כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ביג סמייל

ביג סמייל

מגנטים
טלפון:0526854903
90
92 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
chen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי קלה שהיתה לנו- הורדנו מהמקרר את כל המגנטים עם האיכות הטובה שאהבנו מכל 18347439 החתונות שהיינו במרוצת השנים, והסתבר לנו כי כל המגנטים הם של ביג סמייל. איכות התמונות- אפילו של המגנטים הכי ישנים מלפני שנים נראים כאילו צולמו לפני רגע.
הצג עוד

Eyal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
קודם כל תתקשרו. שירות ואיכות ללא פשרות! עם חיוך ועזרה במה שצריך גם מעבר למגנטים והכל מכל הלב! לאילן הגעתי אחרי שראיתי שמגנט שלו מלפני 6 שנים עדיין נראה כמו חדש. כבר בשיחת טלפון מרגישים שמדובר בבחור חיובי מאוד, שזרם עם מה שאני רוצה. המגנטים יצאו באיכות גבוהה ואילן גם עזר לי עם אביזרי הרחבה ועשה הכל ברוח טובה וחיוך. נותר לי רק להגיד - תודה!
הצג עוד

Eliyahu   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
היה שירות מעולה ואכפתי מגנטים באיכות מעולה כמצופה וצלם שבא פשוט לעבוד תודה על שירות מעולה
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ארוע שני שאני מזמינה את אילן וכרגיל הוא מקסים והתמונות נהדרות.... מומלץ בחום
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עמית ואילן צילמו את החתונה שלנו באהבה ובאכפתיות! יצאו תמונות מדהימות, לא פספסו שום חלק בחתונה. סגרנו איתם מראש על כמות תמונות מסוימת, אך במהלך החתונה גילינו שהכמות לא מספיקה, הגדילו את הכמות, באו לקראתנו, פינקו אותנו בעוד הגדלות ומגנטים. היו שירותים ואדיבים כ"כ אל האורחים. היו כ"כ סבלניים, מקצועיים ונעימים שפשוט אין מילים!! מומלצים בחום❤️
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל ביג סמייל מגנטים הגעתי דרך חברה שהתחתנה לפני מספר שנים והמגנטים על המקרר שלה נראו כאילו צולמו אתמול. מעבר לזה שאילן מדהים ונותן את ההרגשה הכי טובה שיש בזמן האירוע המגנטים הם באיכות גבוהה ולא יכולנו להפסיק להתלהב (כמובן שגם האורחים). בקיצור.. ממליצים בחום!! לא תצטערו..
הצג עוד

limozineil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מילים תמונות מדהימות תודה על הכל
הצג עוד

liran123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מדהים אחלה תמונות אין מילים
הצג עוד

מיכלואריאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הגענו לאילן (ביג-סמייל) דרך האתר שלו ולאחר שראינו את איכות המגנטים שלו חתמנו על חבילה של מגנטים ללא הגבלה בנוסף מספר הגדלות לבחירתנו ושילמנו במקום.מאותו רגע עד החתונה לא ניתן היה להשיג את אילן, לא ענה לטלפונים, לא חזר אלינו בחזרה עד יום לפני החתונה בה טען שלא ראה שהתקשרנו בכל הפעמים.את ההגדלות אילן בחר והדפיס על דעת עצמו כבר ביום החתונה ללא כל התייעצות איתנו. בנוסף, היינו זכאים ל-2 הגדלות נוספות לאחר שנבחר אותן מכל הצילומים שהיו בידינו, ושוב, אילן לא ענה לטלפונים, לא חזר אלינו, וכשכבר הצלחנו להשיג אותו טען תירוצים חוזרים והבטיח שישלח את התמונות כבר למחרת- דבר שכמובן לא קרה עד היום. (חמישה חודשים לאחר החתונה)חבל...
הצג עוד

bi2504ki   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאילן הגענו דרך הצלם שלנו מורן מעיין שהמליץ לנו עליו מאוד וכל ההתקשרות שלנו איתו הייתה בטלפון ובמיילים. כבר במיילים הוא היה מאוד נחמד וכל בקשה מוזרה שלי (לשנות את הפונט לפונט מיוחד שרציתי במסגרת למשל) נענתה מייד ובשמחה. בחתונה פגשתי בן אדם מאוד נחמד ונעים ומקצועי וכל האורחים אמרו כמה שצלם המגנטים שלנו היה נחמד והתמונות יצאו מאוד יפות!!! הוא גם לקח את התמונות של הצלם שלנו מהמצילומים המקדימים ומצילומי המשפחה ופיתח לנו ארבע הגדלות מגנט מאוד יפות והמון מגנטים של המשפחה שלנו למזכרת. בקיצור ולעניין אני מאוד מאוד מאוד ממליצה על ביג סמייל!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up