כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
עסק מאומת
ורד רוז עיצובים

ורד רוז עיצובים

עיצוב אירועים
טלפון:0525461378
93
96 מתוך 100
לפי 93 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קטי היא אישה צנועה, עדינה ונעימה. רואים שהיא עוסקת במה שהיא אוהבת. היא עשתה לנו את עיצוב השולחנות, זרי כלה, עיצוב החופה, וקישוט הרכב. הכל היה בדיוק כמו שרצינו. לאורך הדרך היא התייעצה איתנו וכשביקשנו להוסיף/ לשנות היא לא היססה ועשתה זאת בשמחה. ביום האירוע היא הגיעה מוקדם (התחתנו ביום שישי) לאולם, וכשאנחנו הגענו הכל עמד בצורה מושלמת. היא הייתה סבלנית מאוד והמתינה לחוות דעתנו על הסידור שהיא הכינה. אין יותר מרוצות מאיתנו ממנה. הכל היה מושלם!!! ממליצות מאוד!!! יצאנו מאוד מרוצות. מומלץ ביותר!!!
הצג עוד

Yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בשלישי האחרון באולמי שמים כחולים, לאחר שמעצב האולם רצה מאיתנו סכום שבעינינו נראה לי מוגזם לעיצוב בסיסי, המשכנו לחפש. אבי שמע על קטיה דרך מישהי בעבודתו. התקשרנו אני ואשתי ומשם הכל הסטוריה - בהנחה שהמדדים הקובעים אצל ספקים כאלו הם העיצוב, השירות (זמינות וכו') והיחס של אלו מול המחיר - יצאנו מבסוטים מאוד, ואני נותן לה 10. שמא תגידו אני גבר, ומה אני מבין... אז לא, את הביקורת כתבנו ביחד :)
הצג עוד

תמי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מאוד, מאוד מומלץ. אני הראשונה שקתיה עצבה לה את האירוע לאחר הפסקה של כמה שנים. הייה לי הרבה קיף לעבוד היתה , נפגשנו בבית קפה, עברנו על כל ההתכתבות שלנו שהייתה לפני. סגרנו פרטים אחרונים וזהוץ ראש שקט. עד יום החתונה הייתי מקבלת מדי פעם צילומים של העיצובים חדשים שלה וזה נחמד!!!! ביום החתונה הכל עבר חלק , כפי שחשבתי. לא דעגתי לרגע וקיבלתי את האירוע מושלם!!!! תודה רבה מכל הלב. בהצלחה ונמליץ אלייך בחום! נשיקות
הצג עוד

יאנה וסמיון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לקטי לאחר שקראתי המלצות באתר זה ולא התחרטתי. כל מה שרציתי נעשה בצורה יפה ומסודרת. כל העיצוב היה מעולה, בדיוק מה שרציתי, קישוט אוטו והזר היה מצויין. כל ההתכתבות נעשתה דרך אימייל, כולל שליחת דוגמאות לעיצוב, אבל ביקשתי בכל זאת פגישה אישית, וכמובן שקטי הסכימה. הכל עבר בצורה מצויינת בלי תקלות. את הזר רציתי מפרחים פיונים שמאוד קשה להשיג אותם בפברואר כי העונה שלהם מתחילה רק באביב, אך קטי השיגה אותם והם היו מהממים!! הזר החזיק מעמד כל הערב! קישוטים לרכב החזיקו גם יום לאחר מכן. האולם עצמו ניראה יפיפה והכל בזכותה!! בקיצור ממליצה בחום רב!!!
הצג עוד

naamaat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לקטי לאחר שראינו את ההמלצות הרבות עליה כאן. בהתחלה קיבלנו הצעת מחיר במייל, אך לאחר מכן שינינו את הבקשות שלנו והוספנו עליהן והמחיר כמעט ולא השתנה! כבר כשהגענו לקטי לפגישה ראשונה, נהנו מאוד מהאווירה הרגועה שבה היא עובדת ומהיצירתיות וההצעות המקוריות לכל מיני תוספות משדרגות. ישבנו אצלה כמה שעות והייתה לה סבלנות עד שסיכמנו את כל העיצוב לפרטיו הקטנים ביותר.בסופו של דבר, כשהגעתי לאולם ממש שמחתי לראות את הכל בדיוק כמו שרציתי! ואפילו יותר, קטי השקיעה מאוד ואפילו הוסיפה לנו עיצוב בקבלת פנים שבכלל לא דיברנו עליו קודם, וזה מאוד הוסיף. דבר נוסף, עשיתי כיסא כלה וביקשתי מהאולם מראש שידאגו לספה זוגית ולא לכיסא בודד, האולם אמר שאין שום בעיה אך ברגע האמת הם סיפקו לקטי כיסא בודד. קטי שאלה אותי מה לעשות וביקשתי ממנה שתעשה מה שהיא יכולה כדי להחליף את זה, ולבסוף כמובן שהיא הצליחה ויצא מהמם כמו כל שאר העיצוב ((: קטי גם הכינה לי את זר הכלה שלי, וקישטה לנו את הרכב לפי בקשתינו (אבל הייתה סופה באותו יום אז הקישוט לצערי לא החזיק).קטי נשארה לאורך כל האירוע ובסופו גם אספה בשבילנו את הפרחים כדי שנוכל לקחת אותם לשבת. לסיכום, באמת שיגעתי את קטי על כל פרט קטן והיא השקיעה את כל כולה בזה, היה כיף לעבוד איתה ויותר כיף לראות את התוצאה הסופית!
הצג עוד

