כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
עסק מאומת
יפעת עיצוב אירועים

יפעת עיצוב אירועים

עיצוב אירועים
93
95 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Avivit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עיצוב מהמם וצוות אדיב! בתור מישהי פרפקציוניסטית אני יכולה להגיד שהעיצוב היה לא פחות ממושלם!!!
הצג עוד

Evrita   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו ליפעת דרך האתר, ישר מהתגובות של האנשים ראינו שיפעת היא מדהימה, וכשפגשנו אותה הבנו עד כמה שהיא מדהימה!! היא עשתה לי את האירוע, אפילו יותר טוב ממה שחלמתי! הגענו אליה כשאני לא מרוצה מספק אחר שהיה מאד לא נעים, ויפעת פשוט חוויה מתקנת.. הגענו לפגישה והיא קיבלה אותנו בידיים חמות, אישה כל כך אמיתית שמרגישים את זה ישר! שבוע לפני החתונה התקשרתי אליה כדי להיזכר במה שקבענו ( למרות שהיה לי את זה רשום ומסודר על דף), כשיפעת התחילה להזכיר לי, לא עברה שנייה ועצרתי אותה, אמרתי לה: " יפעת עזבי אני כל כך סומכת עליך שיצא מושלם שאין צורך שתזכירי לי" היא העניקה לנו המון יחס חם ותמיד הייתה זמינה והיא מיוזמתה האישית הוסיפה לנו כל מיני תוספות ללא שום עלות, העיקר שיהיה הכל מושלם- זה המוטו שלה... כשהגענו מצילומי חוץ היא חיכתה לנו באולם ונתנה לי חיבוק ענק ואמרה לי שאני אעשה סיבוב לראות שמבחינתי הכל בסדר ושאני מרוצה... ברור שהייתי מרוצה, איפה רואים היום ספק שמחכה לך שתבואי מהצילומים כדי לאשר שהכל יפה כמו שרצית... אין ספק שזכינו באישה מדהימה מדהימה... אם אתם מחפשים מעצבת היא הכתובת, לא תתאכזבו כלל ואתם תהיו כל כך רגועים! יפעת תודה לך על הכל אישה יקרה!
הצג עוד

Sharona   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יפעת עיצבה לנו אירוע מהמם וחלומי! מעבר לכל הציפיות והגשמת החלומות שלנו
הצג עוד

sapirfany29   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כבר כשהגענו ליפעת גילינו מעצבת בעלת כישרון מטורף , אנרגיות טובות וסבלנית. יפעת עברה והראתה לנו הכל בפירוט כדי שנצא הכי מרוצים שיש וכשהגענו לאולם העיצוב היה מעבר לכל דמיון - מושקע ופשוט מהמםםם ! ספיר ודניאל 24.8.17 אוהבים אותך !!
הצג עוד

מרינה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
את יפעת הכרתי עוד לפני החתונה וחוץ מהעניין שהיא אישה מקסימה אחרי החתונה גיליתי שהיא גם מעצבת מדהימה!!! לא היה לנו תקציב גדול לעיצוב האולם ועדיין עם התקציב שהבאנו לה יפעת עיצבה לנו אולם וחופה יפייפיה מעבר לכול מה שציפיתי.. סמכתי עליה בעיניים עצומות וצדקתי בכך. כולם החמיאו על העיצוב ואני יצאתי הכי מאושר שאפשר.. תודה רבה!!! גיא ומרינה 9.4.17
הצג עוד

