כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עובד כהן

עובד כהן

שמלות כלה
כתובת:חולון
טלפון:03-5185757,077-532-2464
36
61 מתוך 100
לפי 26 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מזל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
הגעתי לראות שמלת ריקודים לחתונה ועובד כל שנייה אומר מחיר אחרואפילו במעמד המכירה שינה לי תמחירסגרתי בסוף, ואז למחרת התחרטתי וביקשתי לבטל עסקה כי המחיר היה יקר ליועובד התעצבן וחסם אותי מהווצאפאני ממש לא ממליצההה לכן להתקרב לשםםיחס מזלזלל ולא שירותי והמחיר סתם יקר ולא מוצדק!!!
הצג עוד

איריס   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
45 מתוך 100
באתי עם אחותי למדוד שמלה לאירוע של הבת שלה.נכנסו למקום גדול מסודר מלאא שמלות ..כמויות בכל הצבעים.אחותי מידה גדולה בין 42 ל44 ומה שהיה לה להראות זה שמלה אחתת!!! שגם ממש לא התאימה..בושה וגועל נפש ..השמלות הם לא רק לדוגמניות!!!! תתביישו!! פשוט ביזיון.מקום מגעיל אל תלכו.
הצג עוד

דניאלה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
20 מתוך 100
הגענו מעיר רחוקה אל הסטודיו של עובד, כשהגענו נאמר היה לנו שיש שמלות ערב ב-״אאוטלט״, ומדדתי שמלה שראיתי , והיה דרוש בה מספר תיקונים: מכפלת,תפירת חרוזים , סידור קפים ועוד כמה דברים, התיקונים נעשו ברשלנות! לאחר טיפול בתיקונים השמלה כבר לא עלתה עלי כי התופרת שם הידקה את השמלה באופן כזה שלא איפשר לי לעלות את השמלה על הגוף-לא מקצועי לחלוטין, עובד בא ואמר לה תוציאי את הכול- וצריך לתפור את זה על הגוף, ואז אכן התופרת תפרה לי על הגוף , ולאחר מכן הבנתי שעדיין יש תיקונים לעשות, והשימלה עדיין לא במצב לביש, התופרת מיהרה ללכת, שידרה שהיא לחוצה וממהרת ללכת, רציתי למדוד את השמלה פעם שלישית אחרי התיקונים הנוספים , ואז היא מיהרה להגיד לי זה כבר על הקולב ואל תדאגי וחזרתי הביתה במחשבה שהכל בסדר. הגעתי הביתה ומדדתי שוב והבנתי שהשמלה רחוקה מלהיראות כמו שצריך , התקשרתי כמובן לסלון שהייתי באזור - והיחס שקיבלתי בטלפון היה מזלזל, משפיל ומעליב, ובעיקר דאגו להשמיע לי שקניתי את השמלה מה-׳אאוטלט!׳ מדובר בשמלה של 2,000 שח ולא של 200 שח- הגעתי לסטודיו של מעצבים כביכול . שורה תחתונה - נאלצתי לקחת את השמלה לתופרת פרטית והתיקונים עלו בעוד 500 שח !!! לא ממליצה ! לא להתקרב! מזעזע ופשוט מביש.
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
20 מתוך 100
נתחיל בזה שהשירות היה מזעזע, עובד פשוט בלי עצם בלשון, מדבר ללקוחות שלו בצורה מזעזעת ומזלזלת ברמות.נתחיל בזה שיום לפני החתונה הייתי צריכה לעבור תיקונים לשמלה, השמלה הייתה קרועה והרוסה יום לפני החתונה!!!משהו הזוי לחלוטין, הוא פשוט נתן לי ללכת עם שמלה הרוסה לחתונה, אמר זה מה שקנית ואם את רוצה את יכולה להשאיר כאן את השמלה וללכת הביתה! ממש במילים האלו!שתבינו את המצב!!מזעזע שיום לפני החתונה הייתי צריכה ללכת אליו ולבכות לו שם 4 שעות שיתקן לי את השמלה ההרוסה שלו!לא נדבר על זה שפספסתי יום בבית מלון בגללו ובגלל שהוא שחרר אותי עם שמלה שלא ישבה עלי טוב בכלל!אל תתקרבו לשם!!
הצג עוד

