כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סטודיו לבנה

סטודיו לבנה

שמלות כלה
95
98 מתוך 100
לפי 210 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
SHIRAN   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
ישבתי בבית קפה בהרצל בתל אביב ..ממש במקרה נתקלתי בחלון הסטודיו נכנסתי פנימה .. הצצתי קבעתי פגישה הבנות מדהימות !!בדקה קלטו את הסגנון שלי ומצאנו שמלה ברגע !! התמזל מזלי גם ״ליפול״ על סיילאז בכלללל תענוג !! ושמלת החלומות שלי נשארה שלי
הצג עוד

sikr   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
סטודיו לבנה בתל אביב מתמחה בכלות עם חזה גדול, מידות גדולות ושמלות צנועות. יש שם הכל! אני מידה גדולה. הגעתי וישר הרגשתי בנוח. יבגניה התאימה לי את הדגמים הכי מחמיאים והיו מידות מכל דגם שרציתי למדוד. לא הייתי צריכה לדמיין שנסגר או לדמיין שעולה עלי. יחס אישי מדהים. הייתה חוויה מהממת. מומלץ בחום!הן עובדות בצורה מקצועית וזריזה
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
סטודיו לבנה היה הסטודיו השני שהגעתי אליו ואיך שנכנסתי בדלת, הבנתי שכאן אני אסגור שמלה!מהשניה הראשונה יבגניה קלטה אותי והשמלה הראשונה שמדדתי זו גם השמלה שלקחתי! אפילו שבין לבין מדדתי עוד מלא שמלות, היא הייתה האחת. מעבר לזה הליווי שלה לאורך כל החודשים שעברו משלב הבחירה ועד יום החתונה היה מדויק.ביום האיסוף קיבלתי אותי עדן- כוכבת!!! היא הייתה מהממת, הרימה לי, סידרה כל מה שהפריע, הן אפילו גיהצו לי את הג׳קט שבכלל לא היה קשור אליהן ועשו לי תוספת לשמלה ללא עלות.
הצג עוד

