כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שי מגד - עיצוב שיער ואיפור

שי מגד - עיצוב שיער ואיפור

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:09-7445647
95
98 מתוך 100
לפי 38 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מוטי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
שי רוצה לומר לך תודה!!! השרות החיוך והמקצועיות. אתה אומן בנשמה. נמשיך איתך לכל הדרך
הצג עוד

sharonb24   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
שי הגיע אליי מוקדם לבית המלון שבו התארגנתי, היה סבלני וכיפי לכל אורך הזמן שאירגן אותי, הצחיק והרגיע אותי ופשוט הפך לי את שלב ההתארגנות לכיפי וזורם! מעבר לכך, עשה לי תסרוקת מדהימה עם תוספות שלא הבחינו בהן כלל! (חשוב לציין שיש לי שיער ג'ינג'י ולא קל להגיע לצבע הזה ושי עשה לי תוספות נדירות באותו צבע של השיער שלי!!!). לסיכום, התסרוקת יצאה מקסים!!! קיבלתי לא מעט מחמאות והוא קלע בול לטעם שלי ולסגנון שלי. מאוד מאוד ממליצה! לא תתאכזבו :-)
הצג עוד

daniellelahat   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
היה לי ברור שאני עושה אצל שי את התסרוקת עוד הרבה לפני שהכרתי את החתן... שי הקשיב לכל הבקשות וזרם עם כל הדרישות. התספורת נשארה בדיוק כפי שהייתה מהרגע שיצאתי מהבית ועד שהגעתי למלון לאחר שלא ירדתי לדקה מרחבת הריקודים:). אין ספק שזה לא פשוט לספק שלוש בנות משפחה אחת (ובן:) ) אז באמת המון המון תודה לשי, וממליצה בחום!
הצג עוד

Hilla   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
שי ספר מקצועי וסבלני, ביום החתונה הגעתי עם אמא שלי ועוד שתי חברות, וכולנו יצאנו מרוצות הרבה מעל המצופה, התסרוקת החזיקה עד סוף הערב!!! כולם החמיאו לי כל כמה שהתסרוקת תואמת לאופי ולפנים שלי,וכך גם לכל מי שהבאתי איתי..אמא שלי שלא רצתה לעשות תסרוקת שתבגר אותה ולבסוף יצאה מרוצה עם תסרוקת מדהימה ומתאימה ולא הפסיקו להחמיא לה, מומלץ בחום ליום המיוחד :) לא הייתי מוצאת מקום טוב יותר עם יחס חם ואישי כמו אצל שי! וכמובן שאחזור אליו באירועים הבאים.. בנוסף האיפור של איריס מקצועי מאוד והחזיק כל הערב.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
את שי אני מכירה כבר הרבה שנים והוא לפני הכל בן אדם מקסים! הגעתי לשי לעשות תסרוקת ניסיון בערך חודשיים לפני החתונה והוא פינה לי שעה שלמה שבה ישבנו בכיף ראינו תמונות, דיברנו ולא לקח לשי הרבה זמן להבין מה אני רוצה ותוך כדי לייעץ מה כדאי ואיך כדאי כדי להוציא את המקסימום מהתסרוקת וממני! :) הכל נעשה באוירה רגועה ונעימה ובכיף ענק. ביום של החתונה שי הגיע אליי לבית המלון שהתארגנתי בו והיה הכי מרגיע ומקצועי בדיוק כמו שהייתי צריכה. התסרוקת הייתה מהממת ומחמיאה ולא זזה כל הערב!! בשורה התחתונה - שי הוא גם מקצועי ואמין וגם בן אדם מקסים שנעים להיות איתו ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות!! ממליצה על שי בחום :)
הצג עוד