manal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הגעתי דרך האינסטגרם לשמלה שאהבתי ובחרתי באחרת בסוף, בהתחלה היו נחמדים אבל אחרי שמשלמים תשלום ראשון (כשידעו שהאירוע מאוד קרוב) לא ביצעו את כל התיקונים וכשהתעקשתי להצר עוד עשו פרצופים ועשו את זה גרוע, לא הוסיפו מחטב וכשביקשתי יום לפני החתונה של אחי עובד שרבב תוך ששיחק בטלפון ״זאת הבטן שלך מה את רוצה ממני, אין אפשרות למחטב, תחתכי את הבטן שלך״. בנוסף, השמלה נקרעה באזור השחי בתחילת החתונה- קרע שראיתי במדידה הראשונה ונתפר בתיקונים רק שעשו את זה בצורה חאפרית. בהתחלה ניסה לטעון שזה התכשיט והראיתי לו שזה הבד עצמו ואז ענה ״טוב זה קרה אין לי מה לעשות״. במבחן התוצאה הייתי מבואסת אירוע שלם עם יד למטה סירב לפצות כשהמחיר מלכתחילה לא מוצדק- 5,800 והייתי אצל מעצבים מוכרים ומכבדים את עצמם עם עיצובים מקוריים ובדים איכותיים שקיבלו פחות מזה. שירות מזעזע בכללי- טעות שלי באמת שמהלחץ לא בדקתי ביקורות באינטרנט.
הצג עוד

סופי !   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
הגעתי עם אחותי ואמא שלי לבחור שמלה לחתונה של בת דודה שלי כמובן שגם אמא שלי ואחותי גם חיפשו משהו, היינו במצב רוח מעולה אמרנו שלום בקול רם, קבלנו מבט קר ולא מובן, ביקשו עזרה, ואחת העבודות ענתה לי בגסות טיפה,(שברגע שהיא תיתפנה, היא תגיש אלינו) מיותר לציין שפשוט לא התייחסו עלינו ואחרי 20 דקות של טיול בחנות יצאנו כיאלו לעשן ופשוט הלכנו. לא שזה מפריע למישהו שם, עכשיו אחרי כל התגובות פה אני מבינה שאני לא היחידה שעברה את הסיוט וחוזר השירות של המקום של עובד ... עסק מיותר באמת שירות זה מעל הכל גם לפני המוצר !! נ.ב יש אווירה ממש אבל ממש לא נעימה. הנכוחות שלנו שם רק הרגישה לנו תקוע ופשוט רצון לצאת !!! לא מומלץ ביכלל
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
חוויית שירות מהגרועות ביותר!!! ממש לא מומלץ! קבענו אצל עובד לבחירת שמלה עבור אמא שלי. הגענו כעשר דקות לפני השעה שנקבעה ובמשך 40 דקות אף אחד לא התייחס אלינו. העובדת שלו לא הפסיקה להתלונן כמה שהיא עייפה ושאין לה כוח. כששאלתי אם מישהו יכול לתת לנו שירות, היא גלגלה עליי עיניים ואמרה שהיא לא יכולה לעזור לכולם. השיא היה כשעובד דיבר עם כלה (חיילת) והחמיא לה על שמלה שהיא מדדה. היא אמרה בהתנצלות שהיא מתכוונת להוריד במשקל והוא בתגובה ענה: "כמה, 5-6 קילו? כי אז זה יהיה פגז". הזוי שבשנת 2022 מעצב שמלות (או כל אדם) מדבר ככה לנשים. אם לא דיי בכך, אחרי 40 דקות ללא התייחסות החלטנו ללכת ומצאנו אותו מרוח על הספה בחוץ (משחק בטלפון). והוא עוד שאל אותנו אם מצאתם משהו... מודעות עצמית ברמה גבוהה.
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
דוחה מרביץ לנשים בהיריון אדם אלים מקווה שאף אחת לא תקנה אצלו בחיים
הצג עוד

sara   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
בן אדם מזעזע! חשוך גזען! אם עוד לא ראיתן את הכתבה בצינור ואותו מכה אישה בהיריון בסטודיו שלו וזורק עליה כיסא! ונוסיף שקרא לה כושית מסריחה פשוט לא לפרנס חיה כזאת!!!! בן אדם שפל וחשוך!

דניאלה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
בן אשם דוחה מגעיל זוועה תת רמה זרק על אישה בהריון עגלת נקיון בזמן שניקתה לו את החנות קילל אותה בהיותה אריתראית מסכנה מה עשתה לך יא בן זונה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up