כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלון ליבנה
92
80 מתוך 100
לפי 241 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הודיה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הסטודיו של אלון ליבנה היה המקום הראשון שהגעתי אליו למדידה. קיבלה את פנינו יפעת, שהיתה מקסימה ברמות. היא יצרה אווירה כיפית וקלילה, הבינה את הצרכים שלי והוציאה לי שמלות מדויקות. השמלה השלישית היתה השמלה שקניתי ויצאתי סופר מרוצה מהבחירה.
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל אלון לבנה הגעתי במיוחד כדי למדוד את שמלת החלומות דגם אושיין בחנות הסאמפלים! קיבלה את פנינו נוי הסטייליסטית המהממת שהייתה נעימה, סבלנית והפכה את המדידה לחוויה כייפית וקלילה. השמלה הייתה הכי קרובה למושלמת ונדרשו תיקונים קלים בלבד (הלכנו לנטלי התופרת של אלון לבנה בחולון שהיא גם מקסימה ומקצועית). קיבלתי אין סוף מחמאות על השמלה, השמלה הייתה מדויקת, נוחה וקלאסית.
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מאז שהייתי בת 17/18 חלמתי לצעוד לחופה בשמלה של אלון ליבנה, בשנה הנוכחית זכיתי להגשים את החלום הזה ולא יכולתי לקוות לטוב יותר מזה.
הצג עוד

אלינור   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה פשוט אהבה ממבט ראשון. נוי מקסימה ועזרה לי למצוא את שמלת חלומותיי וקרן היתה זמינה לי לכל שאלה, כל הזזת תור, והרגשתי פשוט בידיים הכי טובות שיש. אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלה שלי, והיה לי הכי כיף בעולם להגיד שהשמלה מאלון לבנה💜🤍
הצג עוד

Ronnie   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלון ליבנה אחרי שהיינו אצל מעצבים ברמה מאוד גבוהה, וראינו שמלות יפהפיות, אבל היחס היה מתנשא ולא נעים.ואז הגענו לאלון ליבנה, קיבלו אותנו מאוד יפה, והיו מאוד נחמדים וסבלנים. ואחרי מעט מאוד מדידות, מצאנו את שמלת חלומותיי, לא היה אחד מהמשפחה הקרובה שלא אמר ״את חייבת ללכת על השמלה הזאת״.סגרנו במקום.ואז התחלנו את התהליך עם קרן המ-ק-ס-י-מ-ה!קרן נתנה לי כל התהליך תחושה, שלא משנה מה, היא פה בשבילי. היא נתנה לי ביטחון, גרמה לי להרגיש בנוח ושיש מי שדואג לי.אפילו, כאשר שבוע לפני לקיחת השמלה, המחוך היה בול במידה, אבל מהלחץ באותו שבוע ירדתי הרבה במשקל, וביום שאספנו את השמלה, היה צורך לעשות תיקון משמעותי. כמה סבלנות, ואיזה יחס מקסים, לא נתנו לי ללכת עד שזה היה מושלם והייתי בעננים. ובאמת ביום הארוע, ואוו, הרגשתי 10/10, לא הייתי משנה סנטימטר, וכמה מחמאות קיבלתי! זה היה תענוג והרגשתי כמו נסיכה, הייתי בעננים.זה לא רק מקום שהעיצוב ברמה הכי גבוהה והדגמים יפהפיים, גם מתייחסים אלייך ככ יפה, אפס התנשאות, אפס סנוביות, רק סבלנות, זריקות ביטחון ומקצועיות ברמה הכי גבוהה.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שמו של אלון ליבנה במקומו מונח, אבל הכל מתברר ברגע שמגיעים לסלון. קודם כל המקום יפייפה, היחס, הליווי של קרן ותהילה שתמיד היו שם ועזרו, איך שהן התאימו את השמלות אליי לפי הדרישות שלי, איך שהשמלות יושבות על הגוף. שמלה ושירות ברמות הכי גבוהות שיש!!! ויש אופציה להתרשם גם משמלות שהן לא בהכרח במידה שלי. מהיום הראשון עד היום האחרון הכל היה וואו!!!
הצג עוד