Kala   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אחרי שהתחתנו בחו"ל, עשינו "מסיבת חתונה" קטנה וסמלית בארץ לחברים בישראל. הוקצא לנו חדר פרטי במסעדת ארועים עם שלושה שולחנות של 10 איש (סה"כ 30 איש). מאחר שמדובר ב"ארועון" חיפשתי איך לשדרג את האווירה של חלל המקום. הגעתי ליפעת ימים אחדים לפני המסיבה, ולמרות שמדובר בהזמנה "קטנטונת" היא נתנה לנו את מלוא תשומת הלב והציגה לנו את האופציות השונות במקצועיות ובסבלנות רבה. ביום הארוע יפעת ושותפה הגיעו למקום עוד לפננו וטיקטקו עניינים.. . סדורי השלוחן היו יפיפיים, והכי חשוב.. הוסיפו המון קלאס ואוירה רומנטית לחדר הארוע. אין ספק שזה עשה הבדל גדול. כמה מאנשי הצוות במסעדה אמרו לי שאלו סידורי השולחן ועיצוב הכי יפים שהם ראו עד כה במקום. הפרחים היו באיכות מעולה ושזורים בצורה מושלמת. המחיר היה הוגן ביותר. בקיצור.. ציון 100 :-)
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
יפעת המדהימה בעלת חוש עיצובי יוצא מן הכלל , המון סבלנות ובעיקר כישרון! ביום האירוע קיבלנו בדיוק את מה שרצינו והיינו הכי מרוצים בעולם :) תודה!
הצג עוד

Iris   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
יפעת המדהימה נכונה לעזור ולענות לכל בקשה, שירות אדיב ומעולה ומחירים שלא נראו כמותם יחסית לכמות ההשקעה... ובשורה התחתונה- הכי חשוב- עיצוב מדהיםםםם!!!! יפעת קלטה וקלעה לטעמנו, וכיבדה את כל בקשותינו, נפגשה איתנו מספר פעמים עד לקבלת התוצאה המושלמת! אוהבים אותך!! איריס ומאור 29.8.16
הצג עוד

innah28   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באולמי אושן לאחרונה. בפגישה הראשונה הסברתי ליפעת על התקציב שלנו, וכמה שולחנות נרצה לעצב, והיא הצליחה לעצב את האולם בצורה מושלמת במחיר סביר והוגן לחלוטין. קיבלנו הרבה מחמאות מהאורחים על העיצוב של האולם. וגם אנחנו הופתענו מהתוצאה הסופית. בנוסף היא דאגה גם לעיצוב הבסיסי שהציע האולם. ממליצים בחום. העיצוב שלנו כלל 11 סידורי פרחים של שושן צחור, 7 שנדלירים ובד לחופה.
הצג עוד

Sabina   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ביום שלישי 3.11.15 באולם "גבעת האירוסים" ויפעת ואלי עיצבו לנו את האירוע. כבר כשהגענו ליפעת כדי לבחור עיצוב, ראינו שמדובר באישה עם אנרגיות בלי סוף, היא נתנה לנו הרגשה ממש טובה ויחס חם, הראתה לנו כל דבר לא רק בתמונות ובאה לקראתנו במה שהיה אפשר. כשהגענו לאולם ביום החתונה, ממש הופתענו לראות את העיצוב של האולם, שממש עלה על כל הציפיות שלנו! מסתבר שיפעת גם מצאה פרחים מהממים שתואמים את העיצוב שלנו ופינקה אותנו :) יצא פשוט מדהים!!! והדבר ה-כ-י חשוב שהציל לנו את כל החתונה... בבוקר של יום החתונה הייתה רוח חזקה, אך לפי כל התחזיות לא היה צפוי גשם והחופה הייתה צריכה להתקיים בחוץ. יפעת התקשרה אלינו לקראת הצהריים ושאלה אותנו שוב האם אנחנו בטוחים שאנחנו רוצים את החופה בחוץ? היא דיווחה לנו מהשטח שיש רוח חזקה... בסן, ממש ברגע האחרון החלטנו להעביר את החופה פנימה. כל היום דאגתי לגבי ההחלטה להעביר פנימה את החופה כי במהלך הצהריים כבר לא הייתה רוח בכלל והתבאסתי על ההחלטה לקיים את החופה בפנים... בסוף... במהלך החופה שלנו ירד מ-ב-ו-ל מטורף!!! רק תחשבו מה היה קורה אם יפעת לא הייתה מתקשרת... ממליצים מאוד!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up