כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קלאב הוטל אילת
36
59 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
20 מתוך 100
שירות פח הילדים לא אהבו חשמל חשוף בבריכה עובדים לא נעימים צועקים על הילדים פשוט לא להתקרב !!!! לא מומלץ
הצג עוד

keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
המלון הכי פח שקיים בארץ . זה התחיל בקבלה שצעקו עלי מדוע לא עשיתי בדיקות לילדי שבאתר המלון במפורש כתוב שלא צריך . זה המשיך שנתנו לנו חדר מלוכלך , שירותים זוועתים שאני ניתקתי אותם ( קניתי מגוון של ניקול לשירותים) . החדר שלנו היה פונה לכיוון הבארים ,שציינתי זאת בתחילה אמרו שלא תשמעו כלום ,נראה לכם??? בלילה הרגשתי כמו במועדון. בעלי ירד לבקש להחליף חדר אמרו לו שאין אפשרות , שאני ירדתי וצעקתי( ככה רק הם מבינים ) אז כמובן שהעברו אותנו לחדר שאני רציתי . לא ניקו לנו את החדר, לא את השירותים ולא החליפו סדינים . אוכל של שקל וחצי בקיצור מלון של שקל וחצי ,טעות איומה איומה עשיתי שסגרתי שם . מלון חמישה כוכבים🤣🤣🤣🤣, מלון שלוש והייתי נחמדה .
הצג עוד

yoval5559   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
המלון קלאב הוטל אילת מחיר סביר.  מלון מתאים לילדים מבחינת בריכות שחיה ומשחקים אבל - שירות גרוע, זמן המתנה ביולי - באוגוסט לקבלת חדר לפחות שעתיים וחצי !! עם מספרים כמו בתור לביטוח לאומי או ללשכת תעסוקה או גרוע יותר משהו שלא רואים בשום מלון. איום ונורא. כרטיס לחדר עושה לכולם בעיות ולא פותח ושוב ושוב צריך לרדת לקבלה לסדר את זה.אומרים להרחיק את הכרטיס מטלפון נייד אבל גם כשלא לוקחים נייד בכלל הכרטיס של החדר בעייתי ולא נפתח. מסתבר שזו בעייה מוכרת שם במלון שגורמת לעגמת נפש לרדת לעלות לבקש לפתוח מעצבן. מיזוג באילת בשיא החום פשוט לא יאומן אין מזגן בכל מקום במלון, המזגן בחדרים חלש, במסדרונות ובקומות אין בכלל מזגן, במסעדות ובמשחקים ויתר השטחים הציבוריים אין מזגן. ורק בלובי יהכניסה ש מזגן. פשוט לא יאומן חם שם ולא ממוזג. לסיכום - לא שווה את החסכון במחיר ולא תענוג. חוויה שהיא טראומה. בושה
הצג עוד

תמר@   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לפני בערך 12 ש\' יצא קלאב הוטל ב\"סייל\" מסוג חדש.. מכירת יחידות נופש לכל החיים... בימים ההם שחבילות לחו\"ל היו עם מחירים בשמיים ההצעה לקנות יחידה לשבוע (א עד א) תשלום חד פעמי עבור רכישת שבוע מסויים בשנה ואחזקה שנתית נשמעה למי ומי די מעניינת.. ואנחנו בינהם..אחרי כמה שנים  כן נשמע משעמם לחזור שוב ושוב לאותו מלון אבל אין פעם שלא חזרנו מרוצים ומאוד! המלון ממוקם מול קניון \"מול הים\" ובצמוד לו כמובן ה-טיילת  וזה יתרון רציני לחובבי קניות ... נקיון וטיפוח כל האזורים ברמה גבוהה, תענוג לטייל מסביב לבריכות (כ-7) בין עצי תפוז לצפות במפלים ולהכנס עם הילדים לצוללת המלאכותית ולצפות בשוחים בבריכה. הסוויטה-חדר שינה וסלון מרווח(=חדר ילדים) עם מטבחון ומרפסת שמש.. פה התחושה שהזמן עמד מלכת והכל כמו ביום שגזרו את הסרט החגיגי בכניסה למלון .. אותם כלי האוכל הכחולים אותם הכסאות אותם הטלויזיות(הגיע הזמן להשתדרג לפלזמות לא?) אותם השמיכות..(!) רק שסופסוף החליפו את הקומקום לאחר! לא שהישן הוא הוא לא טוב (בעיקר כשהוא מתוחזק היטב כמו פה) אלא שהחדש הוא טוב בהרבה.. לילדים למבוגרים יש תוכניות מגוונות לבילוי במהלך היום עם צוות בידור מקסים- ולא רק בעונת הרחצה. לסיכום -חוייה נעימה מאוד במיוחד..נתראה בשנה הבאה!!  
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up