רחלי אביטבול   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לאלון לבנה הגעתי אחרי שבת דודה שלי תפרה שם, בפגישה הראשונה לא היתי סגורה על עצמי והרהרתי האם אני אוהבת את הסגנון שבחרתי. בפגישה השנייה שכמובן היתה ללא תשלום למי שדואגת, כבר הגעתי מפוקסת הפגישה היתה עם נוי המושלמת שממש קראה אותי כמו ספר והבינה את כל מה שרציתי שיהיה לי בשמלת כלה אמא שלי לא היתה איתי ולכן לא סגרתי בפעם השלישית הגעתי לסגור את השמלה ולקחת מידות להתחלת התהליך. מי שיצא לה למדוד פעם או פעמיים שמלות כלה יודעת שעד פה כל התהליך לא מובן כבר. מהשנייה שסגרתי קבלתי זמינות מלאה, חום ואהבה בלתי פוסקים, חיזוקים ואת הדעה הכי מקצועית ואמינה שיש. החזרתי את השמלות שלי בדמעות שאיזה באסה לי שהו לא נשארות רק שלי לנצח.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הליווי של קרן היה פשוט מקצועי וכיפי! השמלה הותאמה בדיוק למידותיי . השמלה הייתה נוחה, קלאסית ומההמת שגרפה המון מחמאות. הרגשתי טבעי ולא בתחפושת. השמלה הייתה מורכבת משני חלקים, כך שלמעשה נתן תחושה של שתי שמלות שונות בשמלה אחת, הפירוק וההרכבה של השובל היה נוח וקליל. ממליצה בחום! כל השמלות של אלון מהממות ולא פחות חשוב הייחס היה אישי וחם.
הצג עוד

חן שטיינר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לא תיארתי לעצמי שאבחר בשמלה עם נפח, אבל מהרגע הראשון שמדדתי אותה זו הייתה אהבה ממבט ראשון. מעבר לשמלת החלומות השירות מול הצוות היה הגבוהה ביותר. יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך. תחילה ספיר ליוותה אותי בסבלנות ואחכ קרן המדהימה שהייתה לי זמינה בכל עת וקשובה לרצונות שלי.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
במכירה הכל היה סבבה, אחכ התדרדר לחלוטין השמלה הייתה שונה מהשמלה שסגרתי בטענה שהמידה לא הייתה אותה המידה, כל שינוי שסיכמנו עליו במדידות בפועל לא שונה עד למדידה הבאה שזה היה חוויה סופר שלילית. מבחינה מקצועית וטכנית-ביום שהייתי אמורה לאסוף את השמלה קרה אותו הדבר והשינויים שסוכמו לא קרו,המחוך(שנמדד שבוע קודם ואמרתי שגדול עלי) היה ענקי, ברמה שהתופרת אמרה שככה הוא צריך להיות,שמחוך יושב ונשען על המותן ורק כשאמרתי שהצדדים עולים אחד על השני ואין רווח כמו שאמור להיות במחוך הסכימה להקטין אותו (יומיים לפני החתונה!) בפועל הבנתי מהספקים שלי ומעצבת השמלה השניה שאין שום צורך במחוך עם שרוכים כשלא רואים אותו(היה רוכסן מעל שסגר הכל) תחושה כזו שהשמלה עלתה המון אבל נועדה גם לכך שימכרו אותה בהמשך ויוכלו להתאים אותה לבאה. בקיצור חוויה לא מקצועית, לא יעילה ולא שווה את הכסף. השמלה הייתה סופר דופר לא נוחה הייתה יפה ונקיה אבל גם לזה לא הייתי מגיעה בלי להתחנן שישנו את כל מה שביקשתי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up