כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

צהר - חופה בדרך שלך

צהר - חופה בדרך שלך

רבנים ועורכי טקסים
93
93 מתוך 100
לפי 196 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלינה   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
התחתנו דרך ארגון צהר וזה הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות לנו. כבר מההתחלה קיבלו אותנו בחיוך ובנעימות. כל התהליך עבר חלק לצד ליווי מאנשים מדהימים. הדרכת הכלה הייתה מאוד משמעותית עבורי ומאוד רוחנית. הרב שחיתן אותנו היה הרב דוד גיל (ששודך לנו דרך צהר). כבר משיחת הטלפון הראשונה נוצר בינינו חיבור. בטקס עצמו הוא שילב הומור ונתן לנו לקרוא אחד לשנייה דברים. אנחנו אהבנו אותו מאוד והחופה עברה ממש כמו שדמיינו ורצינו.
הצג עוד

אורלי.ש   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
רצינו חתונה יהודית ורישמית, אבל לא בא לנו להתעסק עם המוסד הזה שנקרא רבנות. הגענו לצהר והבנו שאנחנו במקום הנכון. הפגישה הראשונית עם העדים הייתה בזמן שנוח לנו, התבצעה בצורה נעימה. היה חשוב לנו לעדות הדרכת חתן וכלה, ולא רק הדרכת כלה לבד. ההדרכת חתן וכלה הייתה באווירה קלה, נעימה ומוצאמת לסיטואציה הסוגיות שלנו. המדיכרת כלה נתנה טיפים לזוגיות טובה ולא נכנסה לפינות כפי ששמעתי מחברות אחרות שהתחתנו ברבנות עצמה. הרב המחתן אילן סעדה (ראו ביקרות ניפרדת על הרב) היה סבלני, נעים וכיף לדבר איתו. כלהתהליך התבצע בצורה אוטמטית, רוב התהליך הוא במייל או בטפסים מכוונים. היה לנו ממש כיף עם צהר, האווריה הייתה הרבה יותר נעימה.
הצג עוד

עידן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
לצוהר הגעתי דרך אחותי וחברים שכבר התחתנו והמליצו.היה חשוב לנו להתחתן חתונה יהודית כשרה, אבל להכניס בתוכה גם את עצמנו, וקצת מהטקס של חתונה אזרחית. רצינו חופה מסורתית קלילה וזה מה שקיבלנו!מהרגע הראשון ציוותו לנו את הרב ניר וייסמן שללא ספק היה הציוות הכי מדויק שיכול להיות. נפגשנו עם ניר חודש לפני החתונה ועשינו מפגש היכרות מרתק ומרגש. ניר הסביר לנו על מהלך טקס החופה, היה קשוב לנו ולמה שחלמנו עליו ולבסוף גם הציע ושאל אם אני מעוניינת גם לתת לטבעת ולהגיד כמה מילים. הייתה חופה קלילה, מצחיקה, מרגשת פשוט הכל מהכל וכל זה ללא תמורה כלל!! התהליך הוא חוויתי ומאוד מקל, אנחנו ממליצים מאוד על צוהר ובמיוחד על ניר הרב האלוף שלנו!!!בנוסף עברנו דרך צוהר גם הדרכת כלה, בשיתוף חגית אקשטיין, המליצו לנו ללכת להדרכת הכלה יחד עם בן הזוג וזה מה שעשינו, היה ממש מעניין ובן הזוג שלי נהנה גם הוא. עניין של שעה וחצי שיחה מאוד מעניינת ומאוד מסבירת פנים. ממליצים גם לזוגות נוספים לעבור את זה ביחד, זאת חוויה.
הצג עוד

רז   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
רצינו להתחתן דרך רבנות אבל בדרך קלילה יותר.צהר היו שם, עזרו נתנו לנו את הרב הנכון והדרך הנכונה לנו ולקהל שלנו.
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אני מאוד חילונית והיה לי חשוב שלא תהייה כפייה דתית בחתונה שלנו - לכן בחרנו בצוהר ואנחנו כ״כ שמחים על ההחלטה! הכל היה כיף ועוטף ללא כפייה בכלל עם אווירה חברית וכיפית ובאמת שנהנתי מהתהליך ומתחושה מלווה ומחבקת. חיברו לנו מדריכת כלות מהממת והרב ניר וייסמן היה פשוט מדהים! מצחיק, שנון ורגיש ועשה לנו טקס קטן, אינטימי ומרגש. תודה לדנה ולרחל ולכל הצוות שחיברו לנו את האנשים שהכי מתאימים לנו לחוייה כ״כ כיפית! תודה
הצג עוד

Dror   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אני כל כך שמח שבחרנו בצהר במקום להתעסק ישירות בביורוקרטיה של הרבנות!! בסוף אתה נשוי ברבנות כמו שצריך אבל התהליך וחוויה באמת נעימים. הצוות של צהר *רוצים* לעזור ולהקל. הם מסבירים על המסמכים, עוזרים בהכל. מאוד מומלץ להסתכל ב״הסכם אהבה״ שלהם גם
הצג עוד

שלי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואוהחתונה הייתה מושלמת!והרב אהרון כהן, אין רבנים כאלו איזו בחירה מושלמת הייתה לי!תודה לכם על הכל באמת על כל התהליך הסופר חיובי שהיה לי חששתי מזה מאוד אבל גיליתי שמאוד נהניתי מהחוויה כולה.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
רק בזכות צהר כל התהליך לפני החתונה היה פשוט קליל, הם מצאו לנו רב מדהים שהקשיב לכל בקשתנו וערך חופה מרגשת שמתאימה לנו, מדריכת כלה מהמממת ואשת קשר שמלווה אותנו לכל התהליך. ההחלטה הכי טובה שבחרנו לחתונה שלנו. לרגע לא הייתה הרגשה של כפייה והרגשנו מוגנים ואהובים.
הצג עוד

Atara   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
שנינו מסורתיים ולכן היה ברור לנו שטקס החופה יהיה דתי אבל רצינו שהתהליך יתנהל בצורה נעימה ונוחה ולכן הלכנו לצוהר.משיחת הטלפון הראשונה הכל התנהל בצורה ברורה, מדוייקת ומותאמת לזוגות שמחפשים לעשות הכל לפי הספר אבל לא בצורה קשוחה כמו של הרבנות.
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה לי ברור מאז ומתמיד שאם אני מתחתנת בחתונה דתית זה דרך צוהר בלבד.צוהר ממש נגישים ונחמדים, עונים ועוזרים עם הכל.היה לנו חשוב שיהיה רב קליל וזורם, הם שידכו לנו את הראל מקייס. נפגשנו איתו ועם אשתו לפני החתונה בביתם. והם היו מקסימים.הראל הסביר לנו על כל מהות ומשמעות הטקס ומה הולך לקרות. זה נשמע שזה חופר אבל זה היה ממש לטובה. בתור זוג חילוני שלא מחובר לנושא יותר מידי (כן אוהבי מסורת) הוא ממש חיבר אותנו והנגיש לנו את הטקס וחיבר את זה לעולם שלנו.הראל נתן לנו מקום בטקס. שאל מה חשוב לנו שיהיה/ שיגיד/ לא יגיד. ביקשנו שיתן לנו לדבר ושאני גם כן אתן טבעת והוא לא רק זרם על זה הוא אמר לנו שהוא הכי ממליץ על זה וחושב שחשוב שנדאג לקיים את זה ולהפוך את הטקס הזה לשלנו. וזה באמת היה מדהים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up