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
באמת שהכל היה מושלם. נתחיל מהבסיס - שירות, פשוט מושלם. איבגניה גרמה לי להרגיש בנוח ולא עשתה קיצורי דרך כדי לחסוך עבודה, אלא ממש התעכבה איתי על כל פרט ופרט עד שהייתי מרוצה. מעבר ליחס האישי שהיה באמת מדהים, כל ההתנהלות הייתה כל כך כיפית. כבר בפעם הראשונה, סגרנו את כל הפרטים, כדי שלא יהיו אי ודאויות, וכבר במדידה השניה השמלה הייתה מוכנה לגמרי!! פשוט מקצועיות, גם בשמנים, גם בבדים, גם בגימור. פשוט בחירה מעולה!!
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשהתחלתי את החיפושים הייתי במידה גדולה יותר מהנורמה שיש ושרואים בכל חנות והלכתי לכמה מקומות שהיו בהם מבחר ממש גדול של מידות ושמלות ואהבתי כמה מהן מאוד וגם חוויה אחת ממש ממש לא נעימה במקום אחד ממש מומלץ, אבל אני לא רוצה לכתוב על זה כי זה מקום חשוב. חשוב לי להגיד גם שלפני שהגעתי ליבגניה מסטודיו לבנה הייתי אצל טלי ומריאנה כי מדדתי שמלה שלהן ביריד כלות של כלות אורבניות והחוויה אצלן הייתה מושלמת! מצאתי שם גם שמלה שכל כך אהבתי, אבל אחרי שמדדתי את השמלה בסטודיו לבנה החלטתי ללכת עליה, אבל בקלות הייתי לוקחת מהן- החוויה, השמלות והיחס שלהן היה פשוט מדהים וכל כך טוב… ממש ממליצה לבקר גם שם ♥ועכשיו לסטודיו לבנה- המנהלת יבגניה כל כך אדיבה ומתוקה, יודעת להתאים שמלות בדיוק לצורת הגוף שלך ויש להם בסטודיו מבחר מטורף של שמלות במידות רגילות וגם מידות מאוד מאוד גדולות ולכל סוגי הגוף. רוב המכירות שלהן קורות בחו"ל אבל הן גם מאוד מפורסמות בכל מיני קבוצות בארץ של מידות גדולות. יבגניה הראתה לי כמה שמלות שאת כולן אהבתי, אבל האחרונה התעלתה על כל מה שלבשתי לפני והייתה שילוב של כל השמלות שאהבתי לפני, אז למרות שהמחיר שלה היה קצת יותר גבוה ממה שתכננתי להוציא על שמלה- לקחתי וגם היה להן מבצע מטורף על שמלה שניה והייתי חייבת לקחת כי המחוך של הראשונה נראה לי לא יהיה נוח לריקודים וצדקתי, והשמלה השניה שלי בכיף הייתה הולכת גם כשמלה ראשונה. יש 3 מדידות אצלן בהשכרה- הראשונה זו הבחירה של השמלה, ואז באמצע הדרך מגיעה להתאמות של גובה לפי נעליים והצרות ואז מדידה אחרונה כמה שיותר קרובה לחתונה לתיקונים אחרונים. אני לפני החתונה ירדתי המון במשקל (לא בשביל החתונה, אבל בהחלט היה תירוץ טוב) ויבגניה הראתה חשש קל בפגישת התאמות גובה כי השמלה הראשונה שלי לא תחזיק יותר ממה שצריך להצר עכשיו (מחוך עם ברזלים באמצע) אז הייתי צריכה לעצור את הירידה, ועדיין היחס מולה היה מעולה ואדיב והיא ניסתה הכל כדי לעזור. הרגשתי כמו נסיכה בשמלות שלי וכולם החמיאו לי בטירוף וחלק אמרו לי גם שהשמלה השניה שלי הייתה יותר יפה מהראשונה גם! ישר אחרי החופה תכלס רציתי להחליף שמלה כי היא הייתה מאוד כבדה, אבל חיכיתי להפסקה כי היה לי כן חשוב להיות איתה עוד קצת, אבל ברגע שהחלפתי שמלה פתאום הרגשתי קלה הרבה יותר, ולמרות זאת היה לי פשוט מושלם איתן.
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
55 מתוך 100
הגעתי אליה ומצאתי שמלה יפייפיה שאהבתי ממבט ראשון. היה לי חשש מהמחשוף, שלצערי לא הקשבתי לאינטואיציה שלי לגביו ובאמת בסוף העיק עלי בצורה בלתי רגילה במשך כל יום האירוע. קודם כל זה עיכב אותי מעל לשעה ביציאה לצילומים ובהמשך כל הערב נאלצתי לברוח כל הזמן עם המלווה לחדר לסדר את המחשוף ולהדביק אותו. המוכרת היתה באמת מקסימה וניסתה לעזור במדידות וגם בשיחת וידאו ביום באירוע, אבל הייתי שמחה שקודם כל השמלה היתה נתפרת עם יותר תמיכה לחזה או לכל הפחות שהיתה ממליצה לי לקחת שמלה בעלת תמיכה טובה יותר.
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בגלל שאני במידת פלאס ויש לי חזה מאוד גדול ידעתי מראש שהחיפוש אחר השמלה המושלמת יכול להיות קצת מאתגר, אבל בסטודיו לבנה לא הרגשתי שאני צריכה להתפשר על כלום!! אחרי הפגישה הראשונה מאוד התלבטתי בין שתי שמלות מאוד שונות ובלי בעיה יבגניה הציעה שאבוא שוב כדי לנסות רק אותן ולקבל החלטה סופית, היא ידעה להסביר לי על היתרונות והחסרונות של כל שמלה ביחס למה שאני חיפשתי ועזרה מאוד לקבל את ההחלטה הסופית. השמלה שלי הייתה נוחה בטירוף, לא הפסקתי לקבל מחמאות על איך שנראיתי וגם אני הרגשתי הכי יפה בעולם. מראש לא תכננתי שתי שמלות שונות, אבל בחנות יבגניה היא זו שהציעה לי חצאית שנייה מה שנתן לי שני לוקים במחיר אחד, חצאית עם שובל מהמם לחופה ולאחר מכן השמלה עצמה שהייתה קלילה וכיפית.
הצג עוד

aboudgaby   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלתי מחברה המלצה להגיע ליבגניה מסטודיו לבנה וכבר בפגישה הראשונה בחרתי את השמלה שלי. לאורך כל המדידות (וגם כשהיו משברים של שינויים במידות) יבגניה הייתה מקצועית ושמרה על קור רוח. לכל בעיה היא ידעה להציע פתרון. אני שמחה מאוד שבחרתי בסטודיו לבנה, שירות הוגן ובגובה העיניים.
הצג עוד

Sofi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
השמלה מהממת, בדיוק מה שחיפשתי, שמלה צנועה, קלאסית וישבה עליי בול. התחושה הייתה כאילו נתפרה במיוחד עבורי למרות שקניתי את השמלה בסייל.. יבגניה אדיבה ונחמדה. ממליצה בחום על סטודיו לבנה!
הצג עוד

M.   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ליבגניה בסטודיו לבנה הגעתי לאחר רפרוף בתמונות של שמלות באינטרנט, הכל בסטודיו היה יפה. מאחר ואני בחורה מלאה, ראיתי שיש אפשרויות מהממות. יבגניה סבלנית, סובלנית, רגועה, מקצועית ומקסימה. לא ידעתי מה אני רוצה, הראתה לי סגנונות, הכל בנעימות וסבלנות. מצאתי שמלה מעבר לציפיות- יפה, נוחה. יבגניה אף הסבירה לי איזו חזייה לקנות. קיבלתי לא מעט מחמאות. *אציין שזה הסטודיו היחיד בו ביקרתי כי מצאתי שמלה מדהימה וביטלתי פגישות נוספות* ממליצה בחום, המגוון רחב ואני בטוחה שכל אחת יכולה למצוא שם משהו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up