כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קייטרינג אדמה

קייטרינג אדמה

קייטרינג לאירועים
כתובת:קדומים
טלפון:0509783030,097921711
95
97 מתוך 100
לפי 52 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hanny   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
בחרנו להתחתן בעין יעל עם קייטרינג בשרי.. והאופציה שניתנה לנו היתה אדמה. אבל בחיי הו בחיי שהיינו בוחרים בו גם בלי קשר למיקום. עמנואל עם הלב הרחב שלו והמנות הכל כך מושקעות וטעימות לא מביישים מסעדת גורמה! לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל ועל הקינוחים עוד הרבה אחרי החתונה.הצוות שלו היה עסוק בדבר אחד: אוכל מושלם ורמת שירות אחת מעל המצופה.אל תחשבו פעמיים. באמת. אין התלבטות.
הצג עוד

Chava   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
האוכל היה טעים בטירוף! קיבלנו מלא מחמאות מהאורחים. מעבר לזה, היה נעים מאוד לעבוד מול עמנואל והצוות. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

עמרני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
קייטרינג אדמה ספקו לנו אוכל לשבת חתן של דין ואופיר שלנו. אוכל מ ד ה י ם!! בשפע, הכול סופק נקי ומסודר למשעי. האוכל טעים ברמות, מנות שף, האורחים התלהבו מהתפריט ומהטעמים. מאירה ודורון השף עמדו לרשותינו ומלאו את כל "השגעונות" שלנו לגבי התפריט. נתנו עצות טובות והכוונה. אין לנו מילים לתאר את החוויה. היה מושלם, ממליצים בחום רב. ענת ושמואל עמרני, שבת חתן 24.12.2022.
הצג עוד

omer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
הגענו לקייטרינג אדמה דרך גן האירועים עין יעל. השירות היה מקצועי, כל פרט ופרט מעוצב בטוב טעם, וכשכן רצינו קצת לשנות ולהוסיף- הם קיבלו באהבה וזרמו איתנו על הבקשות שלנו.
הצג עוד

יקרת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
האוכל היה מאד מאד טעים ובשפע. היו לנו יותר אורחים טבעוניים משסיכמנו, ועמנואל המנהל לגמרי זרם איתנו. גם הבשרי וגם הטבעוני היו טעימים מאד ויפים מאד. עמנואל היה זמין לכל שאלה לפני האירוע, ובנימין היה מדהים בזמן החתונה.
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עובדים עם עין יעל וכקייטרינג הבשרי. עמנואל המנהל של הקייטרינג בן אדם כל כך מיוחד ומקסים שרק רוצה שהזוג יהיה הכי מרוצה שאפשר. הוסיף לנו ארטיקים לרחבת ריקועים על חשבונו, הוסיף מנות בקבלת פנים אקסטרה על חשבונו וביום החונה גילינו שהוסיף גם מנת בשר נוספת על חשבונו. מנהל האירוע מטעם הקייטרינג -בנימין - תפעל את כל החתונה, דאג לנו, ליווה אותנו והפך את היום להרבה יותר קל, נעים ומושלם. הביקורות שקיבלנו על האוכל במהלך ולאחר האירוע היו פשוט מושלמות - גם האנשים הכי ביקורתיים שאנחנו מכירים פשוט אמרו שהיה להם הכל טעים ולא האמינו שהקינוחים היו פרווה ולא חלבי. הבשרים, עופות ודגים פשוט היו טעימים וטריים!
הצג עוד

ronizakengallily   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הקייטרינג שבא עם המקום. קייטרינג מעולה! גם המנות שיצא לנו לטעום, וגם ממה ששמענו מהאורחים. עמנואל בעל הקייטרינג בא לקראתנו בהרבה בקשות
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קיינטרינג מעולה, התחתנו במרפסת ואדמה הם הקיטרינג שעובדים עם הגן ארועים. קיבלנו מלא מחמאות על האוכל מהאורחים שהיה טעים והיה שפע. (תכלס לא היה לנו רגע לאכול בחתונה)
הצג עוד

sugarela   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כל ההתנהלות עם קייטרינג אדמה - מהשיחה הראשונה עם אביבה, ערב הטעימות ועד האירוע עצמו היתה נעימה, רצינית ומקצועית. ניכר היה מייד שמדובר באנשים שרוצים לתת שירות טוב ואוהבים את מה שהם עושים. כל המנות היו טעימות ואיכותיות והוגשו בטוב טעם, כך שהיה קשה מאוד לבחור. בסופו של דבר, היינו מאוד מרוצים מהבחירה - היה טעים, מקצועי, מדוייק ושירות מכל הלב. ממליצים בחום רב!
הצג עוד

Arbel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
העבודה מול דוד הייתה מהגורמים החשובים בבחירה שלנו. בנאדם איכפתי והגון שבכל פעם הוכיח מחדש את הדאגה לנו ולהצלחת האירוע, ממש ברמה האישית, למרות שלא הכרנו לפני כן. איש מקצוע מנוסה שענה לנו על כל השאלות בשמחה ובכנות.. שווה הכל. ברמה הפרקטית, האוכל היה מצוין וקיבלנו המון מחמאות מהאורחים.. שפע של מנות ומגוון גדול. גם הצמחונים ציינו לטובה את המגוון. הרבה מהאורחים ציינו ספציפית גם את נותני השירות, שכל מפגש איתם היה חיובי ושירותי ברמה גבוהה. המשך ישיר של הגישה של דוד. אציין גם שצוות הקייטרינג עזר לנו לארגן את כל סידורי השולחן (שתילים ובקבוקים) ללא תוספת תשלום. המחיר היה הוגן מאוד ועזר לנו לשמור על תקציב שפוי לאירוע. ממליצים בלב שלם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up