רעות עמיאור   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
בתור מתולתלת- אין לי הרבה אמון בספרים. לקראת החתונה לא היתה לי ברירה והחלטתי למצוא ספר למרות הכל.הגעתי לשי- ולא יכולתי להיות יותר מרוצה ממה שיצאתי!השיער יצא מושלם- ממש ככה! קיבלתי כל כך הרבה מחמאות, וגם אני אהבתי לגמרי את מה שקיבלתי.מעבר לזה, היחס החם של שי היה נפלא והפך את כל היום לכיפי ממש.איריס היא המאפרת של שי, ככה שקיבלתי אותם בעסקת חבילה, וגם כאן הייתי ברת מזל באמת. איריס מקצוענית אמיתית ואיפרה גם את אמא שלי ואת אחותי וכולנו קיבלנו המון מחמאות.שי סידר גם לאחותי את השיער ועשה לה תספרוקת יפיפיה!בקיצור- כל המשפחה קיבלה טיפול 5 כוכבים, וככה התחלנו את היום המרגש ברגל ימין.התסרוקת גם היתה עמידה ונשארה יפה במשך כל הערב, כנ״ל האיפור.
הצג עוד

or3336   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
שי והמאפרת איריס היו פשוט מצוינים! הגיעו אלי לבית המלון בדיוק בשעה שקבענו.עבדו בצורה שקטה רגועה והתוצאה... מושלמת.שי עושה עבודה מדהימה ומצוינת ואיריס מדהימה!
הצג עוד

emilya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שי בחור מוכשר מאד, עם הרבה סבלנות, הקשיב לבקשותיי ורצונותיי וידע להתאים לי תסרוקת שהתאימה לי גם למראה וגם לאופי! התסרוקת ביום החתונה יצאה מהמם! מאד אהבתי וקיבלתי הרבה מאד מחמאות.. התארגנתי במספרה, הצלמים הגיעו לשם, המקום מאד נעים.גם שתי אחיותיי הסתרקו אצלו ויצאו מרוצותאיפור לקחתי את המאפרת שלו איריס פיסם- גם היא מעולה!!ממליצה בחום!!!!!!
הצג עוד

michal and ziv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחרי שסגרנו אולם ותאריך רשמי שרשמנו לנו ביומן. שיער ואיפור נשאר לי לסגור לעצמי, לאימא ואחותי... אימא שלי מאחד האולמות שראינו לקחה פולדר של ספר, קיבלתי הצעות מחיר מ-4 מקומות, כולם בהפרש של מאה שקלים יותר, באתי לשי (הפולדר שאימא שלי שמרה לי כל הזמן) ביום שישי לקבל הצעת מחיר כשיש לו לקוחה הוא קיבל אותי כל כך יפה, היה לי ברור שאיתו אני סוגרת, בסוף גם סגרתי אצלו איפור.המספרה שלו הייתה מ-9:00 בבוקר פתוח לי ולמלוות, הוא לא לוקח לקוחות כשיש לו כלה, היינו אצלו עד 14:00, היה אצלו אווירה רגועה, הוא כל כך מקצועי ורגוע בהחלט מה שאני הייתי צריכה ביום הגדול שלי.המאפרת איריס הייתה מקסימה ומוכשרת, הדביקה לכולם ריסים שהיו נראים טבעיים ולא המראה הזול. יש לנו חוויה מאוד נעימה וטובה מהתארגנות אצל שי.כלה צריכה להיות בטוחה בספר והמאפרת, אל תוותרי על תחושת הבטןבהצלחה לכן ♥♥♥ ומזל טוב ♥♥♥
הצג עוד

טל 13.3   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עוד לפני שהיה תאריך של חתונה ידעתי שאני יעשה את עיצוב השיער אצל שי. מעבר לזה ששי הוא אדם מקסים קשוב והכי חשוב רגוע ומרגיע (שזה מאוד חשוב ביום הכי לחוץ) ,הוא מעצב מקצועי ויצירתי. לאחר כמה נסיונות עיצוביים הגענו לעיצוב שהיה לי הכי יפה (שגם האורחים מאוד אהבו) והכי חשוב שהעיצוב החזיק ליעד השעות הקטנות של הלילה וכמובן אחרי ריקודי קפיצות למינהם :)בנוסף איפרה אותי איריס , המאפרת שעובדת עם שי, יצא איפור מהמממם שהחזיק גם הוא כמו שצריך. וכמובן האורחים מאוד התלהבו מהאיפור שיצא עדין ומבליט את כל מה שצריך :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up