כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ישראלה קריבושי - שמלות ערב שמלות כלה

ישראלה קריבושי - שמלות ערב שמלות כלה

שמלות ובגדי ערב
66
67 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ברצוני להודות לישראלה קריבושי שהפכה אותי לזוכת "אוסקר" אמיתית בחתונתה של בתי. השמלה המהממת שמצאתי בבוטיק העשיר והמגוון בשמלות ערב של ישראלה ,קיבלה מחמאות רבות ואני הרגשתי מלאת סטייל ושיק פריזאי.
הצג עוד

סמדר לוי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ישראלה היקרה, מה זה הצלת אותי, לאחר ששמלה שהזמנתי באינטרנט הגיעה אסון טבע ויכולה לשמש כסמרטוט, הגעתי אלייך והפכת אותי בן רגע למאושרת, המקצועיות שלך והמסירות ועל כך שהרגעת אותי מהרגע הראשון עם החיוך שלך לאחר שהייתי לחוצה ובפאניקה, אין עלייך, ממליצה עלייך בכל חום ואהבה לכל החברות שלי, תודה תודה ותודה, סמדר לוי
הצג עוד

dan61950   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לישראלה קריבושה דרך חברה שהמליצה לי עליה, ישראלה מקצועית ובעלת עין חדה והתאימה לי את השמלה הכי מתאימה לי ונראיתי בחתונה מיליון דולר, קיבלתי הרבה מחמאות על השמלה, מחמאות אמיתיות, אבל הכי חשוב היחס והמקצועיות של ישראלה והסבלנות הרבה אשר הקדישה לי למרות שהייתי "נודניקית" שווה כל אגורה. אני ממליצה על ישראלה לכל אחת ללא שום שאלה.
הצג עוד

danamiz886   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אני רושמת כאן המלצות על ישראלה קריבושי בכל לב. בהתחלה חשבתי שהיא סנוביתף צריך לקבוע פגישה מראש כאילו היא דוקטור, אבל לאחר שהגעתי אליה והיא עבדה רק איתי כמעט שעתיים בצמוד ללא שום הפרעות, הבנתי למה הפגישה מראש. ישראלה התאימה לי את השמלה הכי מתאימה לי בסבלנות ובחיוך, אני כבר לא בת עשרים אבל ישראלה בהחלט החזירה אותי עשרים שנה אחורה, השמלה ישבה עלי בול אמנם לקח שתי מדידות אבל היה שווה. קיבלתי מחמאות ללא סוף. ממליצה בכל מאודי, כבר שלחתי אליה שתי חברות שלי שהודו לי ששלחתי אותם לישראלה.
הצג עוד

eliana300   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אין על ישראלה, אומרת מכל הלב, חרשתי את דיזנגוף, חרשתי אל כל הקניונים ולא מצאתי כלום, אצל ישראלה מצאתי בדיוק את מה שרציתי, וישראלה עצמה? איזה מקצועית, איזו עין, איזו סבלנות, איזו עדינות, התאהבתי בה, אומרת לכולן חד משמעית, אם אתן צריכות שמלת ערב יפה גשו ישר לישראלה קריבושי, חבל לבזבז כל דקה במקום אחר, אני יודעת שאני נשמעת כנו פרסומת לישראלה, אבל באמת מגיע לה את כל הפרגון שבעולם
הצג עוד