yaeli 12   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ראשית , חוות דעת הקודמת זה סתם פרסום לא קשור למעצבת.אנחנו פנינו לקטי דרך חברים שהיא עצבה להם חתונה בבית הלורדים לפני שנתיים. אז הם קיבלו עיצוב דרך דיל של האולם כשה ראינו את העיצוב כבר ידענו מי יהי המעצב בחתונה שלנו.קטיה מאוד קלילה ונגישה להיתקשר. התנהלות דרך המיילים חסכה לנו הרבה זמן וריצות. סיכמנו על כל הפרטים דרך אינטרנת , תמונות , סיכומים והכל. למרות שסגרנו את העיצוב כחצי שנה לפני בשבוע לפני האירוע נפגשנו באולם כדי לסגור את כל הפרטים הקטנים.אין צורך לרשום שהכול עבר פשוט מצויין. עיצוב הייה כפי שרצינו ללא שום תקלות. קיבלנו גם זר כלה במתנה וסלסלעות עם עלי ורדים אמתיים גם הייה לנו במתנה.מומלץ מאוד מי כל הלב.תודה רבה קטיה , נמליץ בכל מקום לכולם.
הצג עוד

kir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו אליהן אחרי שהמעצבת של המקום אכזבה ורצתה המון כסף על מעט מאוד. הן ישר הבינו את הראש שלנו, לא נבהלו משום בקשה ועשו הכל בלי תוספת מחיר ובלי שטויות, עם חיוך ובצורה מוצלחת שהתאימה לאירוע שלנו.
הצג עוד

דודית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הייתי באירוע בגני כנען שקטי עצבה והתרשמתי מאד מטוב הטעם ובמיוחד אהבתי את זרי פרחים וסידורי הפרחים שהיו מהממים ואיכותיים.

naamamiz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בחיפה ולמרות שקטי גרה במרכז לאחר שראיתי עיצוב שעשתה לחברה בחתונה, החלטתי שעיצוב כזה בדיוק אני רוצה. לאורך כל התהליך הייתי עם קטי בקשר בטלפון ובמיילים, תמיד היה מענה והיחס היה חם לאורך כל הדרך.שבוע לפני האירוע קטי הגיעה לאולם, על אף המרחק, הסתובבה איתי ונתנה המלצות לגביי העיצוב.קטי היתה מקצועית, ידעה בדיוק מה יתאים לאולם, ויחד עם זאת היתה פתוחה להקשיב לסגנון שלי. בסופו של דבר האולם היה נראה מדהים ביום האירוע, העיצוב היה עדין ומיוחד מאד ומשך את העיין של כולם.
הצג עוד

מגד_שמים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחירה מצוינת למי שמחפש פשטות ויופי במחיר סביר מאד. מהטלפון הראשון קטי התאמצה שהכל יסודר בצורה שהכי נוחה ומתאימה לנו. באתי עם רעיון די מגובש של העיצוב שאני רוצה וקטי עזרה לי להביא אותו לידי מימוש בצורה האופטימלית. כשנפגשתי איתה היא הייתה סבלנית וישבה איתי עד שהייתי מרוצה מכל פרט. בנוסף, קטי עובדת לפי תקציב שהזוג נותן לה מראש ולא דוחפת תוספות לא דרושות. אנקדוטות להמחשה: 1. קטי הכירה מראש את האולם שהתחתנו בו ("הגבעה בברנר") ואמרה שהוא לא דורש עיצוב רציני כי הוא כבר מלא פרחים. 2. קטי העלתה את הרעיון לשים כמה גיבסניות בודדות על המפית של כל אורח אבל אמרה שהדבר כרוך בתוספת מחיר כי היא צריכה לשלם לעובד נוסף שיניח את הפרחים. כששאלתי אותה מה היא חושבת והאם אני צריכה את זה, היא אמרה שלדעתה זה לא יוסיף המון ולא שווה את התוספת במחיר. זה יחס הגון שלא נתקלתי בו אצל נותני שירות רבים בעסקי החתונות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up