כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אופטיקיד
64
64 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
כרמית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הזמנתי תור לבן שלי חודש מראש. יש לנו בעיה ספציפית ולכן ארגנו את התור במיוחד בזמן ועם אופטמטריסטית ספציפית. יום לפני מתקשר המנהל, אומר לי שהוא מבטל את התור כי זה יקח זמן והוא לא יכול לתת את החדר לכל כך הרבה זמן, "תבואו בחופשת פסח". כשניסיתי להסביר את דחיפות ורגישות העניין, אמר שלא מתאים לו השיח ושאני יכולה לפנות לאופטיקה אחרת. יש לציין שאני עשיתי אצלם משקפיים מאוד יקרות עבורי וגם לילדי. השיחה היתה ממש מזלזלת. לשם לא אחזור!
הצג עוד

יוספה כרמי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
בחודש שעבר רכשנו משקפיים עבור בננו בן ה-14.5 ב'אופטיקיד' ברמת אביב. בננו מרכיב משקפיים מאז גיל שנתיים והשתמש כבר בכ-10 זוגות משקפיים. לאורך כל השנים מעולם לא נשברה לו מסגרת המשקפיים. הזוג החדש נשבר כעבור שבועיים. מסרנו את המשקפיים לתיקון בחנות ולאחר מספר ימים קיבלנו תשובה כי המסגרת לא ניתנת לתיקון בהלחמה ולכן כל מה שיוכלו להציע לנו הוא להעביר את העדשות למסגרת זהה חדשה עליה נצטרך לשלם 200 ש"ח נוספים. בעל הבית טען שב-97% מהמסגרות שמגיעות אליו פגועות הוא מטפל... כדי שלא תיפלו גם אתם אל 3 האחוזים שעליהם הוא לא לוקח אחריות, אנו ממליצים שתבחרו בחנויות משקפיים אחרות. אנחנו לא נחזור ל'אופטיקיד' בשום אופן!
הצג עוד

roni007   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הייתי לפני שבוע באופטיקיד כדי לקנות משקפייים לילדה שלי בפעם הראשונה. אני רוצה להמליץ בחום על מקום מאוד מיוחד אשר מותאם לצרכים של הילד. השירות מעולה. הצוות מקצועי ואמין פשוט חוויה כיפית לילדה שפחדה מאוד מהרכבת משקפיים בהתחלה, ויצאה משם עם חיוך על הפנים וכמובן שגם אני. לכל ההורים שילדיהם צריכים משקפיים- רק אופטיקיד !
הצג עוד

lior bleicher   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
קנינו לפני כמה שבועות בלבד שני זוגות משקפיים באופטיקיד, אחד זוג רגיל והשני זוג משקפי ספורט,שהומלץ לנו ע"י עובדת החנות לאחר שהיא שמעה שבתינו בת השמונה מתאמנת בכדורסל ובריקודי ג'אז,משקפי הספורט היו  פחות יפים ממשקפיים רגילות וגם יקרים יותר ממשקפיים רגילות (עלו 1500 ש"ח) אך בכל זאת לקחנו אותם,דווקא בכלל שביתנו, כאמור עוסקת בספורט,. ואי לכל, מועדת יותר לתאונות. כשבועיים בערך לאחר שקיבלנו את המשקפיים, נקרע האפון של משקפי הספורט,במהלך משחק כדורסל, בו בתינו קיבלה פעמיים כדור לפנים, ובפעם אחת המשקפיים נפלו לארץ כתוצאה מהמכה שקיבלה.ובפעם זו, האפון של משקפי הספורט נקרע. (האפון של משקפי ספורט שונה מאפונים במשקפיים רגילים) לקחנו את המשקפיים לתיקון באופטיקיד. קבלנו תיקון ברמה נמוכה מאוד, תיקון, שלנו לפחות, ברור שלא יחזיק מעמד לאורך זמן. כשסרבנו לקבל בחזרה את המשקפיים במצב כזה, דניאל, מנהל החנות אמר לנו ברוב חוצפתו שלא יכול להיות שהאפון נקרע מתאונת ספורט "רגילה" אלא בהכרח מישהו קרע אותו ולכן הוא לא מוכן לתקן את המשקפיים מעבר לרמה שכבר תוקנו.ושהוא לא מחליף לנו את כל האפון היות ובמקרה זה, עליו כבר להחליף את כל המסגרת. לדעתי זו חוצפה מצידו להגיד לנו שהאפון נקרע כי מישהו קרע בכוונה אותו בלי שיש לו הוכחה לכך,מעבר לזה, לדעתי,כן,מה לעשות, כשהמשקפיים יותר יקרים אז לעיתים גם התיקון יותר יקר. לא חוכמה לדעת רק לקחת כסף על משקפיים יותר יקרים אך לא לתקן אותם כשצריך להשקיע יותר כסף בתיקון שלהם.לסיכום, אנו חשים מרומים, השקענו במשקפיים יקרים שלא עמדו בייעודם, והחנות שסיפקה לנו אותם מסרבת לתקן אותם בתירוץ מגוחך ומעליב. אנו יותר לא נחזור לאופטיקיד.
הצג עוד

