כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אופרייט ליס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אבי מרקוביץ   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
קניתי רכב באופרייט ליס סניף חדרה . נציג המכירות שלי היה דוד רוסנו . קניתי טויוטה יאריס היברידית שנת 2019 . קיבלתי מדור רוסנו שרות מקצועי סבלני ואדיב . היה לי חווית קנייה מאוד מהנה בזכות דור . ממליץ ביותר על סניף חדרה ובמיוחד על נציג מכירות דור רוסנו . . אני בטוח יחזור אליהם בקנייה הבאה שלי . תודה על שרות מקצועי ואדיב .
הצג עוד

omri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
פשוט מנצלים לקוחות בשיטת מצליח. לי ולאשתי היו 2 רכבים 7 שנים ויותר, ברכב שהארכנו את העסקה היו מספר מכות בפח, לקחתי את הרכב לפחחות לפני שהחזרתי אותו, אחרי כמה ימים חייבו אותי בלי לשאול 5900 שקל!!! על תיקוני פחחות? בלי לשאול בלי להודיע באופן שרירותי. שהתקשרתי לברר טענו שיבדקו ולעולם לא חזרו אליי. התקשרתי שוב ונתנו לי תשובות הזויות. אנחנו עכשיו מסיימים עם הרכב השני ולא חוזרים לחברה הגנבים האלו בחיים. סוכני ליסינג גרועים ביותר, עושים טובה שעונים בטלפון, לא מתייחסים ללקוח שמעוניין לחדש עסקה או לקחת רכב חדש, הייתה לי מנהלת תיק לקוח לרכבים שלנו, של חמותי, ושל גיסתי, לעולם לא ענתה לטלפון והיחס היה גרוע. גם כשהחליפו מנהל לא קיבלנו יחס על שאלות שהיו לנו, שום דבר אישי, בטח . שלא לקוח מועדף. הכל טכני. פשוט להתרחק מהם כמו מאש!! אל תאמינו לפרסומות שלהם ואל תתנו יד לעושק של לקוחות תמימים שסך הכל רוצים רכב, לשלם עליו ולסיים עסקה באופן הוגן.
הצג עוד

pazmazor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
שלום, אני לקוח חדש של חברת אופרייט ליס. לאחרונה רכשתי באמצעות נציג מדהים בשם אביב כהן מסניף ראשון לציון. אביב היה אדיב ומסביר ובנעימות יוצאת דופן הוביל את המפגש מעולה!! מבחינתי לאחר מפגש עם מספר רב של סוכנויות בזכות אביב, אני יודע שאני אחזור לאופרייט ליס לקניה הבאה ואמליץ בחום לכל חבר על קניה של רכב דרכם. לסיכום, היתה לי חווית קניה ברמת סטנדרט אחר. תוסיפו לזה את האחריות על הרכב ותקבלו עסקה שלא תמצאו במקום אחר.
הצג עוד

יצחק   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
ראיתי רכב שלהם באתר יד 2 וכן בעוד אתר בשם carwiz במחיר של 57,900. אני מרמת גן והרכב היה בסוכנות בחיפה. התקשרתי לקבוע איתם שאני אגיע אליהם לראות את הרכב כמובן שדיברנו בטלפון על הרכב אותו צבע ואותו קילומטר אבל לא דיברנו על המחיר ותוך כדי השיחה אני מביט במודעה ורואה את המחיר והכל בסדר. יצאתי לחיפה הגעתי ראיתי את הרכב ושהגענו לדבר על המחיר אמרו לי מחיר של בערך 75,000 אמרתי לו שראיתי בהרבה פחות הוא אמר אין סיכוי, אני פותח את יד 2 ואת אתר carwiz ופתאום המחיר קפץ באמת למחיר הזה. זאת אומרת שבפחות מ3 שעות הם שינו את המודעות למחיר אחר לגמרי. יצאתי וחזרתי בלי כלום אבל עם אכזבה ותחושה שרימו אותי בצורה הכי קשה שיכולה להיות. אם מקום כזה מתנהל ככה זה רק אומר שחייבים להזהר מהמקום הזה אי אפשר לדעת מה עוד הם מרמים. נ.ב לצערי לא עשיתי צילום מסך של אתר יד 2 אבל הצלחתי לעשות צילום מסך של אתר carwiz ולדברי הנציג אין דבר כזה שמישהו משנה אלא זה מערכת אוטומטית אם מישהו שמע על דבר כזה ושזה לא שקר גס בפנים אשמח לשמוע
הצג עוד

