כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אתי דוד איפור ושיער- esterica

אתי דוד איפור ושיער- esterica

איפור כלות
טלפון:0523461211
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
chupu   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי בטירוף בקבוצות של הכלות המלצות למאפרת שיודעת להתאים את האיפור לצבעים, לאופי של הכלה ולסגנון של השמלה ולא מאפרת בצורה גנרית אותו דבר את כולן. ראיתי את הפייסבוק המגוון ממש של אתי וראיתי מאפרת מקצועית ומגוונת, שלא נתנה לאף שוונץ לברוח.
הצג עוד

לי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
עשיתי אצל אתי איפור+שיער ביום החתונה, והיה מעולה! עשיתי גם איפור ניסיון וזה עזר לי להבין מה אני יותר/פחות אוהבת. ביום עצמו הבאתי תמונות של איפור עיניים שאהבתי ואתי שילבה את זה יחד עם הערות נוספות שלי, והייתי ממש מרוצה מהתוצאה. יש לי עור רגיש והוא הגיב מושלם אחרי שהורדתי את האיפור. האיפור החזיק כל הערב והעור שלי לא הבריק בכלל. בקיצור היה באמת מושלם.היא עשתה לי גם תסרוקת קסומה עם פרחים ותכשיט. וחוץ מזה אתי הייתה מקסימה ממש, מרגיעה, סבלנית, ומקצועית, ממליצה בחום! 💖
הצג עוד

Hadi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני חושבת שהדבר העי חשוב ביום החתונה זה להקיף את עצמך באנשים שיעשו לך כמה שיותר שמח ורגוע גם ככה זה יום מלחיץ. אתי היתה הבחירה הכי מדהימה שעשיתי!! כל ההתארגנות עברה בצחוקים ובכיף ומעל הכל התוצאה היתה יותר טובה מכל מה שדימיינתי.
הצג עוד

Paz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אתי האלופה והמקצועית!!! האיפור היה אולי הדבר שהכי חששתי ממנו בכל האירוע הזה בגלל שאני לא רגילה להתאפר בכלל ואוהבת מראה טבעי. תוך שניה מההיכרות איתי, אתי הבינה לגמרי את הראש שלי ועשתה לי איפור שיער מושלם. היא הצליחה להסביר לי מה שאני לא ידעתי להגיד בהתחלה, שאני פשוט רוצה להיראות אני רק יותר זוהרת. וכך היה. לא הפסקתי לקבל מחמאות על איך שנראיתי באירוע.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכרתי את אתי כשהתלוויתי לחברה לאיפור הניסיון שלה, קבענו שהיא תאפר אותי גם בתור מלווה ואחרי אותה פגישה החלטתי שאסגור איתה גם לקראת החתונה שלי. כמה שאני שמחה שזה מה שבחרתי! יצאתי הכי מרוצה בעולם ואין אחד שלא החמיא לי על איך שאני נראית. אתי עשתה איפור שיער לאמא שלי ולא הלכה עד שיצאנו לכיוון הצילומים ושתינו היינו הכי מרוצות בעולם!
הצג עוד

ophir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל אתי הגעתי דרך המלצה מחברה מאפרת, שהבטיחה לי שמדובר במאפרת עדינה, נעימה וקשובה. לא האמנתי עד כמה היא התעלתה על הציפיות שלי! מהשנייה הראשונה שדיברנו, דרך פגישת הניסיון ועד לאיפור והשיער בחתונה אתי היתה לא פחות ממושלמת. לפני הכל - היא אישה קסומה, נעימה, מצחיקה, תענוג לשבת אצלה על הכיסא ולבלות איתה כל רגע, ולא הרגשתי איך שלוש שעות ״מלחיצות״ של איפור שיער עוברות במהרה בזכותה. היא אשת מקצוע מדהימה, השיער שלי היה מושלם, האיפור עדין ומדויק. כל בקשה שלי נענתה בהקשבה אדירה, אתי דייקה בדיוק למה שביקשתי, האיפור והשיער שניהם שרדו כמעט עשר שעות כולל מסיבה ארוכה והשתוללות אדירה בריקודים. קיבלתי אינסוף מחמאות, הרגשתי עצמי רק זוהרת. החשש שלי מהתחושה של מגע לא נעים התבדתה לחלוטין, לאתי יש ידיים עדינות ונעימות והיא היתה מופלאה. אתי איפרה גם את אמא שלי, והתמודדה נפלא עם עור בוגר, האיפור היה נראה מדהים ואמא שלי שלא קלה באיפור היתה מרוצה מאוד והחמיאה לה לא פחות ממני.
הצג עוד

גיא אשש   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אתי הגיעה בחמש וחצי בבוקר באנרגיות מעולות וקלטה בדיוק מה הויז'ן שלי. אני לא מתאפרת ביום יום ונורא חששתי להיראות כמו משהי אחרת ואתי פשוט גרמה לי להיראות כמו גרסה משודרגת של עצמי. השיער החזיק לאורך כל האירוע ולא זז מילימטר!
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בתור התחלה אציין שאתי חוותה איתי את כל טלטלות הקורונה, הייתה הכי הוגנת לאורך כל הדרך (לעומת המון ספקים אחרים שלא- כך שלא ברור מאליו בכלל) ושרדנו המון תאריכים וביטולים. כשהגיע יום האמת, היא הגיעה בזמן מצוידת בחיוך ומלאאא סבלנות, ידעה לייעץ לי ולהציע אופציות, הקשיבה לי לאורך כל הדרך, ובסוף הוציאה אותי עם תסרוקת עדינה ואיפור טבעי ומהמם (:
הצג עוד

chenscarlat   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לאסתריקה הגעתי אליה בהמלצת ענבל שומר שאיפרה אותי, ולקחתי אותה לאיפור ושיער של המלוות שלי ובנות המשפחה. פשוט מקסימה!! חשוב לציין שהקשר הטוב בין שתי המאפרות יצר אווירה נעימה וכיפית בבוקר של ההתארגנות, בדיוק מה שהיינו צריכות כדי להעביר את השעות האלה בסבבה. אסתריקה המהממת גרמה למלוות ולההורים שלי להתאהב בה עד כלות, והוציאה תחת ידיה תסרוקות מושלמות בזו אחר זו! האיפור והשיער של כולן היה פשוט וואו והן היו מרוצות בטירוף. תודה!!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי על אתי המלצה דרך מאפרת אחרת שלא הייתה פנויה בתאריך שלי, אתי מאפרת מקצועית ברמות! עשתה בדיוק מה שחלמתי, היא איפרה אותי ואת אמא שלי וגרמה לנו להיות הכי מרוצות שאפשר, בנוסף עשתה משהו לא מובן מאליו בכלל, כשהגעתי לאולם קצת יצא לי הריס מהמקום (היה חום אימים בחוץ), והיא בלי לחשוב פעמים הגיעה לאולם לפני החופה בלי שביקשתי בכלל ועשתה לי טאץ' אפ אתי תודה על הכל את מושלמת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up