קרינה יוסף   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני אימא לילדה בת 3 ולילד בן 10, את מערכת היחסים עם רשת אופטיקיד התחלנו לפני למעלה מ7 שנים, מאז שהגדול בן 3. התחלנו בסניף תל אביב ועברנו לסניף ראשון. בכל סניף שהגענו קיבלנו את השירות הטוב ביותר. אם זה מבחינת היחס לילדים וכמובן להורים (לא פחות חשוב..), ואם זה מבחינת שירות הלקוחות. אני ממליצה לכל הורה אשר ילדו זקוק למשקפיים לגשת לאופטיקיד, שם החוויה הופכת לפשוטה ונעימה יותר.                                                                                                                                                                                                     
הצג עוד

תמריש   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני אם לשלושה ילדים המרכיבים משקפיים מילדות. בני הבכור מרכיב משקפיים 6 שנים ונרכשו עבורו 7 זוגות משקפיים עד כה בתי השנייה מרכיבה משקפיים 8 שנים ונרכשו עבורה 9 זוגות משקפיים ומהשנה גם עדשות מגע ובתי הקטנה מרכיבה משקפיים 3 שנים ועבורה נרכשו 3 זוגות משקפיים עד כה בחישוב מהיר אני רכשתי באופטיקיד : 19 זוגות משקפיים וחבילת עדשות מגע לחצי שנה. עם בני היגעתי בערך כל 3 חודשים ל\"שיפוץ\" המשקפיים : יישור, החלפת אחוריות, החלפת אפונים, החלפת וחיזוק הברגים, החלפת עדשות עקב ריבוי שריטות, והלחמת המוטות הצידיים. עם בתי השנייה היו פחות תיקונים, היא שמרה יותר על משקפיה, אך זכתה לחידוש אפונים וברגים ויישור, בכל ביקור באופטיקיד עם הבן. הקטנה כבר הספיקה לאבד עדשות במשקפיים, לעקם ממש את המוטות וללעוס את האחוריות... באופטיקיד תמיד קיבלנו שירות נעים : הוחלפו החלקים ללא תשלום נוסף ואת העדשות שנשרטו או אבדו רכשתי בחצי מחיר ובהזמנה טלפונית. באופטיקיד קיבלתי את עצת הקסם : מסיבת משקפיים, וילדיי החלו להרכיב משקפיים בקלות בעזרתה ולאור ההצלחה ערכתי מסיבות כאלה גם בגן שבו עבדתי וגם למכריי ושכניי. המסיבה הקלה מאוד על כל הילדים הללו את המעבר לילדים מרכיבי משקפיים... השירות באופטיקיד הוא אישי והילד מקבל את כל תשומת הלב והזמן כדי לבחור ולהתאים עבורו זוג משקפיים הולם. גם המחיר טוב ובחגים ובחופשים יש תמיד מבצעים שוים. והחנות מעוצבת מקסים!!!  יש לציין שרופאי העיניים שלי תמיד התרשמו לטובה מדיוק המספר בעדשות ואיכות העבודה וההתאמתן לבעיית הילד, ילדי נזקקו לעדשות דו מוקדיות אני ממליצה תמיד לגשת לרשת אופטיקיד
הצג עוד