moshiki   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
רציתי לקנות רכב במחיר טוב. מצתי באינטרנט כתובת של האתר http://www.opl.co.il/ איפה מוכרים רכבים יד ראשון במחיר טוב. נכון מאוד מחיר הייה טוב וצוות טיפל יפה מאוד. אבל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פתאום התברר לי שהרכב עדיין על שם של החברה שממנה קניתי את הרכב. עברו שלושה חודשים מהיום הרכישה. פשוט מאוד – רציתי לקחת כסף מחברת פמה – חברה אמורה לשעבד את הרכב תמורת סכום שהיא נותנת אז תהליך הוא  פשוט חברת פמה מקבלת מאופרייט ליס פרטים שלי ,אחרי זה פמה מעבירה בעלות על השם שלי. כך חברת פמה בטוחה שרכב על השם שלי והיא יכולה להיות רגוע שתמורת כסף יש לה נכס בידיה.   לא הייה דבר כזה מאופרייט ליס לא שלחו מסמכים (נאמר לי בטלפון בחברת פמה : חברת אופרייט ליס לא שלחה מסמכים בזמן)   היום 1 בדצמבר שנת 2009 אני לא מאמין שזה קרה לי.   נגשתי ישירות למנהל של לאופרייט ליס ישבתי איתו פנים מול פנים – הוא כל הזמן שאל – אך קוראים לך – כדי להדגיש שאני שונה, אולי רוסי, ואין לי מה לדרוש. אפילו לה הצג את עצמו. שאלתי אותו למה אוטו עדיין לא על השם שלי – הוא אמר לי תן לי לבדוק – אחרי חצי שעה של בדיקות הוא נעזר בעובדים שלו ואמר לי אתה חייב לשלם לי כסף על הגרה של משרד תחבורה רק אחרי זה אנחנו נעביר את הבעלות על שמך, הוא לא בקש סליחה הוא רק אמר טעיתי ושלמתי אגרה במקומך - אני מזכיר רכשתי את האותו לפני 3 חודשים!!! אין לי בעיה לשלם – בקשתי ממנו מסמך איפה הוא מפרט על מה אני משלם, אנחנו לא בשוק ולא מוכרים עגבניות!!! באופרייט ליס כל לקוח מהודף!!! אחרי 2 דקות של ויכוח מנהל הראשי מזמין משטרה ---- אני בשוק !!! אני מאוד אינטלגנטי, עובד 12 שנה במחשבים, הקמתי מספר רשתות חברותיות בישראל, בעולם פיתחתי מספר תוכנות הגדולות והיודעות ביותר. לי מזמינים משתרה ???!!! שוטר אמר לי אין לך מה לעשות תגיש תביעה בבית משפת !!! אחרי ששוטרים עזבו נתתי לעובדים שלו את המפתחות של האוטו, הייתי בשוק. אני משלם כסף ומרגיש כמו כלב! שהאוטו עדיין לא על השם שלי. אחרי 10 דקות חזרתי. חשבתי למה בעצם לתת להם מפתחות של האוטו שלי???? למה??? בקשתי מהאחד העובדים בבקשה תחזירו לי מפתחות – נאמר לי בחזרה מהמנהל – תפקיד צ'יק תתקבל מפתחות. אני מזכיר כסף אופרייט ליס שלמו בטעות כי לא יעבירו בזמן את המסמכים לפמה!!!   לא לקנות שם !!! לא לעבוד איתם!!! אני ישראלי ממוצה רוסי ובשביל כל שקל עבדתי קשה – לא רצחתי !!! רציתי לקנות אוטו !!!   עדיין הרכב לא על השם שלי.   וכל זה אולי כי אני ממוצה רוסי!!?? אני פגועה נפשית ורגשית. ואין מיכול לעזור!!! אני לא יכול לעבוד, השפלה !!! למה לי זה.   
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up