כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פרחי רחל - רחובות

פרחי רחל - רחובות

זרי כלה
טלפון:086905593
76
77 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלנה 78   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
הזמנו קישוטי רכב. היה סבבה... ציפינו למשהו טוב יותר.ושירות סביר..לא מעבר.
הצג עוד

שוט   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אוקסנה החמודה עשתה לי זר פרחים ממשי, כי רציתי זר שאוכל לשמור למזכרת.הזר היה מקסים ונראה אמיתי לגמרי! והמחיר- יותר זול מפרחים אמיתיים...קישוט לרכב: אנחנו לא גרים ברחובות, ולא התאים לנו לטייל עד לשם ביום החתונה, אז אוקסנה הכינה לנו את הקישוטים בשקית והסבירה לחתן איך לקשור. היא היתה מקסימה ואמרה שאם הוא מסתבך- שיתקשר אליה מיד.
הצג עוד

mishei1234   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
חוסר מקצועיות, יחס מזעזע.

t3rmin4t0r   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי ל"פרחי רחל" אחרי שעברתי בשתי חנויות לפחות ולא הצלחתי למצוא זר שאהבתי מתוך הקטלוגים. אוקסנה נתנה לי יחס אישי ואדיב, ועזרה לי לבחור בין מס' זרים שהתלבטתי ביניהם. בחרתי זר מקטלוג שהיא מחזיקה, וביקשתי אותו עם מס' שינויים קטנים. הזר הגיע ביום החתונה(31.8)- עם החתן, רענן ובדיוק כפי שביקשתי אותו.אוקסנה עזרה גם בבחירת העיצוב לרכב. לאחר התלבטות עם הקטלוג היא פשוט יעצה לבחור עיצוב שמתאים לזר בצבע ובסגנון. היא בעצמה קישטה את הרכב. כל הסיפור לקח כ-20 דקות כמובטח ועמדנו בזמנים.
הצג עוד

עדי גור אריה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקום מעולה וזול יחסית לקישוט הרכב ולעשיית זרי כלות!שבאתי לאוקסנה עם הדגעון לעשות זר כלות מכלניות היא לא הבינה מה אני רוצה אבל זרמה איתי והפתיעה אפילו את עצמה ביופי של הזר!תודה רבה !!!
הצג עוד

elad & anat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אמנם פרחי רחל הייתה החנות הראשונה אליה נכנסנו בחיפוש אחר זר כלה וקישוט רכב, אבל כנראה שזה מה שמעיד על הסיבה בגינה בחרנו בהם...קיבלנו שירות אדיב ונעים, למרות שהגענו בשעה לחוצה למדיי. בחנות יש מבחר עצום של סידורי זרים וקישוט רכבים על גבי מאות תמונות, וגם אין בעיה לבקש משהו מיוחד שלא מופיע, למרות שאני לא ממש מבינה מה כבר אפשר לבקש מעבר להצע...קיבלתי זר יפהפה, בדיוק כמו זה שביקשתי. הוא החזיק מעמד מעולה ונראה טרי גם בסוף הערב!!!
הצג עוד

moranofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בעלי הגיע לאסוף את הפרחים מרחל והוא מצא זר כמו שביקשנו ואפילו יותר מהמם!! היא השקיעה וסידרה אותו בדיוק כמו שחלמתי!!זה היה הזר הכי יפה שיש,עדין ומהמם!היו בזר 36 ורדים אדומים ומסביבם בד רך ויפה!!
הצג עוד

hovavkutsman   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פרחי רחל הינה אחת מחנויות הפרחים הוותיקות ברחובות. הגענו לרחל החייכנית, היא הראתה לנו מגוון רחב של זרים וקישוטי רכב שהיא עשתה בעבר. היא אפילו המליצה לי על צבע הפרחים שהכי יתאימו לי והקלה עלי מאוד בבחירה. הזר היה מושלם, בדיוק כמו שרציתי. ביום החתונה רחל קישטה את הרכב תוך דקות ספורות כך שלא התעכבנו כלל והרכב נראה נהדר.
הצג עוד

AAO   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
המקום נוח ונגיש. פניתי לפרחי רחל, כי ידעתי בדיוק איזה זר רציתי - פשוט ועדין של שושן צחור. אוקסנה הציעה לי מחיר טוב של 250 ש"ח קישוט רכב וזר. הסברתי כי אני רוצה זר ממש פשוט, של 6-7 שושן צחור קשורים בסרט פשוט (ראיתי את זה באיזשהו אתר ומאוד אהבתי את הנקיון של הזר) והיא הציעה לי דיל ב- 200 ש"ח בתנאי שאגיע מייד לסגור.הגעתי באותו היום וסגרתי ונתתי מקדמה. כמה ימים לפני כן הוספתי גם סלסלה של עלי כותרת לשושבינות שלא ידעתי אם ירצו, אבל שיהיה על הדרך.בסופו של דבר חתני שיחיה הל ךלקשט את הרכב ולהביא את הזר, דבר שהיה מאוד זריז ומהיר.הרכב יצא מצויין - לא מצועצע מדיי וממש חמוד.הזר יצא נחמד, לא מה שרציתי, היא הוסיפה לי עלים ירוקים מסביב וריססה לי את הפרחים בספריי כסף, מה שהוציא מזה את רוב הטבעיות והנקיון שרציתי... הזר היה יפה, רק אחר..
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up