כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רועי סלומון

רועי סלומון

תקליטנים
טלפון:0545657057
95
99 מתוך 100
לפי 41 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב23.5.19, את רועי הכרנו דרך אחותו של בעלי, הוא היה אצלה בחתונה ובעלי ממש רצה אותו. מפה לשם, נפגשנו, היה חיבור מטורף, נתנו לו יד חופשית מבחינת המוזיקה והוא לא אכזב! ממליצה עליו בחום!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
בחרנו את רועי דרך המלצה לעולם לא הייתי באירוע שלו ולא שמענו עליו חברה טובה אמרה לקחת ושאנחנו לא נצטער. קבענו פגישה לפני החתונה סגרנו את כל הפינות וביום אחרי החתונה לא הפסקנו לקבל מחמאות כמעט כל מי שהיה באירוע לא הפסיק לשבח אותו וזה הגיע לרמה שמלא לקחו ממני את המספר שלו. בתכלס הכי חשוב שעה 2 לפנות בוקר הרחבה מפורקת כאילו השעה 10. בנאדם מדהים ואני אישית מת להיות באירוע שלו בתור אורח ולראות על מה כולם עפים בקטע מדהים
הצג עוד

שגיא   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
פשוט אלוף אין לתאר הבחירה המושלמת חד משמעית יחס שירות מספר 1
הצג עוד

shirribak2   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אז התחתנו לפני שבוע ואין לתאר את המסיבה שרועי הרים לנו! קודם כל, רועי אחד הספקים המדהימים שהכרנו. הוא קשוב, סבלני, נדיב והיה זמין לכל שאלה או התייעצות! חשוב לו להקשיב לזוג ולהתכוונן ביחס לרצונות שלו. באירוע עצמו רועי ידע לקרוא את הקהל בצורה מדהימה. בזכותו הרחבה הייתה מפוצצת במשך כל האירוע ואנשים לא נחו לרגע. עד היום אומרים לנו כמה האירוע היה שמח ושהרבה זמן לא היו באירוע כזה שמח וכל זה אך ורק בזכות רועי! אם אתם מחפשים דיג'יי שיעשה שמח, יידע לקרוא את הקהל ויעשה לכם מסיבה בלתי נשכחת- רועי הוא הכתובת!
הצג עוד

Noffar d   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אז... את רועי הכרנו בחתונה של אחות של בעלי, איך אומרים? הוא פשוט שבר לכולם את הרגליים! כשסגרנו את תאריך החתונה הוא היה הכתובת הראשונה! אלוף!! כל כך הרבה מחמאות קיבלנו על הדיג'יי מקטן ועד גדול! אנשים פשוט לא יכלו לשבת והחתונה נגמרה בשעות הקטנות של הלילה! איך הוא אמר? הוא מניע לאט... אבל הוא פתח גבוה והגביר! היכולת לקלוט את האנשים היא מדהימה! אחת מהבחירות הכי מוצלחות בחתונה שלנו! אין מה להתלבט רועי הוא הבחירה הכי נכונה עם ליווי צמוד בכל התהליך ואופי מדהים! מצורפת תמונה להמחשה :)
הצג עוד