לוס_אנגלס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
ניסנו אמא שיל ואני, בתור אחות ואמא של חתן לקבוע פגישה, נשמע בטלפון כאילו אין לה מנהלת סטודיו או עזרה והאישה עסוקה. והיא חייבת עזרה כי פשוט אין מי שעונה כמעט לטלפון. לא הצלחנו לקבוע איחתה כי לא היה שום מענה. בשלב מסויים ויתרנו ופשוט ניגשנו לחנות. הגברת כמובן הפנתה אותנו חזרה לקביעה דרך הטלפון שלה ואמרה להתקשר לנייד כי הטלפון בסטודיו לא עובד. היא דיברה מאד לא נעים, מאד מזלזל ונראה כאילו הפרענו לה ואנחנו בכלל לא רואיות ליחס שלה. אני בתור נותנת שירות בעצמי בתחום האופנה , הזעזעתי מאיך שהיא דיברה. אם כל הכבוד להצלחה ולקולקציה , יש צורה בה מדברים עם לקוחות. את לא יכולה להתפנות לכולם? אין לך מי שיענה לטלפון? את יכולה לשכור ב24 לשעה איזה חמודונת שתענה ותקבע לך פגישות. זה יהיה גם יחותר מקצועי וגם יאפשר לך לתת את השירות שהלקוחה רוצה.
הצג עוד

cohavitprazo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בסטודיו הזה ולא אחר אחותי סופסוף מצאה את ה-שמלה לערב המיוחד של חיי. הסתובבנו בחנויות בשביל למצוא לה שמלה נראה לי יותר ממני אפילו (טוב הגזמתי) ופשוט לא אהבנו כלום.אצל ישראלה לעומת זאת מצאנו שמלה מדהימה שאחת מהן הייתה בול מה שאחותי חיפשה. לאחר כמה מדידותותיקונים מינוריים השמלה ישבה על אחותי כמו כפפה והייתה פשוט מהממת. פחדתי כבר שהיא תגרוףיותר מחמאות ממני חחחח בקיצור שווה לבדוק
הצג עוד

דניאלהפ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
בתאריך 17.06.11 הגעתי לחנות של ישראלה קריבושי בכוונה מלאה לרכוש שמלה מסוימת לחתונה משפחתית לאחר שהתרשמתי מהשמלות באתר.כאשר הגעתי לחנות קיבלה את פניי אחת המוכרות וסייעה לי במציאת השמלה המבוקשת. המוכרת נקבה במחיר של 3300 ש"ח שהיה מקובל עליי בהחלט ונפניתי למדוד את השמלה. כאשר הייתי בדרכי עם השמלה לתא המדידה, הגיחה הגברת קריבושי לפתע ובזלזול ובנימה מתנשאת שאלה אותי אם יש לי 4500 ש"ח "להשקיע על השמלה" ומיד חטפה מידי את השמלה באומרה שהשמלה איננה למדידה. ברצוני לציין כי זהו סכום שהייתי בהחלט מוכנה לשלם על השמלה, אך לא זה המחיר שבו נקבה המוכרת ששרתה אותי קודם לכן.אני נדהמת ומזועזעת מתגובתה של המעצבת. האם קיבלה קודם לכן פירוט עובר ושב של חשבוני? מדוע אם כן הסיקה שאין ביכולתי לעמוד בתשלום על השמלה? ומדוע כאשר אני בדרכי לתא המדידה החליטה שהשמלה איננה למדידה?יחסה של המעצבת תמוה מאד בעיני שלא לומר מחוצף ומזלזל. האם לקוחה אמורה לחוש כאילו עושים לה טובה בכך שהיא מקבלת שרות ומודדת שמלות של גברת קריבושי?את חבל.... השמלה שלי בחרתי לרכוש אצל מעצבת אחרת עם שמלות יפות לא פחות אך יחס טוב בהרבה.
הצג עוד

solitvenir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחרתי שמלה מדהימה ביופיה. תפורה היטב לפי מידות גופי . קיבלתי שרות מקסים במקום ומאוד נהניתי מחווית הקניה.אני קיבלתי המון מחמאות כל הערב ועכשיו אמנם מוכרת את השמלה אבל בהחלט קשה לי. העברתי איתה תקופה קצרה אך נפלאה ואני מקווה שמשתרכוש אותה תהינה מנה בדיוק כפי שאני נהניתי.
הצג עוד

daniel1962   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני ואימי קנינו אצלה שמלות ערב לחתונה של אחותי, שמלות חבל על הזמן והיחס החם והמקצועי היה לא מהעולם הזה, ממליצה בכל חום שרק יכול להיות
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up