כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בית אנדרומדה
94
98 מתוך 100
לפי 58 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ziv.maayanim   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
המקום מהמם, הראל הבעלים נפלא, וכל זה אחרי השיפוץ. הם היו קשובים לכל בקשה שלנו ובכללי התנהלו מעולה.

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב-1.11, האירוע היה מושלם והכל היה מתוקתק ומקצועי, החל משלב התכנונים שלפני החתונה בעזרתו של הראל ועד לאירוע עצמו. אוכל מצוין, נוף מדהים וצוות מקצועי, מומלץ!

Lena   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מקום נפלא, צוות מדהים ושירותי, נווה תותח על! האוכל מ-ו-ש-ל-ם

Orya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו את המקום המושלם בשבילנו ועד שהגענו לבית אנדרומדה לא חשבנו שמקום כזה קיים. בית אנדרומדה זו פנינה של טבע בתוך תל אביב-יפו האורבנית. בית עתיק ויפיפה, מעוצב בטוב טעם, כשמכל חלון שלו נשקף קו החוף של תל אביב והים. כשעולים לגג הנשימה נעתקת והשתקפות הנוף מחסירת פעימה.
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב17/05 יום שישי בצהריים בבית אנדרומדה, 160 אנשים בליווי נווה המנהל המקסים. אין ספק שזו הבחירה הכי הכי הכי טובה שהיינו יכולים לבקש. אוכל מושלם, מקום יפהפה, שירות ברמה הכי גבוה ויותר מהכל הרגשה שהצוות יעשה הכל על-מנת שנהיה מאושרים ונינוחים. זה היה היום הכי כיף בחיים שלנו והרבה מזה בזכותם. 💖
הצג עוד

alonbahat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
מקום מושלם, נוף מושלם, אוכל מושלם, צוות מקצועי. נוה המקצוען ליווה אותנו מההתחלה וירד לכל הפרטים, ומנהל האירוע מיקי דאג שהכל יתקתק ויעבוד חלק, והצוות היה מעולה. כבר בטעימות הבנו שהאוכל הוא ברמה אחרת, וכל האורחים התלהבו כמונו. תודה!
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידענו שאנחנו רוצים להתחתן בבית אנדרומדה וזו ללא ספק הייתה החלטה מעולה שעשתה לנו את החתונה בדיוק כמו שרצינו. נווה והצוות מקסימים ומקצוענים אמיתיים, הכל היה מתוקתק עד הפרט הכי קטן, המקום יפהפה, האוכל טעים בטירוף, ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות.
הצג עוד

מרי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
80 מתוך 100
אנו ממליצים מאוד על בית אנדרומדה. הגענו להתחתן בישראל, עם מספר קטן של אורחים. המקום מאוד יפה, ביפו, צמוד לים. האוכל מצוין והשירות יוצא מן הכלל. תודה רבה.

havana3am   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
נפתח ונאמר שבית אנדרומדה הוא המקום המושלם להתחתן בו. מהפגישה הראשונה עם החן הבעלים, התאהבנו קודם כל בחן כאדם. הוא נתן לנו את מלוא תשומת הלב, ענה על כל שאלה והסביר הכל מא' ועד ת', וכנ"ל בפגישות נוספות אליהן התלוו ההורים שלנו. המקום עצמו פשוט מהמם וברמה הגבוהה ביותר שיש: מקומת הכניסה המרשימה עם הנוף לים, קומת מרתף היין המגניבה ועד הגג המדהים שחושף בפנייך את קו החוף של ת"א, ומותיר את האורחים עצורי נשימה. החופה על הגג הייתה רגע השיא מבחינתנו והרבה בזכות האווירה המיוחדת שיש בקומת הגג. מעבר לכך, השירות באנדרומדה הוא סופר מקצועי: הכל מתוקתק מהפרט הקטן ביותר, וכל ההתנהלות היא נעימה, סבלנית ומקצועית. האורחים שלנו לא הפסיקו לדבר על האוכל המעולה והשירות המקסים שלו זכו. זכינו בערב בלתי נשכח בעיקר בזכות הבחירה הכ"כ נכונה בבית אנדרומדה. יכולנו להגיע בראש שקט ולדעת שהכל בידיים טובות ופשוט להנות מהרגע. בקיצור, המקום הזה שווה כל שקל, וישאיר לכם רק טעם של עוד!! אוהבים, תמר ויוסי
הצג עוד

Kerry   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
The perfect location to get married here in Israel. We got married there after visiting Jaffa port - I just saw a wedding happening on their roof with an amazing view to the sea and I think I decided right there and then this is the place. Very recommended!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up