sabag.maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
את רועי אנחנו מכירים כבר ממספר אירועים של חברים ומשפחה קרובה - כי שמכירים משהו ברמה שלו איאפשר לנסות משהו אחר!! אין מילים לתאר כמה שמח הוא עשה לנו והעיף אותנו באוויר! כבן אדם רועי כל כך מקסים ושירותי והרבה מעבר למקצועויות שהוא מפגין. רועי נפגש איתנו כמה שבועות לפני כדי להכיר אותנו טוב יותר ולדעת מה חשוב לנו. לא היה לנו צורך להגיד לו מה לשים כי מבלי שנגיד לו הוא קלע בול למה שמתאים לאופי ואירוע והאורחים שלנו. לסיכום - אין בכלל התלבטות רועי הוא לגמרי הדיג׳י הכי תותח שקיים היום!
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
וואו, פשוט אין מספיק מילים להודות ולשבח את רועי סלומון!! באמת שדיג'יי מספר 1!!! על רועי שמענו מאח של החתן, הלכנו לראות ולשמוע אותו באירוע ומיד ידענו שאותו אנחנו רוצים באירוע שלנו!! לא התחרטנו לדקה על הבחירה ברועי.. השאיר את כל הקהל ברחבה עד 2 לפנות בוקר ביום רביעי!! ידע לקרוא את הקהל כמו שצריך ולדעת מה להשמיע ומה לא.. בכל התהליך לקראת החתונה רועי השרה עלינו רוגע וביטחון שבחרנו במישהו טוב מאוד ושאין לנו מה לדאוג.. באמת שלא תתחרטו לשנייה, יעשה שמח כמו שרק הוא יודע!! :) הדבר הכי נכון שעשינו זה פשוט לתת לו לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב!!
הצג עוד

daniel.simisi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
רוי סולומון זה לא עוד דיג'יי. אני שנים בתחום האירועים, ראיתי הכל, אבל דיג'יי כמו רוי לא ראיתי. רוי היה איתנו מהטלפון הראשון ועד האירוע אדיב, נדיב, ישר, אמין, גבר, מקצוען, ומעל הכל - בן אדם זהב. רוי קלע בול לקהל שלנו וקרא אותו כמו ספר פתוח, ידע בדיוק מה לשים מתי, ידע מה הצעירים אוהבים ואיך, ידע איך לגרום למשפחה המבוגרת להשתלב ואיך לגרום לנו לקבל את המסיבה שתמיד חלמנו עליה.
הצג עוד

Orian   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לא נרחיב במילים, אם תרצו שלא יהיה אורח אחד שיושב ממליצים בחום שרועי יעמוד על רחבת ה DJ ... בחור מקסים, ראש טוב, הצליח לקרוא אותנו מהפגישה הראשונה ולדעת להתאים את המוסיקה לאורחים
הצג עוד

Roee   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב, לפני שאני מתחיל אז עד עכשיו יש ריקושטים מהחתונה של "מי זה הDJ התותח הזה שלקחת??? תביא תמספר שלו" אז אומרים שתמונה שווה יותר מאלף מילים ולכן מצורפת תמונה שתוכלו לראות את הDJ המדהים הזה מעיף לי את הרחבה באוויר. על רועי אני גם אוסיף לתמונה את האלף מילים, או יותר נכון אלף תודות ! על ערב בלתי נשכח שחרוט עמוק בזיכרון שלי ושל אשתי הטרייה, ולמעשה גם של כל אותם האורחים שלא הפסיקו לרקוד. ברמה המקצועית - אלוף. אין לי מילים.. הייתה לי מוסיקה חסידית, עברית, לועזית, סיקסטיז, מזרחית, הכל מהכל והכל מתוזמן בזמנים מדוייקים כך שעל פניו זה לא אירוע פשוט בכלל.. נתתי לרועי יד חופשית בבחירת השירים לז'אנרים והוא פשוט פגע בול. כגודל הציפייה גודל התמורה. !! אני רק יכול להגיד שמרגע הכניסה לחופה עד הרגע שהאורחים הלכו הבייתה והוא כיבה את הלפטופ לא הייתה לי הערה אחת לגבי השירים וניהול הערב, זה היה תענוג צרוף. מעבר לצד המקצועי, זכיתי להכיר חבר.. פשוט איש מדהים, שבכל פעם שדיברנו לפני ואחרי החתונה זה היה תענוג גדול, איזו סבלנות, איזה נועם, יחסי אנוש נדירים.. האיש נכנס לנו ללב ומסתבר שאנחנו לא הזוג הראשון, פשוט יש לו את זה ומגיע לו כל מילה. אז כמובן - מומלץ בחום ומכל הלב. רק תוודאו שהוא פנוי כי כרגע אני לא רואה שיש לו תחרות בשוק.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up