optikid   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
עבור המועצה לצרכנות                                                                                                      10-2-10 ליאת כרמי   הנידון: תלונתה של נגה בריליאנט   אני אתחיל בבקשה לדייק בפרטים. הטענה שהם רכשו 2 זוגות משקפיים לא מדויק, הם רכשו זוג אחד ואת השני קיבלו ללא חיוב במבצע של 1 1.   באופטיקיד אופטיקה לילדים, קורה שילדים קטנים מאבדים משקפיים או עדשות תוך כדי שימוש או משחק לא זהיר במשקפיים, ואופטיקיד לא אחראית בשום דרך על אובדן. אכן, האבא דיבר אתי בצהריים והוא שמח לשמוע שבמקרה של אובדן ניתן לעשות הזמנה טלפונית בכדי לא להטריח את הלקוח ולהגיע אלינו למרפאה. ביקשתי ממנו להתקשר בשעות הקבלה בכדי שנוכל לבצע את ההזמנה טלפונית. בערב הוא התקשר לבצע את ההזמנה והוא התבקש לשלם, על פי התקנון, 50
הצג עוד

תמר@   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חוו"ד של טריסטרי על אופטיקנה העירה אצלי מקרה נשכח שקרה ממש לפני כחודשיים.. לביתי בת ה4 (ממש עוד כמה ימים)  התגלה כי היא זקוקה למשקפיים. בהמלצת הרופא עיניים שלה דר' ניומן שיזכה לחווד משלו (ואם אתם כ"כ סקרנים הוא קיבל 5 כוכבים..) הפנה אותנו לאופטיקיד הקרוב למקום מגוריי. באתר האינטרנט גילינו שהחנות פתוחה רק עד השעה 8 ואצלנו השעון כבר השמיע את התקתוק של 7  בערב. טלפון קצר אליהם והבטיחו לנו שגם אם נתעכב בכמה דק' אנחנו נתקבל בשמחה.. אופטיקיד מעוצבת בהתאמה לגיל שמקבל את השירות - קירות מצוירים כסאות לקטנטנים.. המוכרת היתה מקסימה לכולנו וסבלנית  לשאלות שלנו (והיו לנו די הרבה שאלות..)והכי חשוב מקצועית. הסבירה לנו מה בדיוק הדברים הכי חשובים במשקפיים לגיל של הבת שלי כמו גשר לאף כדי שימקם את המשקפיים במקום, צורת העדשות אליפסה ולא מרובעות -להקיף את רוב שדה הראיה ורצועות גמישות מסיליקון. יצאנו משם וקפצנו לאופטיקנה בקניון הזהב כדי לשמוע עוד על משקפיים לילדים מייד היה לי ברור שביזבזתי את הזמן היקר שלי ושל הילדה שלי והמוכרת באופטיקנה לא מקצועית לחלוטין!! לדוג' היה להם משקפיים מאותה חברה שהחזיקו באופטיקיד והיא אמרה " רוב ההורים קונים את הסוג הזה" בלי למה ומה בדיוק חשוב כשבוחרים משקפיים ואז הראתה לנו מסגרת צבעונית במבצע של 100 שח -משהו שנראה כמו משקף חד פעמי עוד שניה ישבר ובלי רצועות מסיליקון. טסתי בחזרה לאופטיקיד השעה היתה הרבה מעבר לסגירה ולמרות זאת הדלת היתה פתוחה.. הרבצנו הזמנה במהירות ולמחרת היה לקטנטונת שלי את האפשרות לראות את העולם כפי שהוא באמת עם המשקפיים החדשים שלה!:-)  
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up